برادران ارگ نشین از داعش حمایت می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۹    ۱۳۹۶/۹/۶ کد خبر: 142205 منبع: پرینت

داعش در عراق نابود شد. در سوريه هم در حال نابودي است يعني در حد دو تا سه قريه را در سوريه در اختيار دارد اما اين داعش در افغانستان در حال تقويت است. همين روز گذشته خبر شكست طالبان در برابر داعش در ننگرهار را رسانه نشر كردند.

حالا سوال اين است وقتي داعش در پايتخت خود و در زادگاه و خواستگاه خود، نابود شده است اين داعش افغانستاني از كجا تمويل و چگونه رو به رشد است؟ چطور امكان دارد كه منبع اصلي نابود شده باشد و اما شاخ و برگ هاي خورد و ريز، قويتر و قدرتمند تر عمل كند؟

فكر نمي كنيد در كنار برادران طالب از برادران داعش توسط برادران ارگ نشين حمايت صورت مي گيرد؟!

احسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   بهروز جلال آبادی
اگر عرب زیر نام طالب ، القائده و داعش حق دارد تا مردم افغانستان را بکشند پس هزاره هم حق دارد تا این وحشی ها را در وطن خود ایشان قتال کنند !
زندباد همان هزاره ای که در سوریه علیه آدم کشان داعش میجنگد !
روح آن شهدا شاد کسانیکه در جنگ علیه تروریست ها جان های خوده فدا کردن

>>>   اگر حکومت بتواند ازین هابرضد پاکستان استفغاده کند خیلی خوب است

>>>   هروز جلال آبادی
از یادش رفته که قهرمان ملی را کی به شهادت رساند !؟
دو عرب الجزایری

>>>   Amirzada
هزاره ها به لشکر فاطمیون در افغانستان نیاز دارند نه در جنگ های نیابتی دیگران
سخنان جنجال بر انگیز استاد محقق در ایران واکنشهای مختلفی در افغانستان بر انگیخته است. عده ای از آن استقبال کرده اند و عده ای هم با غرور لشکر فاطمیون را قهرمانی جوانان هزاره در جنگ با داعش تعبیر نموده اند.
برخی دیگری سخنان محقق را محکوم نموده و آنرا فرقه گرایی مذهبی و حمایت از شعیه ها بر علیه سنی ها در چهارچوب جنگ میان ایران شعیه و عربستان سعودی تفسیر نموده اند. در همین حال برخی نخبگان هزاره به این باورند که هزاره ها بهای سخنان محقق را در افغانستان و تحریک داعش و طالب خواهند پرداخت.
واقعیت اینست که هزاره ها بجای سوریه به لشکری همچو فاطمیون در افغانستان نیاز دارند تا در برابر بی عدالتی ها به ایستند. قربانی دادن برای جنگ نیابتی دیگران بخاطر دریافت ویزه اقامت در ایران و یا اجازه رفتن فرزندان هزاره به مدارس ایران قهرمانی نیست ، بلکه نهایت بیچارگی است. اگر هزاره ها در جستجوی کشتن داعش هستند هیچ نیازی نیست که زحمت سفر به سوریه را بکشند در خانه خود شان داعش های وحشی تر از سوریه از کاخ ریاست جمهوری گرفته تا در همسایگی خانه شان حضور دارند و تا حال سر صد ها هزاره را از تبسم گرفته تا صد ها سر دیگر را بریدند ولی هزاره ها با اشک و صبوری از آن استقبال کردند.

>>>   از همان روزی که غنی کوچی بیشرمانه اعلان کرد که این عادلانه نیست تمام زندانیان بگرام گویندگان یک زبان خاص باشند ماهیت این فاشیست قومی معلوم گردید۰ تمام آن تروریستان زندانی در بگرام را رها کرد چون پشتون بودند۰ و گندیکه از ریاست امور که زیر مدیریت مستقیم خود این کوچی بیفرهنگ قرار دارد بلند شده بود در حقیقت نمونه کوچکی از کار های خود این خائن است که توسط دستیاران دلخواهش تطبیق میشدند و میشوند۰ مکتوب قومی وزارت داخله که به امر شفائی این ....نوشته شده بود۰۰۰ وغیره وغیره۰۰۰۰

>>>   بلی راست گفتی
عصمت یان

>>>   با تأئید نویشته های آقای امیرزاده علاوه می گردد که متأسفانه در افغانستان بسترمناسب حمایتی برای لشکرفاطمیون هزاره وجود ندارد این بیچاره هارا که از چهارسو درمحاصره های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و جیوپولیتیکی قرار دارد،وجود ندارد و گرنه هزاره ها که مانند شیران در دامنه های کوههای سربه فلک زندگی دارد بهتر از هرنیروی دیگر ازپس مبارزه با هرنوع هراس افگنان بر می آید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است