اشرف غنی، رهبرتر از ملاعمر برای طالبان
اگر ملاعمر زنده بود نمی توانست بیش از اشرف غنی برای طالب، رهبر و حامی باشد زیرا یک ارگ خاین فراتر از حاکمیت طالبان، مردم را به خاک و خون کشاند و بر تروریسم عمق بخشید 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۴    ۱۳۹۶/۷/۳۰ کد خبر: 140403 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، همزمان با آغاز نشست های صلح افغانستان، طالبان دور تازه ای از حمله های خود را در نقاط مختلف افغانستان آغاز کردد و با کشتار نیروهای امنیتی در پایگاه ها و سپس قتل عام نمازگزاران کابل، دانشجویان وزارت دفاع را به خاک و خون کشاند و حکومت، کاری جز محکوم کردن آنهم بدون نام بردن از طالبان نداشت.

و زمانیکه بیخ گوش ارگ، مردم در مساجد هدف حمله طالبان قرار می گیرد و از در و دیوار خون می بارد اشرف غنی فارغ از دردی که به استخوان مردم رسیده به پکتیای سفر کرده که یک هفته قبل صحنه کشتار نظامیان بوده است.

هرچند حکومت وحدت ملی بیش از هر حکومت و گروهی، دلیل ناامنی ها بوده و روسای آن، جز بی کفایت ترین مقام ها اما مشخص نیست که چرا تا این اندازه اشرف غنی از درک اوضاع جاری و آنچه بر مردم می گذرد، عاجز است.

و چنان تهی از فهم و درایت که نمی تواند تشخصی دهد زمانی که هر روز کابل، صحنه انتحاری و کشتار مردم بی دفاع است وظیفه وی همدردی با بازماندگان کشته های یک هفته قبل نیست.

اشرف غنی یا طالبی است که با فریب و دروغ توانست قدرت را تصاحب کند یا خاینی که در دامن دشمنان این سرزمین برای نابودی کشور پرورش یافته است و جز این، چرا باید دامنه ناامنی ها چنان گسترده شود که نیروهای طالبان امنیت ترین نهادها را در روز روشن غرق در خون کند.

طالب با اطمینان از مهره های خود در حکومت لحظه به لحظه گزارش کشتار مردم توسط نیروهای خود را در رسانه ها نشر می کند زیرا می داند، آنکه بر تخت قدرت افغانستان تکیه زده بیش از هر رهبری از آنان در جهت اهداف تروریستی عمل می کند، پس چرا نکشد و ویران نکند.

این در حالی است که رییس جمهور و ریاست اجرایی در زمان کشتار نمازگزاران و انتحاری دانشگاه وزارت دفاع یا پشت دیوارهای ارگ پنهان شده و یا در دورترین نقطه از پایتخت مشغول گشت و گذار می باشد.

خواست مردم از دولت تنها حفظ همین نیم بند ثبات است و هیچ گاه توقعی بیش از سطح توانایی حکومت و نیروهای امنیتی نداشته و ندارند اما صد افسوس که ارگ در انحصار خاین ترین مقام هاست.

اشرف غنی، عبدالله، اتمر و استانکزی در استراتژی از پیش تعیین شده توانستند با آشوب و تقلب به قدرت و مقام برسند و هرچه کردند در جهت تمویل طالبان بوده و پیشکش کردن مردم بی دفاع برای تروریستان تا امریکا زیر سایه امن جنگ و خون کودکان و زنان، کشور را غارت کند و مواد مخدر هم خزانه ارگ را لبریز کند و هم جیب طالبان را.

شبکه فساد حکومت وحدت ملی هر روزه شیره این سرزمین را می مکد و با همکاری بی مانند با تروریستان در پی برقراری حکومت پشتونیزم و نابودی دیگر قومیت هاست.

