اعزام مخفیانه هزاران افغان به جنگ یمن
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۶/۹/۱۶ کد خبر: 142772 منبع: پرینت

هزاران جوان افغانستانی به جنگ نیابتی یمن اعزام می شوند.

منابعی از حکومت افغانستان اذعان می دارند که هزاران تن از افغان ها برای جنگ های نیابتی در حمایت از عربستان سعودی به یمن فرستاده شده اند. اما به دلایل حمایت افغانستان از عربستان سعودی این موضوع رسانه ای نشده است.

منابع اطلاعاتی در امنیت ملی نیز می گویند که هزاران تن از ولایت هایی چون ننگرهار٬ کنر و دیگر ولایات جنوبی توسط ملایان تحت حمایت عربستان در افغانستان ثبت نام و به جنگ یمن و سوریه فرستاده می شوند.

این منبع اطلاعاتی گفته است که علاوه بر این٬ حزب اسلامی گلبدین حکمتیار نیز صدها تن از جنگویانش را در جنگ سوریه٬ عراق و یمن فرستاده است.

به نقل از این منبع اطلاعاتی؛ پیش از اینکه گلبدین حکمتیار به پروسه صلح بپیوندد با ابوبکر البغدادی بیعت کرده بود و صدها تن از جنگویانش را برای حمایت از داعش در سوریه و عراق فرستاده بود.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعه
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   روزی یک دالر داغش میدهد حالا اعراب روزی دو دالر بدهد تا افغان ها بروند ودر اسرائیل بجنگند

>>>   اگر جهان می خواهد درافغانستان صلح بیاید باید سربازان تمام کشور ها از افغانستان استخدام شوند یا اینکه هرجائی جنگ است برای جنگیدن از افغانستان نفر ببرند مثلا یمن وعربستان جنگ دارند تعدادی را یمن مزدور سازد وتعدادی را عربستان بعد باهم بجنگند

>>>   Salam
اگر واقعن مشتاق مبارزه عليه ترامپ ايد ، او در بيخ گوش و شاهرگ تان است، ارگ رياست جمهورى ، پايگاه هاى نظامى اش در بگرام ، قندهار ، سبزوار ، بالون هاى جاسوسى اش در فضاى كابل و غرش هواپيما هايش هر روز شما را قبل از صداى ملا بيدار مى كند ، زمين و هواى كشور تان در اختيارش است ، نه هواپيماى و نه هم مور و ملخى بدون اجازه اش پر مى زند ، نزديك تر از اين نمى شود تا ترامپ را به مبارزه طلبيد . بيت المقدس پنجاه سال قبل از دست رفته بود و فضايش ديگراسلامى نيست ، اينكه حال ترامپ بيت المقدس راپايتخت اسرائيل مى خواند چيزى تازه نيست . ما مى توانيم بيت مقد س خود را از وجود امريكا و نماينده گان اسرائيل پاك كنيم ، اگر واقعن راست مى گويد.
تشويش نكنيد اسرائيل دير يا زود سفارت خود در كشورخويشاوندان خود خواهد كشود و شما هم در ضيافتش اشتراك خواهيد كرد.

>>>   بین المللی مطالعات استراتیژیک
کاسه داغ‌تر از آش نشوید، شب روز از دست ظلم و برتری‌جویی پشتونیزم به داد فریاد آمده اید، نخست کوشش نمایید حد اقل در برابر ظلم که در خانه خود شما(افغانستان) جریان دارد، ایستادگی کنید، بعد در جنگ پیروان ادیان ابراهیمی اشترک کنید. یادمان باشد که نفوس عرب‌ زبانها، قدرت اقتصادی، سیاسی و نظامی آنها از ما افغانستانی/خُراسانی‌ها ده‌ها برابر بیشتر است، بگذارید قضیه خود را خودشان حل کنند. به قول عامیانه بهتر است «ما سر کل خود را باید مداوا کنیم».

