پیش بینی ترامپ از نرخ بیکاری در آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۶/۸/۳۰ کد خبر: 141856 منبع: پرینت

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه پیش بینی کرد که نرخ بیکاری در دوره زمامداری وی به کمتر از 4 درصد کاهش یابد.

وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: در دوره پرزیدنت ترامپ، نرخ بیکاری به کمتر از 4 درصد سقوط خواهد کرد. تحلیلگران رونق اقتصادی را برای سال 2018 پیش بینی می کنند.

ترامپ اغلب در توییت هایش، پیام هایی خوش بینانه را در مورد اقتصاد آمریکا ارسال می کند. وی همچنین در جریان کارزار ریاست جمهوری 2016 آمریکا، عملکرد باراک اوباما سلف خود در زمینه اقتصاد را مورد انتقاد قرار داد.

توییت روز دوشنبه ترامپ در حالی منتشر شد که مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته لایحه اصلاح مالیات را که شامل کاهش تا نرخ مالیات شرکتی می شود، تصویب کرد.

سنا نیز در حال حاضر روی نسخه خاص خود در زمینه قانون اصلاح مالیات کار می کند که برخلاف لایحه مجلس نمایندگان آمریکا، کاهش تا نرخ مالیات شرکتی را به تاخیر می اندازد.

خبرگزاری بلومبرگ هفته گذشته گزارش داد که کارشناسان مسائل اقتصادی نرخ 3.7 درصدی بیکاری در آمریکا را برای پایان سال آینده پیش بینی کرده اند.
محققان اقتصادی همچنین برآورد کرده اند که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره رادرسال 2018 چهار برابر کند.

درهمین حال، تحلیلی که به تازگی دردانشگاه میشیگان آمریکا انجام شد، نشان داد که اقتصاد این کشور در دوره ریاست جمهوری ترامپ به سوی یک تکان و تحول سوق نمی یابد. نتایج این تحقیق حاکی است که رشد اقتصادی در آمریکا در سراسر سال 2019 متوسط خواهد ماند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است