کوریای شمالی: ترامپ سگ هار است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۷    ۱۳۹۶/۸/۳۰ کد خبر: 141854 منبع: پرینت

رسانه رسمی کوریای شمالی در مطلبی روز دوشنبه رییس‌جمهور آمریکا را به «سگ هار» تشبیه کرد و گفت که تصمیمات او باعث شده آمریکا قدم در مسیر جهنم بگذارد.

رسانه رسمی حکومت کوریای شمالی در یادداشتی روز دوشنبه «دونالد ترامپ»، رییس‌جمهور آمریکا را «سگ هار» و نوشت تصمیمات او، آمریکا را به سمت جهنم پیش می‌برد.

به گزارش وبگاه اکسپرس، در یادداشت خبرگزاری رسمی کوریای شمالی آمده است: «آمریکا در حال تجمیع سخت‌افزارهای نظامی در آب‌های شبه جزیره کوریا است و اقدام این کشور در پرتاب نیروهای دریایی خود، شامل نظامیان کوریای جنوبی به بزرگترین رزمایش نظامی بار دیگر ثابت می‌کند که تلاش خصمانه آمریکا برای ساقط کردن کوریای شمالی، مرزهای خطر را رد کرده است.»

خبرگزاری رسمی کوریای شمالی سپس با استناد به مطلب یک روزنامه در این کشور به نام «رودانگ سینمان» نوشت: «یادداشتی در رودانگ سینمان روز دوشنبه می‌گوید که توهین به شأن رهبر کوریای شمالی بزرگترین توهین به ارتش و مردم کوریا و چالشی غیرقابل تحمل علیه وجدان و تفکر بشری است.»

«ترامپ باید این را درک کند که چرندیات او، از خودش هم که بگذریم، آمریکا را وارد مسیر غیرقابل بازگشت جهنم می‌کند و این یک واقعیت آشکار است که آمریکای بیمار و پیر در حال حرکت به سوی جهنم است.»

در بخش دیگری از این مطلب که ظاهرا به توئیت ترامپ درباره رهبر کوریای شمالی اشاره دارد، آمده است: «این مال‌اندوز مجنون جرات کرده انگشتش را به سمت خورشید نشانه بگیرد. این اقدام او را به یک جانی تبدیل کرده که توسط ارتش و مردم کوریای شمالی به مرگ محکوم می‌شود.»

رسانه کوریای شمالی می‌نویسد: «کسانی که شان رهبر کوریای شمالی و نظام اجتماعی این کشور را زیر سوال ببرند هیچ‌گاه شایستگی زندگی زیر سقف این آسمان را نخواهند داشت. ترامپ، این سگ هار، مطمئنا مجبور خواهد شد بهای گزاف جرم شنیع خودش را بپردازد.»

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
کوریای شمالی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است