درماندگى سياسى و نظامى
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۱    ۱۳۹۶/۹/۱۶ کد خبر: 142794 منبع: پرینت

ميان طالب و مطلوب فرق بسيار است
چو او ناز نمايد، شما نياز كنيد

حكومت وحدت ملى كه در برابر مخالفان نظامى اش درمانده و مستاصل شده، تعبير خواب هاى آشفته خود را در تفكيك تروريستان به خوب و بد و باج دهى به قاتلان مردم مظلوم مى بيند.

شبكه مافيايى شوراى نام نهاد صلح رسما اعلام نمود كه با طالبان (كه خوب اند) مذاكره مى كنيم اما با داعش (كه بد است) تفاهم نداريم و در اين راستا نه تنها قيد و شرطى نداريم بلكه هر ناز و كرشمه سياسى شان را هم مى برداريم.

شوراى صلح افغانستان می‌گوید آن شمار طالبانی که حاضر به مذاکره اند، اگر خواسته باشند، شورای عالی صلح به آنان دفتری را در کابل تدارک خواهد دید و طرف پروسه صلح نیز همین گروه می‌باشد.

محمد کریم خلیلی رییس شورای صلح با تاکید بر این موضوع که طرف گفتگوهای صلح تحریک طالبان است نه داعش افزوده است که مقام‌های امنیتی نباید سخنانی را مطرح سازند که روند گفتگوهای صلح با تحریک طالبان، آسیب ببیند.

از سوی دیگر محمداکرم اخپلواک رییس دارالانشای شورای صلح با اشاره به تسليم شدن و آمدن حكتيار به كابل و كسب امتيازات در این نشست گفت با هر مکانیزمی که طالبان خواسته باشند و در هر جایی که بخواهند، شورای عالی صلح در این زمینه آماده است.

بدون شك طالبان جنايتكار همانند گذشته پاسخ اين درماندگى حكومت را با سقوط مناطق و حملات انتحارى خواهند داد.

منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دفتر طالبان
شورای صلح
نظرات بینندگان:

>>>   هروز جلال آبادی
حق پشتون ، اکثریت پشتون ، بیچاره پشتون ، مظلوم پشتون وغیره وغیره پشتون !
فقط این دولت در دست هزاره هاست و طالبان و رهبرانش تاجیک اند و داعش بلوچها اند ! غنی نورستانی ! ستانکزی ترکمن ! و اتمر لنگ پشه ای !!!! و تمام مردم مظلوم پشتون اند و تمام خاینان و آدم کشان و اجیران پاکستان و ایران و روسیه اقوام غیر پشتون اند !!!

>>>   Amirzada
تحفه عیدی ترامپ به بی بی گل در ارگ کابل

بی بی گل یهودی تبار و اشرف غنی مردم متدین افغانستان را پشت نخود سیاه در بیت المقدس فرستادند و خود برای جشن کرسمس ، تحفه عیدی ترامپ به یهودیان و عیسویان جهان آمادگی می گیرند.
شاید عاقلانه باشد مردم متدین افعانستان بجای ریختن به خیابانهای افعانستان به دنبال ترامپ در کاخ سفید و اسرائیل در بیت المقدس، باید بر سر ارگ کابل ، جاییکه ملکه یهودی تبار و شوهرش بر سر میلیونها انسان مسلمان افغانستان حکومت می کنند، بریزند و سر نوشت خویش را در دست خود بگیرند.

>>>   ملاتره خیل از بیت المقدس چه تصور دارد؟
شوراى تحت نام اهل سنت و الجماعت به رهبرى ملا ترخيل هم برای بیت المقدس دهان پاره می کند. مگر این لنگوته به سر حامی پروپاقرص میرغضبان طالب نیست ؟ طالبی که دست چنگیزی، هیتلری و ابوجهل های تاریخ امروزی و دیروزی را در ظلم وویرانگری اش از پشت بسته است. شما لحظه ای تصورکنید که اداره بیت المقدس را به ملاتره خیل بدهند؛ آنگاه چه اتفاقی خواهد افتاد؟ از آن مسجد یک وحشت سرای تاریخ درست خواهند کرد و اولاً یک صد بلندگوی فرسوده از کار افتاده روی تیرک های چوبی بسته کرده و هرچه خلایق است را به ستوه می آورند. خواب مردم حرام شده و تمام مسجد از بوی بدن و عرق پای به یک گورخانه هزارساله تبدیل می شود.
اگر کسی ازملا تره خیل بپرسد که این بیت المقدس چه است؟ پناه برخدا، او چه خواهند گفت؟ این که چه باد خواهد کرد ، آن حکایتی دیگر است...

گزارشنامه افغانستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است