رهبران دنیا می دانند حرف های ترامپ نادرست است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۴    ۱۳۹۶/۸/۳ کد خبر: 140538 منبع: پرینت

رییس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا در واکنش به حمله های لفظی رییس جمهور آمریکا به وی اعلام کرد که رهبران دنیا می دانند که سخنان ترامپ نادرست است.

به گزارش سی ان ان، «باب کورکر»، رییس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا، در پاسخ به حمله های «دونالد ترامپ» رییس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد که من فکر می کنم رهبران جهان کاملا آگاه هستند که بسیاری از آنچه که ترامپ می گوید نادرست است.

کورکر گفت: ترامپ با حقیقت در بسیاری از مسایل مشکل دارد. من نمی دانم چرا او خود را تا این سطح پایین می آورد و کشورمان را اینگونه تضعیف می ‌کند. مایه تاسف است که کشور ما خودش را در چنین وضعیتی می‌بیند.

وی افزود: ما افراد جوانی داریم که برای اولین بار شاهد این هستند که یک رییس‌جمهور بی وقفه حرف‌های کاملا نادرستی به زبان می‌آورد و مسایل را به شیوه خود شخصی می ‌کند و این برای یک ملت، بسیار غم‌انگیز است.

کورکر ضمن نادرست خواندن مسایلی که ترامپ در توییتر خود درباره وی مطرح کرده است، عنوان کرد: درخصوص توافق هسته‌ای ایران، همه از نقشی که من ایفا کردم آگاهی دارند.

گفتنی است که ترامپ در چند توییت گفت: باب کورکر که به اوباما برای عقد توافق هسته‌ ای بد با ایران کمک کرد و نتوانست در «تنسی» به نازل ترین سِمت نیز انتخاب شود، حالا دارد با (سیاست دولت برای) کاهش مالیات مبارزه می‌کند.

وی ادامه داد: کورکر بعد از اینکه من از تایید او خودداری کردم، از شرکت در رقابت انتخاباتی در ایالت تنسی کنار کشید و حالا نگاهش به هر چیزی که از طرف برسد، منفی است. نگاهی به سوابقش بیندازید!

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
رهبران
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است