حال، مردم خشمگین از طالب پرستان حکومتی که تا پای دیوارهای ارگ رفتند و خواهان پایان یافتن کشتار زنان، کودکان و مردان شدند این بار می توانند سد هر قدرتی را بشکافند و اگر یک ملت خواهان سقوط دولت مستبد و فاسد باشد کدام قدرت جهانی می تواند پشتیبانی برای غنی و تیم ارگ باشد؟

و زمانیکه تاریخ از عبدالرحمان به عنوان جانی و خونخار نام می برد برای اشرف غنی چه خواهد گفت!

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   این حملات مزدورانی پاکستان بیجواب نخادماندولی برای این که رعیس جمهور ویاکرزی ویاهرکسی طالبان رابرادرمیخانند موتعسفم

>>>   ای مردم
من و تو یعنی ما ملت تماشاچی که هر روز قربانی میشویم احمق هستیم.
این دولت و این سران همان مفلسانی هستند که از حماقت این ملت نان میخورند. در غیر آن دیوانه تر از غنی و بیکاره تر از عبدالله و بیسواد تر از وکلای پارلمان و فاسد تر از قضات و خسی تر از کابینه افغانستان در جهان پیدا نمیشود.
پس چه باید کرد؟
در قدم اول باید درب این پارلمان را بست. چون این پارلمان در پهلوی اینکه ترش کرده نعفن زا هم هست و ملت حق دارد تا رای خود را پس بگیرد.
در قدم دوم مردان مرد به پا خیزند و از مناطق خود دفاع کنند وتا ایجاد یک دولت همه پذیر نه نیروی نظامی دولت و نه هم اجیران طالب را در محلات خود راه ندهند.
گفتم نیروی نظامی یعنی دولت اگر توان دارد خدمات انجام دهد.
باید انتخابات در وقت معین به هر شکلی که میشود به راه انداخته شود.
دیگر زمان جرگه و جرگه بازی گذشته است.
اگر احیانن کسانی عاشق جرگه اند میتوانند نمایندگان خودرا از طریق جرگه های محلی انتخاب کنند و کار کمیسیون انتخابات هم آسان تر میشود. مگر بگذارند تا مناطقی کهدانتخابات میخواهند در آنجا انتخابات صورت گیرد.

