جولان داعش در جوزجان و تربیت کودکان سرباز
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۴    ۱۳۹۶/۹/۱۶ کد خبر: 142793 منبع: پرینت

مقام های محلی جوزجان خبر دادند که 300 کودک در ولسوالی درزاب این ولایت تحت آموزش های نظامی داعش هستند.

اعضای شورای ولایتی جوزجان با تایید خبر آموزش 300 کودک جوزجانی توسط داعش در این ولسوالی بیان کردند که بسیاری از خانواده ها بدلیل فقر، مجبور هستند تا یک کودک خود را به این گروه بسپارند.

گفتنی است که بیش از 80 درصد ولسوالی درزاب جوزجان زیر حاکمیت داعش قرار دارد و این گروه به شدت در حال سربازگیری در جوزجان است.

رحمت الله حشر، ولسوال پیشین درزاب نیز اظهار نمود که داعش فعالیت های بسیار زیاد برای شستشوی مغزی کودکان دارد و ادامه این وضعیت بسیار نگران کننده است.

فقیر محمد جوزجانی فرمانده پولیس جوزجان نیز تاکید کرد که آنان نیز گزارش هایی در مورد سرباز شدن کودکان نزد داعش در درزاب را شنیده اند و بزودی در این مورد اقدام خواهند کرد.

پولیس محلی درزاب نیز با ابراز نگرانی از این وضعیت هشدار داد که اگر حکومت در این مورد بی توجهی کند، گروه داعش تقویت شده و خطر جدی جوزجان و بسیاری ولایت های شمال را تهدید می کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جوزجان
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   ازبرنامه های شوم متجاوزین امریکایی

>>>   Faiq
مردم شهيد پرور اوغانستان #قدس_شريف پايتخت فلسطين در جايش است، چون آن يك بحث تاريخي جدلي لاينحل است و لا ينحل باقي خواهد ماند. لطفا #طالبان، #افغان_ملت و قبيله گم شده اي يهودي كه #اشرف_غني در راس آن است را دريابيد و در مقابل آن برخيزيد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است