بازی شرکت برشنا با توزیع برق در شهر کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۴    ۱۳۹۶/۸/۲۹ کد خبر: 141777 منبع: پرینت

این چه وضعیت توزیع برق در شهر کابل است‌؟
باور کنید در منطقه مادر ظرف ده دقیقه چندین بار برق خانه های ما رفته و آمده و تمام وسایل برقی ما را یا سوختانده و یا نیم سوز کرده است.
یقینا در مناطق دیگر شهر هم وضعیت از این بهتر نیست.
جنابان مسپولین شرکت برشنا؛ اگر توان و کفایت توزیع برق را ندارید لطفا بطور کامل برق کابل را قطع کنید تا خاطر همه ما جمع شود که برقی در کابل وجود ندارد. ولی به این شکلی که شما برق توزیع می کنید بازی با زندگی مردم و شعور آنها است و بیشتر شبیه بازی با اطفال است که معمولا آنها را با هدیه (چوشک) که نه شیر دارد و نه شکم طفل را سیر می کند.
بازی شما بامردم هم شبیه همان بازی با اطفال است که فقط نشان می دهید که کشور ما ترقی کرده و ما در پایتخت کشور خود برق داریم ولی از این توزیع برق شما نه کسی استفاده کرده می تواند و نه هم بدرد کسی می خورد. زیرا شما وقتیکه مردم به برق ضرورت دارند برای آنها برق نمی دهید بلکه برق شما اکثرا مانند دزد شب در تاریکی می آید و در تاریکی می رود و از آن کسی استفاده کرده نمی تواند. چون در آن وقت همه مردم در خواب اند و در این کشور هم متاسفانه چیزیکه شنیده نمی شود فریاد است.
کسی و مقامی هم نیست که اقلا پرسان نماید نمی دانم مگر شهر کابل مسوولین شهری ندارد؟ شورای ولایتی موجود نیست؟ وکلای کابل در پارلمان حضور ندارند؟ بزرگان دولتی در این شهر مانند فامیل های شان زندگی نمی کنند؟ و یا اینکه یک بام و دو هوا است؟ آنها کمبودی برق را احساس نمی کنند. فقط کمبودی برق را مامردم بینوا احساس می کنیم و عالی جنابان بزرگان برق ۲۴ ساعته دارند و ما خبر نداریم مثل پول برق برشنا که بزرگان از تادیه آن معاف اند غربا مجبور و مکلف به پرداخت آن اند.
والسلام
خیرخواه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
توزیع برق
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   خیرخواه محتر م درکدام جهان زنده گی دارید این جا افغانستان کابل جان است وکیل وزیر ریس جنګ سالار سرباز وافسر همه دوذد اند رهبران شر وفساد وزیران وخیشاوندان شان پول صرفیه را نه می پردازد میګویند که ما خق داریم ازبرق رایګان استفاده کنیم زیرا ماجهاد ومقاومت کرده ایم روس را به زانو اوریده ایم امریکا بادار ما است پا کستان خانه دوم ما است چر ا صرفیه بر ق را تحویل کنیم دست همه تان ازاد باشد زنده باد جهاد ومقاومت
وند باز

>>>   برادر خیرخواه اینها کوشش دارد که این روشنی را هم از مردم دزدی نماید برق فرق نمیکند بترسید که روشنی خدایی را که افتاب است و یک تحفه الهی است از نزد ما دزدی نکند که همه مردم مظلوم را به فلج مواجه خواهد ساخت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است