>>>   بریاست عمومی امنیت ملی
طوریکه همه مردم افغانستان میدانند اداره امنیت ملی افغانستان تاحال توانسته همه دسایس دشمنان افغانستان را به وقت وزمان آن کشف وخنثی نمایند واین شجاعت وبیداری آنها باعث شده تاجان ومال مردم ما از شر ترورستان درامان باشند وحتی بینی کسی خون نشود !!!
همانطوریکه شما گفته ا ید امنیت ملی افغانستان درمنطقه بی نظیر است اگربه پیشنهاد های ذیل توجه صورتگیرد شاید درجهان هم بی نظیر شود !!
برای اینکه دست آورد های بیشتری در راه خدمت به هموطنان نصیب این ارگان 24 ساعته بیدارگردد بعضی پیشنهادات را اگر مفید میدانند هم درنظر بگیرندیقینا برای شان ثمر بخش خواهد بود:
1- هرگاه یک منسوب امنیت ملی ما می خواهد برای حصول پول یا زیورات به خانه یک هموطنش دست بُرد بزند این در شانش مناسب نیست که با چادری برود مانند آن پرسونل هراتی شما ، اول دزدی دوم چادری ! چون اکثرا ترورست ها برای فرار یا نفوذ از چادری زنانه استفاده مینمایند نباید منسوب امنیتی ما مخصوصا امنیت ملی ما از ترورستان تقلید کنند باید درهمچو فعالیت ها از لباس ملی خودکه جز فرهنک ملی ماست ا ستفاده صورت گیرد وبرای اینکه شناسائی نشود نقاب ببندد!
2- هرگاه یکی از مسئولین صاحب صلاحیت امنیت ملی ما می خواهد برای کسی دام طالب ترورست انتحاری فرش کند اول باید برای خود ثابت نماید که این فرد پول ویا دارائی دارد که چیزی از نزدش حصول گردد؟ تا نشود اینکه چندین مدت صرف ساختن دسیسه گردد ودر آخر هم از آن فرد چیزی حاصل شده نتواند درینصورت هم مصارف از طریق اداره ضایع شد هم وقت ضایع شد وهم چیزی حاصل نشد ،بنا بهتر است پیش ازینکه جهت حصول پول برای کسی دام می نشانند اول اطمینان خودرا حاصل نمایند که صاحب دست آوردی میشوند،
3 – برای پرسونل مربوطه خویش که از طرق ریاست محافظت رجال برجسته درتیم امنیتی هر وزیر یامقام دولتی گماشته میشوند اگر هدایت داده شود که درزمان ختم وظیفه وسایل دولتی راباخود نبرند واز مرجعیکه اخذ کرده اند دوباره بهمان شعبه تسلیم دهند ، این افراد با استفاده از نزدیکی به وزیر همیشه درکمین استفاده جوئی هستند از قبیل امر گرفتن عرایض از وزیر ،تــقــرر اقارب خود درمربوطات وزارت ، خریداری های غیر ضروری ،آنها طوری امرونهی میکنند که گویا آمر مستقیم تمام مامورین وزارت هستند ، درحالیکه اصولا آنها صرف وظیفه تامین امنیت وزیر را دارند
4 –شعبات مربوط اداره 74 شما در وزارت خانه ها مرکز فساد اخلاقی واداری است آنها درکارهای خریداری به هدف خاص مداخله میکنند ، درامورات منابع بشری به هدف استفاده جوئی دخالت دارند
از وظیفه اصلی خود هیچ درک وعلاقه وتاثیری مثبت ندارند
5 – تعدادی ازمدیران با صلاحیت شما که ثابت میکنند دست آوردی دارند باید جهت مکافات به مقام مناسب با فعالیتش ارتقایابد مثلا:
معاون اوپراتیفی ریاست امنیت ملی یکی از ولایات درجه اول غرب از روز تـقــرر تا لحظه سبکدوشی صد ها دسیسه توطئه اختطاف سرقت را انجام داد او با اینکار توانست خانه ئی را درمکان قول اردو ی سابقه هرات بسازد که چندملیون دالر ارزش دارد این صرف یک جــزئی از دست آورد هایش بود ! هرچه از حد بگذرد رسوا شود ، اوصرف برای مدتی خانه نشین بعدا السوال تعیین شد ،برای اینکه دیگران هم به کارو فعالیت تشویق گردند باید اورا السوال نه بلکه والی یک ولایت اقلا درجه سوم مانند غور وبادغیس تعیین می کردید ،
6 – افـرادی غریب نوازی در بخش های مختلف ادارات شما موجود است که کسی منکر آن شده نمیتواند مثلا: امان ... کارمند امنیت دربدخشان بعد ازینکه می بیند طفلی هشت ساله یک فامیل بی بضاعت مصروف جمع آوری هیزم است به او میگوید: بیا درباغ ما هیزم زیاداست ، آن معصوم باخوشی میرود که هیزم جمع کند اما به تجاوز او مواجه میشود ، این قسمت شاید تقصیر آی اس آی یا شبکه حقانی وشورای کویته باشد وپلان این تجاوز درخارج از مرزها ساخته شده باشد !!سال قبل اخباری را شنیدیم که ترورست های بی فرهنگ درانجا به گاوها تجاوز کرده بودند چرا نمی آیند درشهر ....
7 - همانطوریکه آن اداره محترم برعلاوه وظیفه اصلی اختراعات راهم ثبت میکنند اگر درکنار آن بعضی موارد دیگر راهم ثبت کنند مثلا: درانتخابات گذشته ئی گوسفندی که مالامال از تقلب بود طبق اخبار رسانه ها اولین تقلب کار یک کارمند امنیت ملی در السوالی سید آباد وردک بودکه به نفع یکی از کاندیدان تقلب کرده بودواین موضوع از طریق رسانه های خارجی نشرگردید اوهم مستحق است که باید نامش ثبت گردد.
8 – دراخبار سال پیش خواندیم که یکی از معاونین این اداره به نفع کمپنی ( سوپریم ) امضای وزیرداخله راجعل کرده بودوبطرف داری یک کمپنی مکتوبی راعنوانی سفارت تحریر وارسال کرده بود ، که هدف شان مطابق سیاست حکومت تقویه سکتور خصوصی بوده است که می باید مکافات میشدند
9- کشور کویت با مقداری پول خیرات تعدادی اپارتمان ها ساخته بود تا برای شهدا تو زیع گردد یکی از معاونین شما توانست بدون اینکه شهید یا معلولی داشته باشد دو اپارتمان را برای خود اخذ نماید که این واقعا مهارت واستعداد لازم دارد وهرکس اینکار رانمیتواند لازم بود اقلا یک مدال برایش داده میشد ،
10 – سال گذشته آمر حوزه پنجم از طریق تلویزیون سه فرد را که سرهایشان خـــم بود به خبرنگاران نشان دادو گفت:
اینها افراد امنیت ملی هستند که در سرقت مسلحانه وقتل بالقعل با سلاحِ امنیت دستگیر شده اند ، پیشنهاد اینست که گرچه معاش پرسونل امنیت ملی نسبت به اردو وپولیس اضافه است بازهم مقداری از معاش پولیس واردوی ملی وضع وبه افراد امنیت ملی داده شود تا بیشتر خدمت کنند
11- چون اکثرا یا هفتاد فیصد پرسونل از ولایات پنشیر وردک وافرادی از وکلا قوماندانان تنظیم ها می باشند ،حالا باید افرادی که سهوا از ولایاتی مانند بادغیس غور فاریاب نورستان زابل دایکندی اگر تاحال مانده باشند تصفیه واخـــراج گردند چون این اداره جای هرکسی نیست باید جوانان کاکه استایلی وپُک وکچه باشند !در ادارات حکومتی این جوانچه ها که شیرخانه وروباه بیرون هستند به هرکسی خواسته باشند اخطار میدهند : ( من به امنیت هستم اگر بخواهم برایت دسیسه ئی بسازم که زندگیت را خراب سازد ! ) برای این بچه ها جواز رسمی داده شود که بلی میتوانند چنین کاری کنند ٍ
12- تعداد ریاست های مربوطه شما کم است این پنجصد ریاست چگونه میتواند امنیت یک شهر را تامین کند اگر پیشنهاد شود تا اقلا پنجهزار ریاست در تشکیل شما منظور گردد،
واقعا مردم ما منت دار ریاست امنیت ملی خود هستند چون هر حادثه را قبل از وقوع کشف وخنثی میکند در مقابل صد حمله آی اس آی درجواب صد بار آنرا با الفاظ شدید که ازان هیچ شدیدتر یافت نشود محکوم میکنند !
به امید روزی که امنیت ملی ما درجهان نیز نظیر نداشته باشد
(گیلگمش )

