سخنان محقق، نقاب از چهره‌ برخی‌ها در کابل برکند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۳    ۱۳۹۶/۹/۸ کد خبر: 142295 منبع: پرینت

سخنرانی حاجی محمد محقق علیه جنایت‌های ضد بشری گروه‌های "تکفیری" در تهران درحقیقت نقاب از چهره‌ی برخی از حلقات حامی آن گروه‌ها در کابل برکنده‌ است.

به‌ عبارت دیگر، سخنرانی وی در اجلاس جهانی محبان اهل بیت (ع) و مساله‌ی تکفیری‌ها در تهران، به مزاق برخی از حلقات حامی ترور، دهشت و وحشت در افغانستان خوش نخورده‌ و آنان‌ را به موضع‌گیری علیه او (محمد محقق) واشته است.

جالب اینجا است که در میان معترضان ضد سخنان "محقق" کسانی‌هم‌ هستند که هم‌خودشان و هم اعضای خانواده‌های شان بارها به دست‌داشتن در حمله‌ها, برنامه‌ریزی‌ها و حتی در آورد و برد اعضای گروه‌های "تکفیری" از سوی مردم و شماری از نمایندگان مجلس متهم‌ شده اند.

بهرحال، استاد محقق در تهران بر ضد منافع ملی افغانستان سخن‌ نرانده‌ است، بل برضد کسانی سخن‌ رانده‌ است که در مسجدها، رستورانت‌ها و فروشگاه‌های افغانستان جنایت خلق کرده‌ و انسان‌های زیادی را کشته‌اند.

آنانیکه سخنان استاد محقق مو به تن‌شان راست کرده‌است، آیا رویدادهای خونین افغانستان‌ را فراموش کرده‌اند؟
ممکن بعضی‌ها که متهم به همکاری با گروه‌های تکفیری هستند، فراموش کرده‌ باشند، ولی مردم افغانستان هیچگاه فراموش نخواهند کرد.
حادثه‌‌ی درد آور ولایت ننگرهار که در آن شماری از بزرگان قوم، جوانان، نوجوانان و حتی کودکان سر بریده شدند، شماری‌هم توسط ماین‌ها منفجر شدند.
حادثه‌های خونبار میرزاولنگ, هرات و کابل‌ که باعث ‌شهادت صدها هموطن بی‌گناه مان شدند.
حمله‌ بر مدرسه‌ی باقر العلوم، مسجدهای امام زمان در خیرخانه و برچی، حمله بر مراسم خاکسپاری "سالم جان ایزدیار" و اخیرا حمله بر هوتل قصر نوین که بیش از 25 شهید و اضافه‌ تر از 36 تن زخمی برجا گذاشت را مردم افغانستان هرگز فراموش نمی‌کنند.

پس در نتیجه می‌توان گفت:‌ حاجی محمد محقق در حقیقت با آن سخنرانی اش خواسته‌ است, جهانیان‌ را به‌ همسویی و مبارزه‌ی مشترک برضد گروه‌های جنایت‌ پیشه, تشویق نماید، او در واقع درد مظلوم و محروم‌ترین انسان‌ روی زمین را فریاد زده‌است. او بر ضد جنایت‌های صحبت کرده است که قربانی آن جز مردم افغانستان‌, نیستند.

مرتضی_جلالی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محقق
تهران
نظرات بینندگان:

>>>   یکی از ابتکارات محقق این است که حامیان داعش را در افغانستان مشخص کرد بم گذاری هاای که در مساجد شعیان شد قاتل مردم هزاره در بدنه دولت قرار دارد سرفراز باد همشه محقق دلاور
احسانی میدان