>>>   Yaktahparast
واقعا" ،،،،،، پس کمر جهاد را ببندید ،،،، این بار برای آزادی فلسطین ،،،، خود ما که خدا را شکر آزاد آزاد هستیم

>>>   مبارزه برعلیه وطن فروشان
عزیز (عزام) اولین فلسطینی بود که عرب ها را منسجم کرد وبرای جنگ در افغانستان اورد .
ما جنایات عرب ها را بنام جهاد در کشور خود دیدیم
بن لادن به صدها پیرو جوان را گردن زد شهید کرد آیا افغانستان کشور غیر اسلامی بود ؟
داعشیان رهبر شان عرب است به صد ها جوان را به قتل رساندن.
اگر جهاد میکنند و مسلمان کشی نمیکنند نجس نیستند
بروند مردم فلسطین را از ظلم اسرائیل نجات دهند .
حضرت محمد (ص) فرموده بودند که من عرب و از قوم قریش هستم ولی عرب از من نیست .
دوستان بیاید کشور خود مان که شهید خانه است زیارت است از بد بختی و نفاق نجات دهیم .
هندو را گفت دولت زیاد
برادر خود را نگهدار

>>>   در هرخیانت و جنایت پای کلبدین جاسوس ای اس ای شامل است و به پروسه صلح دولت که هم امده بدستور ای اسای و برای راپور دهی دقیق و منافقت و تفرقه اندازی بین اقوام ساکن در کشور امده نه بخاطر صلح واقی و تامین امنیت کشور و قطع جنگ و خونریزی ....

>>>   Khurasani
#طیب_امیر_خراسانی_تاجیک:
وطن دار سر در گم ام !
اول بیت المقدس خود را یعنی خراسان وطن ، مادر و ناموس ات را از دست و زیر پای آمریکایی ها و دیگر کشورهای «کفری» نجات بده و آزادی آن را بگیر! سپس اگر خواستی شعار مفت و بی مسئولیت و فراتر از توان ات در دفاع از فلسطین سر بده!
عجب مردمی بی خرد و نادان داریم ؛ خود ما را کس ارزش نمیدهد و به رسمیت نمی شناسد و سال هاست در زیر پرچم و ستم آمریکا عزیزان خود را از دست داده روان هستیم و هیچ غلطی هم از دست مان بر نمیاید ، حالا ادعا میکنیم ما بیت المقدس را به رسمیت نمیشناسیم ... !
اصلا تو کی که به رسمیت بشناسی یا نشناسی ؟! آیا واقعا شناختن و یا نشناختن تو چقدر ارزش دارد و چه چیزی را تکان و تغییر میدهد؟!
سر بیاز هستی یا ته بیاز؟!
تو اول مرد شو کمر همت ببند وطن خودت را از چنگال اشغال گران آمریکایی آزاد کن!
سپس میتوانی به خود حق دهی فراتر از مرزها و برای نقشه جهان هم موضع اتخاذ کنی

>>>   این اخبار قبلا هم بود که افراد گلبدین در عراق و سوریه زیر پرچم داعش می جنگند.

>>>   گلبدین برای همه شهادت راجهت رفتن به جنت می خواهد تنها برای خود وفامیلش نمیخواهد امتیاز را برای دیگران میدهد

>>>   Dehgaan
یک پارسی‌زبان خُراسانی امروز به دیوار فیس‌بوک خود نوشته بود در حق فلسطینی‌ها ظلم شده. با خود گفتم این آدم ظلم علیه فلسطینی‌ها را میبیند ولی ظلم علیه پارسی زبانان افغانستان را نمی بیند و در ۱۶ سال یکبار لب در برابر ظلم پشتونیزم نگشود.

>>>   Arianfar
درچهاردهه گذشته باری نشنیدیم که اخوانیان ووهابیون گفته باشندکه روی چشم اسراییل ابرواست‌.برعکس تاتوانستندبرکشورهای اسلامی جفاکردند. باشداین بارازخواب افیونی تاریخ بیدارشوند.

