فراخوان 20 میلیون دالری برای استیضاح ترامپ
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۴    ۱۳۹۶/۹/۷ کد خبر: 142233 منبع: پرینت

تارنمای سی ان ان (6 قوس) خبرداد که تلاش رسانه ای 20 میلیون دالری یک میلیونر دمکرات طرفدار محیط زیست برای استیضاح رییس جمهوری آمریکا با مخالفت رهبران دمکرات کنگره و انتقاد دونالد ترامپ مواجه شده است.

به گزارش سی ان ان، تام استایر که در انتخابات های گذشته بیش از 160 میلیون دالر کمک مالی برای دمکرات ها جمع آوری کرد و ازمخالفان سرسخت ترامپ است، شخصا 20 میلیون دالر هزینه کارزار فراخوان استیضاح ترامپ کرده و ضمن تبلیغ آن در آگهی هایی تلویزیونی واینترنتی، تارنمایی را نیز به این منظور (NeedToImpeach.com) اختصاص داده است.

وی درمصاحبه با سی ان ان ترامپ را تهدید فوری برای مردم آمریکا خواند و گفت: کنار نشستن و اقدامی نکردن اشتباه است و مردم می خواهند که این مرد استیضاح شود.

بااین حال برخی رهبران دمکرات کنگره ازجمله نانسی پلوسی رهبر نمایندگان دمکرات مجلس آمریکا با استیضاح ترامپ در شرایط کنونی مخالفت کرده اند.

برخی از تحلیلگران نیز گمانه زنی می کنند که با توجه به انتخابات 2018 سنا، استایر قصد دارد به بهانه استیضاح ترامپ، زمینه نامزدی و پیروزی در ایالت کالیفرنیا را فراهم کند.

ترامپ نیز در توییتی نوشت: او در هیچ انتخاباتی پیروز نمی شود.

چندی پیش 5 نماینده دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا موارد استیضاح دونالد ترامپ را معرفی کردند و رییس جمهوری آمریکا را به ایجاد مانع در راه برقراری عدالت، تضعیف استقلال سیستم قضایی فدرال و تخلفات دیگر متهم نمودند.

بعید است جمهوریخواهان که اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا را در اختیار دارند، در زمینه بندهای ارایه شده اقدامی انجام دهند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
دالر
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است