>>>   رهبر اشرار کرزی صاحب است

>>>   افغانستان جزئی از خاک مغولستان است .
ترک تبار های غیور یک بار دیگر با اتحاد این سرزمین را از نابودی نجات دهید
تاریخ نشان داده تا وقتی این سرزمین در اختیار ترکها از جمله هزاره وازبک ومغول وایماق وترکمن و دیگر ترک تباران بوده همیشه دارای جلال وجبروت بوده فرهنگ غنی ترکها همراه با اقتدار توانست قرنها از دوران کوشانیان وپیشدادیان وبعدها مغول ها ووتیموریان وغزنویان ودیگر تبار ترک فرهنگی جهانی از این نقطه از دنیا برای جهانیان به ارمغان گذاشته ودر دوره خود این وادی چون خورشید در گیتی میدرخشید.
اری هرگاه قدرت ترکها بر این سرزمین مستولی شده این خاک ، خاک دانشمندان وفیلسوفان ومنجمان ودلیران بوده وهرگا اقوام غیر ترک چند صباحی در قدرت بوده اند جز ذلت وخواری برای این کشور واب وخاک نمانده
پس بیایید این سرزمین پاک را با اتحاد از چنگال دژخیمان باز ستانیم .فرهنگ غنی وبا ریشه ترک را یک بار دیگر در این میهن اصیل ترک زمین رااز پلیدیها پاک کنیم.
انجمن ترک تباران خراسان.

