جناب مسلمیار نام شما هم در لیست خاینان هست
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۶/۹/۹ کد خبر: 142377 منبع: پرینت

فضل هادی مسلمیار، آدم جالبی است، اینکه آقای محقق چه کرد و چه گفت، ملت در مورد او قضاوت خواهند کرد، جالب اینجا است که ایشان هم از این آب گل آلود ماهی می گیرند.

من فکر می کنم آقای مسلمیار آرام به جایش بنشیند و اکت افراد دلسوز به این کشور را نکند؛ مردم افغانستان می دانند که جناب ایشان در تباهی مردم افغانستان کمی و کاستی از سایر رهبران عزیز افغانستان ندارد، بهتر است ایشان به جای خط و نشان کشیدن های هالییودی تلاش کند انتحاری ها را در خانه اش جابجا نکند بلکه یک سرای یا گدام بگیرد که با تحقیقات ابتدایی امنیت افشا نشود.

ایشان لطف کنند نمایندۀ طالبان نباشند، طالبان به اندازۀ کافی خودشان نمایندگان زیادی دارند.
چوکی پارلمان را شما اگر حفظ می کردید و آبرو می دادید معاهدات و فیصله های خلاف مردم افغانستان را به تصویب نمی رساندید و حکم یک وکلای فرمایشی را نمی داشتید.

ما از شاه شجاع گلایه ای نداریم، در این طول یک و نیم دهه ماه شاهد انواع شاه شجاع ها بودیم از هر رنگ و قوم و نژاد و مذهبی؛ هر کسی در این کشور جواب خود را می دهد.

سوال کنندۀ خاینان شما نیسیتد، مردم افغانستان هستند؛ آقای مسلمیار نوبت شما هم خواهد رسید؛ خاینان افغانستان لیست بسیار طولانی دارد، تشویش نکنید نام شما نیز در قطار این لیست بلند بالا نوشته شده است.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلمیار
محقق
نظرات بینندگان:

>>>   خیانت و جنایت عبدالهادی مسلمیار از زمانیکه افغانستان بواسط تان و توپ و منسوبین کوماندوی نمبر ۱۴۷ پاکستان با لباس محلی افغانستان زیر نام طالبان لشغال شده بود و همین مسلمیار دریوری ریس نظامی مذهبی اشغالگران بنام طالب را در ولایت مشرقی بغ عهده داشت از همان زمان بمردم این کشور و خاک کشور از هیچ خیانت و جنایت دریغ نکرده و تا امروز هماغشه به همان فساد و خیانت است به نفع پاکستان به جنایت اش ادامه میدهد .

>>>   مسلم یار داعش است

>>>   داغش مردم ننگرهاررا بالای ماین گذاشته منفجر ساخت مسلمیار هیچ عکس العکلی نشان نداد

>>>   برادر انکه حقیقت را گفت وخیانت را برملاکند ادم خراب است چرا اقای محقق ازجنایات داعش وطالب درافغانستان گپ نزد که توصیف ازفاطمیون کرد وباید به لشکر فطیون ابلاغ می نمود که به افغانستان که خاک وطن ومامن ایشان است دعوت میکرد به افغانستان بیایند ودرپهلوی نیروهای نظامی خود به ایستاند ومشت محکم گرددند وبه دهن داعش وطالب بکوبند اگر بخاطر ایمان داری مکمل مبارزه میکند این خاک هم بالایشان حق دارد اگراین خاک ازفاطمیون نیست پس بروند به ایران

>>>   مسلمیار خود داعش و نماینده داعشیان افغانستان است خشمش از شکست داعش واضع است ، چه محقق این سخنان را میگفت چه نمی گفت!

>>>   کسی که از بچگی تاریخ خود را ساخته است. دیگر نیاز به توضیح و معرفی ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است