حكمتيار ميزبان داعش در افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۴    ۱۳۹۶/۹/۸ کد خبر: 142356 منبع: پرینت

حالا كه نيكلسون پرده از پايتخت قرار دادن ولايت ننگرهار در افغانستان خبر داد، گزارش هايي هم نشر شد كه گويا داعش از سوريه و عراق به تركيه انتقال مي شوند و از آنجا توسط طياره هاي تركي به پاكستان و بعد به افغانستان انتقال مي شوند، در این زمان آقاي حكمتيار به دعوت تركيه و سعودي راهي سفر به آن كشور ها شده است.
حالا هركسي كه به ظرافت ها و بازي هاي سياسي پي مي برد، مي داند كه حكمتيار كي و براي چه به آن كشور ها دعوت شده است؟؟
دره ای


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   حکیمی:
بدون شک حکمتیار، ازمهره های اصلی استعمار بوده وخواهد بود؛ سرتاسرزندگی حکمتیار؛ درمزودوری؛و خیانت به آرمان وحدت ملی؛ سپری شد ؛ او در جریان؛ فتح کابل به دست مجاهدین و بعد ازآن دردوره ای حکومت مجاهدین، کابل راراکت پرانی کرد؛ وجنگهای داخلی راراه انداخت، او از پرسه طالبان باخبر بود؛ درآن زمان؛ طالبارا؛ امریکا وعربستان وانگلیس، باهمکاری همه جانبه حکمتیار، برای ضربه زدن به مجاهدین؛ واسلام ومسلمین؛ بوجودآوردند؛ تازمینه ای فراهم شود؛ که امریکا در افغانستان ؛دخالت نظامی کند؛ اگر این پروژه طالبانسازی نبودی، با چه بهانه ای امریکا؛ بامجوز سازمان ملل به کابل حمله میکرد؟؟ و امروزهم امریکا؛ باید برای حضورش درکشورما، دلیلی وتوجیهی داشته باشد، اگرروزی طالبان صلح کرد؛ داعش راتقویت خواهد کرد؛ واین چرخه؛ دلیل تراشی ادامه خواهد یافت؛ و اکنون حکمتیار که درعربستان دعوت شده؛ تازمینه رابرای حضورداعش در افغانستان؛ هموار کند؛!!!

>>>   شبیر خراسانی
غنی احمدزی خودش که دست نشانده امریکا است و چون امریکا و عربستان از شکست داعش ناراحت شد از همین رو غنی احمدزی ناراحت شد.
اکنون عربستان بالای غنی احمدزی و دارو دسته اش خشمگین استند که چگونه پولهای مارا میگیری اما مانع شده نمی توانی

>>>   Hedayat
اتمر، نبیل، کرزی، استانکزی و غنی با پاسپورت های آمریکا و انگلستان و پالسی فاشيستی و اجندای تضعيف فارسی زبانان همیشه سعي كرده اید تاجيكها، هزاره ها و ازبک ها را از هر راه و به هر باننه ضربه بزنید. ما شاهد دسیسه علیه استاد اعطاء و دوستم بودیم . پالسی ضد تاجک در اداره امور و وزارت داخله و حالا بهانه و دسیسه علیه محقق.......مارا می‌گویند دانشگاه نگو، فارسی نگو......... دشمن مشترک ما فاشیست ها هستند ، محقق راست گفته. فاشیست ها از ائتلاف استاد نور دوستم و محقق ترس دارند. از همین خاطر تلاش می کنند به هر بهانه یکجا شدن تاجيكها، هزاره ها و ازبک ها را تضعيف کنند.

>>>   ارک گ. خورده!
کدام کار ارک به قوانین افغانستان برابر است،
که گپ محقق باشد......!!!