>>>   میشود برای مردم توضیح بدهید دلیل وابستگی سران دولت ما به گروه های خراب کار و طالبان. جهت ضربه زدن به زندگی مردم که نتجه فلاکت بار آن را هر روز مشاهده می کنیم چست چرا این ها اینقدر درمقابل مردم بی تفاوت عمل می کنند. باید دلیل وجود داشته باشد که این ها به مردم و مملکت خودش خیانت وجنايت میکنند درهيج کشوری چنین چیزی وجود ندارد

>>>   ارتش ملی پوليس ملی و امنیت ملی حدودا 500 هزار نفر مسلح در چوکات دولت قرار دارند.به اضافه نیرو های خارجی مستقر در سرزمین فلاکت زده واسیب دیده.در مقابل طالبان ویا دیگر گروه.ها آشوب گر میجنگد.به لحاظ خدا17 سال است هرروز مردم عادی وسربازان کشته میشوند .و شاید هم ادامه پیدا کند چرا وبرای چه تا به کی . من یک سوال از ریس جمهور دارم.میشود برای ما مردم بگويد.چرا به آن صندلی وچوکي که نمی توانید درست انجام بدهید.محکم وسخت گرفته اید اگر نمی توانید امید ونیاز های مردم را برآورده کنید برای چه استعفا نمی دهید تا به کی مردم را در همین حالت نگاه می دارید
(( مهاجر دربدر.تابه کی

>>>   هموطنانان علت خون ریزی کشور اسلامی ما آمدن انسانهای بی برکت در قدرت
حکومت وحدت ملی بدون درنظرداشت مصالح علیای کشور، زمان طولانی ای را بخاطر دستیابی به تاج وتخت شاهی، درجدال ونبرد باهم ، سپری نموده وهرآنچه توانستند، درضدیت با یکدیکر انجام نموده اند.
عوامل بی برکتی خیانت شراکت دو متعصب ترین چهره های سیاسی زندگی مردم شریف کشور را غرق در جوهای خون کرده اند.
دست « قدرت و عنایت» خداوند تا زمانی بالای دستان افراد شریک است که یکی از آنها به دیگری خیانت نکند. هنگامی‌که یکی از آنها مرتکب خیانت شود، خداوند دست خود را از دست آنها بر‌می‌دارد و برکت را از آنها می‌برد.
کسی که به برادر مسلمان خود دشنام دهد، خداوند برکت را از روزی او برمی‌دارد و او را به خودش واگذار می‌کند و زندگی‌اش را تباه می‌سازد.
هموطنان عزیز آگاه فلم بدست فقر ، بیکاری و بیچاره گی زاده بی کفایتی بی درایتی همین حاکمان قدرت طلب شیوه حکومت ملو در طی ۱۶ سال می باشد . بخاطر این که اکثریت این حاکمان قدرت طلب تجربه در امور اداره دولت داری و اصلات حکومت داری نداشتند و ندارند به همین دلیل معاونین ، مشاورین و بعضی و زیران تحصیلات دانشکاهی و حتی مکتب ابتدایی را نه خوانده اند.