>>>   Khalid
جالب است:
جهان مخصوصا کشور های اسلامی در برابر تصمیم ترامپ دست به اعتراض زده اند.
اما بر عکس در عربستان سعودی امروز برای بار نخست بزرگترین کنسرت یک خانم با شور و شادی اجرای شد

>>>   Salam
عده يى مسلمان نما ها روزگارى دهن شان تا آنجاى شان پاره مى شد و داد مى زدند كه اسلام عزيز در خطر است ، اكنون قبله يى نخستين مسلمان ها را آشكا را اشغال كرده اند ، اما اينها در غار هاى شان دالر حساب مى كنند . چه فرقى ميان اشغال روس و اشغال امريكاى ها است ، غنى يك امريكاى است ، اما كارمل حد اقل در همين سر زمين بزرگ و تربيه شده بود. جهاد و شكست روس ها دستاورد امريكاى ها بود و بدون پشتيبانى امريكاى ها شكست روس ها امكان نداشت . به گفته غنى اكنون ناموس اسلام هم ليلام شده است اما اين دهن پاره هاى ديروز در غار ها پنهان شده اند و دالر مى شمارند ، اگر مرد ايد اسلام عزيز تان را نجات دهيد !

>>>   ای قوم به خواب رفته !
چه وقت بیدار می شوید؟
سالهاست درین ویران کده قیامت به پاست !
چه وقت هوشیار می شوید؟
ابزار امریکا و انگلیس وجهل عرب گشته اید!
طالب و داعش و اشرار می شوید !
با سلاح امریکا وانگلیس و ترفند عرب
عامل کشتار می شوید !
دنیا به کجاها رسیده است !
قوم به خواب رفته !
چه وقت دست بکار می شوید ؟
چه وقت هوشیار می شوید؟

>>>   کدام وقت تلویزیون مکه و مدینه را تماشا کرده اید؟
در داخل بیت الحزام و مسجد نبوی بغیر از افغان ها و پاکستانی ها و مسلمان های هندی که همه شان همراه پیراهن تنبان هستند،دیگر هیچ عربی را همراه پیراهن های دراز شان نمی بینی.
همه عرب ها پول حاجی ها و پول نفت را گرفته برای عیاشی و خوش گذرانی به اروپا و امریکا سفر میکنند و مکه و مدینه مانده است و افغان ها و پاکستانی ها و هندی ها و بنگله دیشب ها.

>>>   کشورهای ثروتمند و برده تبار اعراب که همسایه و همتبار فلسطین هستند در خفا با یهودیان پیمان های حمایتی و دوستی با آنها دارند پس برای ما چه نیاز است تا لشکر پیاده و پیش قراول عربها شوئیم.
فراموش نکنید که طالبان، داعش و القاعده تحفه همین اعراب برای ما هستند و تا به حال، عربستان و قطر رسماً از طالبان در افغانستان حمایت میکنند. هیچ فلسطینی به اندازه یک چهارم حسن نیت شما، به شما حسن نیت متقابل ندارند. هیچ گاهی بخاطر قتل عام مردم افغانستان به جاده ها نریختند و ابراز احساساتی نداشتند. متاسفانه اکثریت مردم نادان فلسطین و جریان های سیاسی و نظامی شان به شمول "حماس" و "فتح"، طالبان را یک جریان اسلامی میدانند و از آنها در مجامع داخلی شان حمایت میکنند. وضعیت مردم افغانستان، ده مرتبه از مردم فلسطین بدتر است. در سال روان هیچ انفجاری در فلسطین رخ نداده است ولی افغانستان در خون شناور است.

>>>   آنوقت یک عده میگویند چرا بعضی از افغان ها به دفاع از حرمین می روند

>>>   Khodadad
توجه مان را به کشور خود و سی میلیون شهروند مظلوم آن معطوف نگهداریم!
نگران جهان اسلام نباشید عزیزان!
جهان اسلام ده ها سال است که شاهد - و در اکثر موارد - عامل اصلی جنایات و رنجی است که بر ما روا داشته می شود.
هیچ ملتی مظلوم تر از ما نیست و هیچ رنجی بزرگ تر از رنج ما وجود ندارد.

این ما ایم که میلیون ها کشته و میلیون ها زخمی داده ایم و میلیون ها انسان سرزمین ما در سراسر عالم آواره و در بدر است. مکه و مدینه نیز پناهگاهمان نشد.
در رابطه به مسایل فرامرزی، بهتر است که میانه رو باشیم.
خداوند مشکلات مردم فلسطین و همه انسان های که دچار مشکل اند، را حل کند.

