فحش دختر خاله و دختر عمه عطا و غنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۳    ۱۳۹۶/۸/۲۴ کد خبر: 141559 منبع: پرینت

بعضی ها؛ برخی ها را بیش از اندازه جدی می گیرند، رییس جمهور آمده و وزیر معارف را برکنار کرده است؛ یعنی دست عطا محمد نور را از دسترخوان سهمیه های ایتلافی کوتاه کرده است.

بعد این بعضی ها؛ اشرف غنی را فحش دختر خاله دادند و برخی ها برای دفاع از رییس جمهور؛ عطا محمد نور والی بلخ را فحش دختر عمه دادند، اینکه دخترعمه و دختر خاله کی زیاد فحش خورد معلوم نیست اما در هر حال بسیاری ها هستند که بخاطر این دو نفر خودشان را تکه تکه کردند و یخن شان را تا خود ناف مرکزی پاره کردند.

من همیشه معتقد به این بودم که این کارها جزیی از پروژۀ سیاسی کشورهای دلسوز و همیشه در صحنه جهان است که واقعا برای خوبی و سعادت ما کار می کنند؛
نه اشرف غنی و حامد کرزی و نه عبدالله و عطا و حکمتیار و یک فرقه رهبران نیمچه و چمچه و کمچه؛ صلاحیت بازی های بزرگ را ندارند، یعنی دارند اما بازی کننده و تصمیم گیرنده نیستند.

مثلا همین عبدالله و اشرف غنی با هم ساختند، آنجا عطا و اسماعیل خان و محقق و چند تای دیگر سوختند، بعد بازی طوری شد که عطا محمد نور با اشرف غنی رفیق شد و داکتر عبدالله ناراحت شد و گفت چرا من خبر ندارم، آنطرف تر کرزی می رفت با همه درگیر می شد و بعد دوباره با همه آشتی می کرد و سفرهای مارکوپولو را به روسیه و چین شروع می کرد، ناگهان میبینی حکمتیار مثل هنرپیشه های فیلم های بالییودی از آسمان ها مستقیم می افتد روی زمین و همه دنیا را به شمول کرۀ مریخ را چلنج می داد که من اگر نباشم هیچ چیز درست نمی شود...

با اینحال تعدادی این برخی ها و بعضی ها که دورتر از این بازی ها قرار دارند و رنگ پایین و بالا شدن دالرها را به چشم نمی بینند واقعا فکر می کنند اسلام عزیز در خطر است و همین حالا رهبران عزیز فقط محتاج کمک اینها است که وارد میدان شوند و مثل رابین هود همه چیز را تغییر دهند.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   من نمیدانم این مردم ....ماهنوز هم دامن تنظیمیهای نوکر امریکا وانګلیس را ایله داده نی نیستند

>>>   مهم نیست که کدام دختر فحش زیاد را کمایی کرده ولی خوبی اینست که این وزیر بی کفایت را از سمتش برکنار کرد تا بتواند آخرین روزهای زندگیش را بدون رشوه خوری سپری کند.

>>>   حتا میخواهند نقشه . هزارګی را تغیر بدهند. و از ان کجاوه بسازند.

>>>   جمله آخرت بصورت درست فهمیده نشد.
کدام رهبر های عزیز منتظر کدام اشخاص هستند که مانند رابین هوت بیایند و این اوضاع را تغیر دهند؟
رهبر ها خودشان در قدرت هستند و خواهان ادامه قدرت شان هستند. آنها هیچ زمانی خواهان تغیر اوضاع که در اثر آن نفوذ و قدرت شان از بین برود، نیستند.

>>>   خیلی ما بی فرهنگیم احمد از مزار شریف

>>>   تا حالا یک نفر هم نپرسیدند اینهای که به اسم رهبر جا .انتخاب این ها مردمی بوده یعنی توسط مردم انتخاب شدن یا خودشان خودشان را انتخاب کردند.

>>>   ان کشور کمتر از جنگل های آمازون نیست که در آن قبایل عجیب و غریب زیندگی میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است