تلاش پنهان تیم ارگ برای بازسازی حزب اسلامی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۸    ۱۳۹۶/۹/۷ کد خبر: 142279 منبع: پرینت

تیم ارگ شامل اتمر، اکیل حکیمی، استانکزی و خپلواک تصمیم گرفته اند تا با بازسازی تشکیلاتی و فعال سازی دفاتر استانی و شهری حزب اسلامی، از توان و ظرفیت های آن برای مهیا سازی شرایط پیروزی کاندیداهای مورد نظرشان در انتخابات پارلمان و ریاست جمهوری استفاده نمایند.

به گفته یک مقام آگاه در وزارت دفاع، افزون بر این قرار است از دفاتر ایجاد شده حزب در سطح کشور بعنوان عناصر استخباراتی و منابع امنیتی خویش بهره برداری نمایند و بر همین مبنا حکمتیار پس از جلسات شورای مرکزی حزب توانست با امکاناتی که در اختیارش گذاشته شده کنگره سه روزه حزب اسلامی را در خیمه جرگه برگزار کند. هزینه برگزاری جلسات شورای مرکزی و کنگره حزب در خیمه جرگه را سفارت انگلیس و شورای اتمر تامین کرده و حدود 2000 نفر نیروی نظامی وظیفه حفاظت از اجلاس را برعهده داشته اند.

به نظر می رسد یکی از اهداف شورای امنیت از ترغیب حکمتیار به بازسازی حزب و تعیین مسوولین تشکیلاتی آن در سطح کشور و برگزاری جلسات مذکور نوعی نمایش قدرت و توانمندی تشکیلاتی و سازمانی حزب در مقایسه با سایر احزاب و جریانات سیاسی که ناتوان از برگزاری چنین جلسات حزبی هستند و همچنین برای جلب توجه غرب و امریکا به حمایت از این گروه بوده است.

افزون بر این به نظر می رسد که انگلیسی ها و نیروهای وابسته به آن در داخل افغانستان بر خلاف آمریکایی ها به دنبال حذف آقای اشرف غنی از قدرت و به عبارتی عبور از غنی می باشند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
حزب اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند گلبدین را شرمانده و خجالت زده کرده است کسیرا که خداوند خجل و شرمند کند هیچ کسی نمیتواند که انرا حیثیت مصنوعی و ساختگی دهد بلکه روز تا روز روسیاهی و شرمندگی ان بیشتر و بیشتر میگردد با گذشت هرروز پرده از چهره سیاه و عوام فریبانه حکمتیار بنام اسلام پرده برداشته میشود که باعث بدنامی و سر افگندهگی بیشتر حکمتیار گردیده است .

>>>   اگر حزب اسلامی راباز سازی میکنند با ارغندیوال صاحب همکاری کنند چون در نزد وزارت عدلیه حزب اسلامی بنام او ثبت است اما در نزد آی اس آی گلبدین ثبت است

>>>   ریس جمهور اینده کشور ما اقای گلبدین ظالمیار با کمک امریکا است چون امریکا در غم این نیست که چه کسی باشد فقط برای امریکا کسی باشد که غلا می کرده بتو اند چو ن حکمتیار در طول 40 سا ل توسط پول امریکا مردم افغا نستان را به بهانه های مختلف از بین برده است

>>>   آقای حکمتیار مرد علم و عمل است و در مبهوت و مَحوَ کردن ۱۵ رژیم های فاسد و منفور رول کلیدی را بازی کرده و یقیناً او در آینده توانا خواهد بود که یک حکومت مرکزی و مردمی را که فاقد فساد، ظلم و غلامی باشد، بسازد.
الله پاک یار و مددگار او باشد.
علی بابا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است