>>>   مقالات و نوشته های پرفسور میمنگی راجع به وحشیانگی و جنایات فرا تصور گل محمد مهمند( جلاد خون آشام نازیسم اوغانی در شمال ) را خوانده بودم، که خواندن و فهمیدنش مو بر اندام هر وجدانی راست میکند.
پرفسور اینجا اما حکایتی از زندان مخوف کمونیست های اوغانی دارد که تصورش دشوار است. "به زندان کشیدن بچه های کوچک و خورد سال بدخشانی و پیرمردان بی سواد و دهقان پیشه های روستایی کنری...، و سلاخی کردن آنها بر سر هیچ "!
با شنیدن این خاطرات و دیدن رویدادهای امروزی، چگونه میتوان باور کرد که" ولقد کرمنا بنی آدم" برای همین آدم امروزی گفته شده باشد؟!
این ویدئو حرف های به گفتن دارد

>>>   nاگر محقق گفت : تشکر که داغش را کشتید قیامت بپا میشود قانون اساسی زیرپاشده ، جنگ نیا بتی شده ، باید محاکمه شود ، فلان وفلان !واولین تظاهرا درکنر برضد محقق براه می افتد ووقتی از مردم کنر بدستور گلبیدین به جنگ یمن میروند آب از آب تکان نمی خورد هیچ حرف و مشکلی نیست چـرا ؟؟همام مردم کنر کگه تظاهرات کردند خودشان چر ا به عربستان مزدوری میکنند ودریمن می جنگند؟
در زمان به اصطلاح جهاد همین اعراب چه مفسداتی بود که درکنر نکردند مثلا روزی مردم یک عرب را بالفعل درلواط با جوان کنری دستگیر کردند بارها این اعراب با بیوه ها نکاح وازدواج میکردند وبا مدتی رها کرده بدنبال کار خود میرفتند

>>>   به مردم یا تظاهر کنندگان برضد سخنان محقق :
خوب محقق از کشنده های داغش تشکری کردوگویا جنگ نیابتی پیش برده حالا شما چرا به یمن رفته به دستور عربستان برضد مردم یمن می جنگید؟؟

>>>   Faiq
مردم شهيد پرور اوغانستان #قدس_شريف پايتخت فلسطين در جايش است، چون آن يك بحث تاريخي جدلي لاينحل است و لا ينحل باقي خواهد ماند. لطفا #طالبان، #افغان_ملت و قبيله گم شده اي يهودي كه #اشرف_غني در راس آن است را دريابيد و در مقابل آن برخيزيد.

>>>   اگر محقق فرستاد دنیا تباه میشود اگر کلبیدین فرستاد هیچ !

>>>   یک تعداد رهبران کشور های اسلامی متحد ستراتیژیک اسراییل و امریکا نظیر عربستان سعودی، ترکیه، امارات متحده، پاکستان و یک تعداد کشور های دیگر اسلامی بخاطر فریب افکار عامه مردم مسلمان خود محالفت می کنند.
دولت افغانستان و رهبران آن که جیره خوار آمریکا هستند نیز بخاطر افکار عامه مردم با اقدامات ترامپ ظاهرا پیام های مخالفت می فرستند. این در حالیست که اشرف غنی و بی بی گل که دست پرورده آمریکا و اسرائیل هستند ، نه باور به دین اسلام دارند و سالهاست که آنها با فرزندانشان در پشت دیوار ندبه در اورشلیم عبادت کرده اند. روی تصادفی هم نبود که نظر به گزارش اسرائیل تایمز دولت اسرائیل و صهیونیست های واشنگتن برای پیروزی غنی در انتخابات ۲۰۱۴بحیث رئیس جمهور و خانم بی بی گل بحیث بانوی اول افغانستان در محافل سیاسی جهان لابی گری می کردند.
شاید عاقلانه باشد مردم متدین افغانستان در بازی پیچیده ای" جنگ و نفرت مذهبی" که قرنهاست در خاورمیانه بویژه در سر زمین فلسطین و اسراییل جریان دارد و هزاران انسان غافل و متدین کشته شده اند خود را درگیر نکنند.
بدون شک بیت المقدس برای مسلمانان افغانستان مقدس است ولی هیچ چیز مقدس تر از میهن مقدس خود ما نیست که اکنون در جهنم توسط شیاطین طالبی، داعشی، گلبدینی و رژیم مافیای قومی مزدور و جیره خوار یهود و نصارا می سوزد. ازینرو بزرگترین رسالت مسلمانان افغانستان قبل از همه نجات بیت المقدس خود مان از جهنم تروریزم و حامیان سیاسی آنان است.
اگر مردم همین همبستگی که در اعتراض به شناخت بیت المقدس بحیث پایتخت اسرائیل نشان دادند برای نجات میهن مقدس خود انجام بدهند، سر زمین مقدس تان از جهنم تروریزم یهود و نصارا نجات خواهد یافت و آنگاه با دست باز می توانید به کمک فلسطینان مظلوم برسید.