>>>   ای مردم
من و تو یعنی ما ملت تماشاچی که هر روز قربانی میشویم احمق هستیم.
این دولت و این سران همان مفلسانی هستند که از حماقت این ملت نان میخورند. در غیر آن دیوانه تر از غنی و بیکاره تر از عبدالله و بیسواد تر از وکلای پارلمان و فاسد تر از قضات و خسی تر از کابینه افغانستان در جهان پیدا نمیشود.
پس چه باید کرد؟
در قدم اول باید درب این پارلمان را بست. چون این پارلمان در پهلوی اینکه ترش کرده نعفن زا هم هست و ملت حق دارد تا رای خود را پس بگیرد.
در قدم دوم مردان مرد به پا خیزند و از مناطق خود دفاع کنند وتا ایجاد یک دولت همه پذیر نه نیروی نظامی دولت و نه هم اجیران طالب را در محلات خود راه ندهند.
گفتم نیروی نظامی یعنی دولت اگر توان دارد خدمات انجام دهد.
باید انتخابات در وقت معین به هر شکلی که میشود به راه انداخته شود.
دیگر زمان جرگه و جرگه بازی گذشته است.
اگر احیانن کسانی عاشق جرگه اند میتوانند نمایندگان خودرا از طریق جرگه های محلی انتخاب کنند و کار کمیسیون انتخابات هم آسان تر میشود. مگر بگذارند تا مناطقی کهدانتخابات میخواهند در آنجا انتخابات صورت گیرد.

>>>   وقتیکه یک شخص گناهی انجام میدهدو یاکسی رامیکشد دولت یافامیل شخص مقتول به دنبال ان میرندااگر شخص قاتل نبودازپدرو یابرادراوپرسان میشود ودردادگاه صحرای پدربادر اورا محاکمه ویا میگشندحالاکرزی طالبان رابرادر میگویدطالبان مردم رامیکشند بایدوارثین شهداازکرزیانتقام بگرند یابرادران قاتل وکافرش را به میز محاکمه بیاوردباید تاوان برادرش رابپردازداگر وجدانداری به نشر بگذار خواهشادرین باره نظربدهید
ض رمهاجرایران

>>>   مجاهدین امارت اسلامی نظامیان را هدف قرار میدهند ولی هرگز به مرم عام اسیب و صدمه نخواهد زد چرا که همین مردم هستند که از امارت اسلامی پشتیبانی می کند . لطفا دست از دروغ و شایعات کذب بردارید! قتل عام نماز گذاران هیچ ربطی به طالبان ندارد .
حبیب الله یوسف زی

>>>   غنی شرمت باد.

>>>   تا زما نیکه در وطن ما یک ریس جمهورعا دل نیاید وطن حور نمی شود ریس جمهور مسلمان نه یهودی

>>>   سلام!
بعضی هادر نظریات گفته که رهبراشراربامجاهدین کرزی بود ویااشرف غنی هم مجاهدین است رهبران دیگر را هم میشناسیم حقیقت راباید گفت وقبول کرد! فساد ازین ها شروع شده ودوام میکند وطالب راهم محکوم کرده ، بنظر من هم درست بوده کار که خراب شد جور کردن اش اسان نیست ،شما میدانیدکه وهمه مردم خبر وشاهداست کدام گروه ها تمام سلاحها ثقیل وخفیف ،تانگ ها تیاره ها را بر پاکستان وکولاب فروختند در مقابل ازبین بردن تشکیلات هوایی،موسیسات عالی نظامی اکادمی تخنیک، پوهنتون وپوهنتوت هوایی، تانگ ،توپ،امنیت ملی وغیره پول هنگفت وگزاف گرفتند... سلاحهای چهار میله روسی دافعهواودهشکه ها وپی کا را به امرویک برزه کاغذی یک تفر وقت محوه وقطع کردند نه کدام امر وفرمان بودند پارلمان کجا بود قانون کجا بود انسانیت کجا بود که امروز فقان دارید واز ضعف قوای مصلح سخن میرانند؟!؟!! فعلا همان اشخاص بلتدهنزلها دارد، شرکتها ومقامهای بلند دولتی هم دارد وملت غریت و بیچاره را به کام مرگ وانتجار داده ایا سبب تضعیف قوای مسلح اینها در مقابل دالر خارجیها نیستند به این طرف قضیه هم باید فکر شود طالب هم تمام سلاحهارا میفروختند وبه خود میدان را شغالی وضعیف تموده اما آغاز اش که بوده که انجام ندارد انشآالله ّبه تقاعد پیش از وقت وفرمایشی افسران قوای مسلح نیز میدان از اشخاص مسلکی وبا تجربه هاخالی وشغالی برای انتحارها بیشتر، وبه تصرف اوردن مناطق زیاد به طالب وداعیش چانس آسان میگردد، تفکر عمیق بهتر از آرمان و افسوس بعدی است.