>>>   آدم که بسیار احساساتی نظربدهد همیشه دچاراشتباه میشود، این آقای جلالی نیز دچارهمین اشتباه شده است،خودش میگوید که:حادثه‌‌ی درد آور ولایت ننگرهار که در آن شماری از بزرگان قوم، جوانان، نوجوانان و حتی کودکان سر بریده شدند، شماری‌هم توسط ماین‌ها منفجر شدند.
حادثه‌های خونبار میرزاولنگ, هرات و کابل‌ که باعث ‌شهادت صدها هموطن بی‌گناه مان شدند.
حمله‌ بر مدرسه‌ی باقر العلوم، مسجدهای امام زمان در خیرخانه و برچی، حمله بر مراسم خاکسپاری "سالم جان ایزدیار" و اخیرا حمله بر هوتل قصر نوین که بیش از 25 شهید و اضافه‌ تر از 36 تن زخمی برجا گذاشت را مردم افغانستان هرگز فراموش نمی‌کنند.
بازمیگوید که قربانی آن جزمردم افغانستان نیستند.
آقای مرتضی جلالی بسیار زودجلالی نشو قاتلان مردم که شمابه آن اشاره کردید درافغانستان استند، آیابهترنیست که محقق وشما بجای تحسین خارجی هادشمنان مردم افغانستان را درجغرافیای افغانستان دنبال کنید ونابود کنیدوبعد ازدلاوران وطن تمجید وتحسین کنید.
لطفاخونسردی تانراحفظ کنیدودرقضاوتهای تان عجله نکنید.
هموطن تان ازکابل

>>>   محقق درصحبت خود باید واضح اعلان مینمود که ازموقف دولت صحبت نمی نماید نظریات شخصی خودش است.

>>>   همان حرف درست است که میگویند دزد در سر خود پر دارد . خوب شد که دزد ها را مردم شناختند که اینها با داعش چه سمت و سو و همگرایی دارند. سخنان آقای محقیق دزد ها و داعشی ها را در بدنه دولت برای مردم شناختاند این هم یک نتیجه مثبت این سخنرانی وی در تهران. این افرادبا این موضع گیری های شان ، حالا خود روی شان را سیاه مینمایند که ما داعشی هستیم.

>>>   زنده باد محقق، مرگ بر حامیان طالب،داعش و قاتلین مردم بی گناه افغانستان،متوجه باشید کم کم چهره های خاینین وقاتلین مردم بی گناه افغانستان افشا میشود.
نجیب الله احمدی، کابل

>>>   لایک حاجی محقق گل گفتی

>>>   ما باید ازشکست داعش خوشحال شویم درهرکجای دنیا ولی برعلیه
داعش باید

>>>   راست گفته اند که:
آدم یا زیاد خشم کند ماهیت اصلی خود را تبارز میدهد یا مست باشد
نمیدانم که اینها از کدام بودند که خود را افشا کردند
واقعا که محقق بی تحقیق نبوده
یک تیر و هزار نشان
جبار هراتی

>>>   امیرالمومنین علی عله السلام بعد از نابودی خوارج فرمود:" من چشم فتنه رادر آوردم" امروز هم عده ای از محبان آن حضرت به پیروی از آن امام همام چشم فتنه رادر آوردند کسان که دراین پیروزی نقش داشته اند عبارتند از 1. حزب الله لبنان که مایه فخر تمام اعراب بلکه تمام مسلمانان است در مقابل دشمن درجه اول مسلمانان (اسرایل).2.سپای قدس از ایران 3.علویون ار کشور عراق 4.حشد الشعبی از عراق 5.فاطمیون از افغانستان 6.زینبیون از پاکستان.7.دولت عراق .دولت سوریه.8.دولت روسیه وظیفه ای تمام دنیا اینست که از این گروها قدر دانی کند اگر نبود این گروها امروز چه فاجعه عظیمی در دنیا روخ میداد. ولی آنچه خطر ناک تر از داعش وامثال داعش است تفکر آنست که تا زمان این تفکر غلط هست در واقع داعش هست وظیفه تمام مسمانان آنست که با این تفکر مبارزه کند واین تفکر را از بین بیبرد.

>>>   برای ما هزاره ها افتخار بزرگی است که ریشه داعش را که دشمن اصلی هزاره هاست هزاران کیلومتر آنطرف تر از خاک میهن کندیم
صبور زاده

>>>   آفرین بر تو که داعشیان را افشا کردی
معلوم است که از تاثیر و سوزش بدن ناله بلند می شود
پس ببینید که ناله از کدام دهان بلند میشود و داعشی را بشناسید
هههه
خیرخواه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است