>>>   Amirzada
تحفه عیدی ترامپ به بی بی گل در ارگ کابل
بی بی گل یهودی تبار و اشرف غنی مردم متدین افغانستان را پشت نخود سیاه در بیت المقدس فرستادند و خود برای جشن کرسمس ، تحفه عیدی ترامپ به یهودیان و عیسویان جهان آمادگی می گیرند.
شاید عاقلانه باشد مردم متدین افعانستان بجای ریختن به خیابانهای افعانستان به دنبال ترامپ در کاخ سفید و اسرائیل در بیت المقدس، باید بر سر ارگ کابل ، جاییکه ملکه یهودی تبار و شوهرش بر سر میلیونها انسان مسلمان افغانستان حکومت می کنند، بریزند و سر نوشت خویش را در دست خود بگیرند.

>>>   محمد اسلم سلیم
خادمین حرمین شریفین و شیوخ عرب همه درپشت پرده با ترامپ موافق اند !
قدس را به ترامپ بخشیده اند !
درتمام توطئه علیه کشور های عربی و بخصوص فلسطینی ها در پشت پرده خادمین حرمین شریفین ، و شیوخ عرب با اسرائیل و امریکا همکار وهم پیمان است.
عراق و لبیا و سوریه نیز توسط هزینه های پرداخته شده اهل سعود و شیوخ عرب به ویرانه مبدل شد.
حالا کشوری مانند کشور ما ومردمش درکجای این معامله ومعادله قرار می گیرند؟

>>>   Frogh
بهترین جهاد همین است برای مردم ما که اول خودشان از نوکری یهود برآیند بعد به سرک ها چیغ بزنند برای فلسطین ، امروز زیادترین کشتار در افغانستان میشود ما ندیدیم یکنفر را که برای ما به سرک ها برآمده باشد ؟ همین حالا نماینده ترمپ بالای شان حکومت میکند زن اسراییلی مادر ملت است مگر این مردم کر و کور هستند که متوجه خودشان نیستند ؟ چرا برای حقوق خودشان به جاده ها نمیبرآیند ؟ چرا خودشان تابع یک یهودی هستند اما برای دیگران گلو پاره میکنند ، این مردم را خدا زده هرکس ازاینها استفاده میکند ، این مردم لایق همین حکومت است ، ملت گوسفندی

>>>   سعودی+امرکا+اسرائیل+داعش طالب

>>>   ملتی که بخود نیاید همچو گوسفند اینجا و آنجا برده میشود.
اما گلبیدین یک مهره سوخته است که هر آنگاهی هنگام ضرورت به آن فکر می شود . امتحان نوکری اش را به همگان داده است.

>>>   Salam
امريكا در افغانستان در كنار قبيله گرايان قرار گرفته است و قدرت شان را تضمين كرده است ، مبارزه عليه سياست هاى استكبارى امريكا در افغانستان و در سطح جهان در حقيقت كوتاه كردن عمر حاكميت قبيله هم است .

>>>   عزیز قندول ما بخاطر #بیت_المقدس مظاهره کردن که فقد کل چیز در مملکت شان خوب پیش میره حالی از حقیقت نگذریم وظیفه ایمانی خوده که دفاع از وطن است انجام داده نمیتوانند حالی آمدن وظیفه دینی خوده انجام میته اونجه در عربستان اولین #کنسرت_زن جشن میگیرند و اینجه افغان ما گلون های خوده پاره دارند شما حالی زور آمریکا دارین زور انتحاری ندارین چی باشه زور آمریکا داشته باشین توبه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است