آزمون جواز رانندگی خانم ها در کابل برگزار شد(عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۹    ۱۳۹۶/۸/۳۰ کد خبر: 141882 منبع: پرینت

سپری شدن آزمون جواز رانندگی 60 تن از خانم‌ها.

مدیریت ترافیک شهر روز گذشته آزمون عملی به منظور اخذ جواز رانندگی 60 تن از خانم‌ها را بعد از سپری نمودن دوره آموزشی 15 روزه در فضای مناسب تعلیمی مدیریت ترافیک کابل، برگزار نمود.

به گفته مسولان در مدیریت ترافیک شهر، مراعات نمودن قوانین و مقررات رانندگی هنگام تردد حتمی بوده و رانندگان حین رانندگی نکات آموزشی قوانین سیر حرکت روی جاده‌ها را مدنظر بگیرند تا از ایجاد ازدحام و حادثات ناگوار جلوگیری به‌عمل آید.


مدیریت ترافیک کابل رانندگی زنان

مدیریت ترافیک کابل رانندگی زنان



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رانندگی زنان
مدیریت ترافیک
نظرات بینندگان:

>>>   اگر این غ یهودی باشد شاید همه در کفر سو ق شود زیرا در کجای قران ذکر است دریوری برای زنان

>>>   جناب نظر دهنده اول؛ نظر قران در مورد دریوری خانمها دقیقا در ایه بعد از نظر قران در مورد دریوری مردان امده است. یکبار مراجعه کن خودت می بینی.

>>>   و در کجایش ذکر شده دریوری برای مردان؟

>>>   در کجای قرآن در رابطه به جواز دریوری مردان و منع دریوری زنان تذکر بعمل آمده است. چرا بنام قرآن و اسلام از پیشرفت و دست آورد های انسانی جلوگیر میگردد و تا چه وقت از اثر نادانی و جهالت بد بخت باشیم

>>>   حتى وهابت رانندگى زنان را آزاد کرد. اما زنان با نقاب و پنجره جدول مانند در سردارند امکان تصادم وجود دارد. وقيتکه قران به پيامبر فرستاده شد مردمان ماشين الات٬ خودرو٬ همراه٬ و تيليفون و تيليويزوننمى شناختند.
در قرن ميانه کمربند آهنى پاکدامنی (در انگلیسی: Chastity belt) نام نوعی از کمربند قفل‌دار بود که براى حفظ باکرگى برای جلوگیری از آمیزش جنسی یا خودارضایی طراحی شده بود .اين کمربند ها از سوى شوهران در زمان دولت هاو کشورهای رومن کاتوليکى مسیحی با برکتى نمودن پاپها در موارد سفر و حتى در زمان کار شوهر بسته مى شد و کليد اش راباخود مى برد.
دولت های مسیحی حدود 1500 سال در اروپا حکومت کردند. تنها دقیقا در سال 1517 پس از مرگ مسیح بود که یک مسیحی به نام مارتین لوتر در آلمان برگ 95 ماده اى را در کليساى خوداش به زبان آلمانى نوشت انجيل راهم به آلمانى ترجمه کرد وعبادت رابه آلمانى ونه به رومن کاتوليکى مى کرد.
پاپ رهبر رومنى مسیحی ها مارتین لوتر را مرتد خواند. مردم آلمان
از اولين نويسنده زبان نو آلمانى و پدرادبيات زبان معيارى پشتيبانى نمودند و گفتند حالا گفته هاى عيسى مسیحی را مى فهميم.ترجمه انجيل و خواندن بايد به زبان لاتين مى بود.
مارتین لوتر خريد رواديد و گواهی را در براى بهشت خريد و فروش گناهان وپاکدامنى محکوم کرد. او علیه پاپ اعتراض کرد. و مبنای مسیحی پروتستانتیسم را تأسیس کرد.
"پرو تست" Pro Test (معنى لغوى براى تست و يا امتحان معنى از همان زمان تا امروز protest اعتراض )معنى مى دهد.
کمربند آهنى پاکدامنی که بازار خوب داشت براى ساختن کليساى پروتيستانتى ذوب شد وباعث رشد اقتصادى و رشد فرهنگى و نشر انجيل به زبان آلمان ىشدبراي چاپ کتاب هاى انجيل کتابهاى ديگرى تفاسير وتاريخى وفلسفى هموار شد که فلاسفه آلمان بويژه گوتفرید ویلهلم لایب‌نیتس (به آلمانی: Gottfried Wilhelm Leibniz) ‏ (۱۶۴۶ - ۱۷۱۶)، فیلسوف، ریاضیدان و فیزیک‌دان آلمانی بود و او با دکارت راه را براى دوران روشنگرى و رنسانس وانقلاب فرانسه در 1789 هموار کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است