احتمال بمب گذاری در طیاره شخصیت ها (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۲    ۱۳۹۶/۹/۹ کد خبر: 142403 منبع: پرینت


ریاست دفتر امنیت ملی قندهار هرات بلخ هواپیما مسافربری

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دفتر امنیت
قندهار
نظرات بینندگان:

>>>   این چوپان دروغگوی این مکضامین را می نویسد تا اگر تصادفا واقعه ئی شد بعدا بگویند ما فلا گفته بودیم!!!! واگر نشد کیست که ازانها بپرسد چرا دروغ گفتید؟؟؟

>>>   جالب است که هر میتینگ و مارش و راهپیمایی و کنفرانس و نشستی که برضد دولت اشرف غنی باشد،یا طالبان و یا داعش اخطار میدهند،اما خود اشرف غنی رااز جمله صحابه های حضرت پیغمبر میشمارند.
حالا باز نشست قندهار است و اخطار طالبان.
یک روز نشد که طالبان اخطار بدهند که کسانی که در ارگ هستند.ارگ را خالی کنند که مورد راکت باران قرار میگیرد.
شاید هم بعد از انتخابات اگر گلبدین رییس جمهور نشود،بنام طالبان ارگ را بمبارد کند.در غیر آنصورت بطرف سن و سال هشتاد سالگی میرود و دیگر توان و طاقت ریاست جمهوری نخواهد داشت و تمام مبارزات شصت ساله اخوانی گری اش،به هدر میرود.

>>>   چهره هاي مهم بليد جدا جدا به قندهار بروند، تا از حمله امنيت اتمر و ستانكزي مصؤن باشند.
مهمتر اينكه، چرا اين چهره هاي سياسي مخالف اينقدر بي وزن هستند، كه نميتوانند، دو لنگ منافق را از حكومت و حتي از افغانستان خارج نمايند، بايد از خود عمل نشان دهند با زور و يا رضاء، در غير آن ملت زياد رنجيده و اين چهره ها شايد بي معني و بي مفهوم شوند.

>>>   هر آن.چیز و شخصی که مخالف حکومت غنی باشد به نحوی آن را واژگون. میسازند دحیرتم.که چی کسانی در مشت پرده بازی سیاست غنی را پیش.میبرن به یکی و دو نفری فکر نکنم.امکان داشته باشد..

>>>   این همه دسیسه ها از طرف ستو ن پنجم یعنی اتمر وارگ است تا نور صا حب خود را شور ندهد
ارگ نمی خواهد فارسی زبا نان در قدرت بیاید

>>>   اشرف غنی .....کاملآ دکتاتوری را شروع کرده است، هنوز این ....روده اش پلاستیکی است اگر درست میبود چه کارهای دیگرراه خواهد میکرد.

>>>   ای کسانیکه نظر میدهید وغافل استین تمام پلان امریکاه است شما همگی تان غلام های امریکاه استین هر کاری که میشود بدون اجازه امریکاه کسی چیزی کرده نمیتواند

>>>   اتمر لنگ به ستانکزی لنگ گفت طیاره را بزن.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است