>>>   ariaei
يك باند مشخص ، برخواسته از يك قوم مشخص، با سياست و اجنداى مشخص با سوء استفاده از كمك هاى خارجى و حمايت خارجى كه قرار بود و است ان در خدمت همه مليت ها باشد، در سدد نابودى بقيه اقوام و همه ارزش هاى انها برامده است و با رد همه تجربيات و تاريخ خونين كشور يكبار ديگر راه اشتباه در پيش گرفته است. اين باند در اجراى برنامه هاى خويش از گروه هاى دهشت افگن، از كمك ها و قدرت خارجى، و حتى از مهره هاى فروخته شده خود اقوام كه قرار بر حذف شان گذاشته استفاده ميكند. اين معادله بايد تغير كند و تعادل بر قرار شود. واكنش در برابراين تعرض بسيار طبيعى و بسيار ضرورى است و مقاومت در واقع اب حيات اقوام در مقابل يكى از شرور ترين دولت هاى تاريخ ما است. براى نجات اين اقوام حق طبيعى خود مى دانند تا از هر گزينه از جمله تلاش براى مهار اين نظام غير مشروع ، جستجوى كمك خارجى، مبارزه نرم و سخت استفاده نمايند. مسووليت هر گونه وخامت اوضاع تنها به دوش اين باند حاكم است.

>>>   Mutaref
ترفند جالب!
شوراي كويته در هواپيماي اعضاي سياسي كشور بمب جا به جا مي كند.
آيا به راستي طالبان اين كار را انجام مي دهند يا حكومت اپوزيسيون را «بچه ترسانك» مي كند؟

>>>   Faiez
سلام خدمت همه دوستان
همه اقوام غیر پشتون میتوانند ازین شرایط نامناسب حد اعظم استفاده را ببرند در صورتیکه عاقلانه عمل نمایند . چگونه ؟
چون حاکمیت غنی در کشور سبب بهران اعظیمی گردیده که همه شاهد آن هستیم . بنابرین بهانه مناسب ، تمام اقوام غیر پشتون شعار اینکه « حاکمیت پشتون ها بس است ، ما رییس جمهور غیر پشتون میخواهیم» را سر بدهند که حقیقتن برای پشتون ها در برابر این خواست بر حق شان ، زبان دفاعی وجود ندارد
طوریکه گفتم به شرط آنکه همه بتوانیم تمام اقوام غیر پشتون را در زیر همین شعار بسیج نماییم در غیر اینصورت هر راه دیگری از قبیل انتخابات وغیره را که پیش بگیریم اوغان ها دغلکاری و فریبکاری میکنند و به سر همه کلاه میگذارند و بازی مان میدهند
برای اعاده دموکراسی و حقوق شهروندی و برگرداندن صلح ، امنیت پیشرفت و ترقی و برادری و برابری تمام اقوام
حاکمیت پشتون ها بس ، ما رییس جمهور غیر پشتون میخواهیم
ما رییس جمهور غیر پشتون میخواهیم

>>>   Farida Frogh
در قرن بیست و این لویه جرگه توهین بزرگیست به شعور و دانش مردمی که یک عمر تحصیل کردند ولی بشینند کچالو پوست کنند تا که چهار تا جاهل و قوم پرست فاشیست بنام جرگه به نفع قبیله ای خودشان بیایند و بالای گرده های زخمی مردم سوار باشند ، جایی که محکمه ، قضا و قانون باشد به این جرگه های قومی چه نیاز است ؟ فکر کردند که هنوز هم مردم همان مردم ۳ قرن پیش است ؟ سیصد سال مارا بنام جرگه اسیر کردید و خودتان پادشاهی کردید دیگر آن زمان گزشته این جرگه های پشتونوالی قابل قبول نیست حالا مردم خودشان تصمیم میکیرند در سر نوشت خویش اگر هزار سال هم غنی و کرزی تلاش کنند دیگر در بین مردم جای ندارند

>>>   غنى خوب يك دسته ....هارا پيدا كرده كه استانكزى شاگرد كرن كار اتمر لنگ ودسته ديگر كه هنوز افشا نشده كونى نه از خدا ترس دارد ونه ازبنده بخاطر ان هرنوع بدختى درپيش است تا يك قيام عمومى نشود واين خاين ها از بينرود تمام داروندار مملكت به كام خارجى ها ميرود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است