>>>   خودتان دست بکار شوید دولت خود طالب است چه توقعی از طالب دارید!

>>>   درزمان حکمروائی طالبان فقط یک ملاعمر بود دیگر ISI، و تمام کشورهای عربی حمایت جناب CIA را هم داشتند دراین کشور جنگ میکردند حال باوجود همکاری جنابان فوق حمکاری جناب خرس قطبی را توسط حامد کرزی نیزبدست آوردند وملاعمر چهارملا عمر شده یک آن جناب کرزی دیگرآن جناب غنی سوم آن جناب حتمر وچهارم آن جناب استانکزی ریئس امنیت ورهبر ستون سیاسی میباشد.
حال مردم بزرگ ووارثین این تمدن کهن آریانای بزرگ هوشیار شوید، آریانای بزرگ را دوباره زنده کنید، دنباله رو نباشید.
بااحترام
امپراطوری خشم

>>>   در مورد عکسها در پهلوی عنوان مقاله:
غنی را هر نوع قیافه بدهید هیچ نوع صلابت یک رئیس جمهور را در او پیدا کرده نمیتوانید!!!
در پشتو یک ضرب المثل است که معنی دری ان اینست:
"پشک را از گل و لای میسازیم ولی چه کسی در آن نفس خواهد دمید"
"پشک" ساخته شده توسط امریکا را چه کسی به "شیر" مبدل خواهد ساخت!!!!؟؟؟؟؟

>>>   ...و غنی رهبر "شر و فساد" است!

>>>   بالاخره حرف های مردم ثابت گردید که دروغ نگفته بودند موضوع ازین قرار است که :
باساس سایت خبری بی بی سی که از زبان اقای نبیل ریس امنیت ملی سابق نقل قول کرده معصوم استانکزی ریس امنیت ملی فعلی توسط یکتن از روسایش به اقای نبیل اخطار صادر کرده که اگر از فعالیت های افشا گری اش در ارتباط پاکستان کاهش ندهد برایش پرونده سازی میکند وعلت اش هم نشر اسناد ای اس ای در رابط به مداخله پاکستان واثبات حمایتش از ترورستان در افغانستان برای قتل و کشتار و تخریب کشور ما بوده که اقای نبیل چندی پیش کاپی اسناد ای اس ای را که مداخله سریع ان سازمان جهنمی را در مورد ناامنی و حمایت از ترورستان طالبان و شبکه حقانی را واضح نشان میداد و اشکارا میساخت به رسانه ها فرستاده بود که نشر هم شده بود .

>>>   دومین بار است که قوای مسلح افغانستان توسط امریکا نابود میشود:
+ مرتبه اول به کمک اشرار در سالهای 1371 که تمام سلاحهای قوای مسلح را بشکل
"کباړ " بالا ی پاکستان فروخت!!
+ اینبار توسط جاسوس خوداشرف غنی که با متقاعد ساختن صاحبمنصبان 54 ساله ، دیگر در قوای مسلح کسی نام وطندوستی و وطنپرستی را به زبان گرفته نتواند!!
هرکس انتقاد دارد و یا تفصیل میخواهد بنویسد

>>>   یک مقایسه کاملا غلط:
ملاعمر بیسواد یکسال فرمان صادر کرد که کشت کوکنار بند!!! در آنسال در تمام افغانستان یک بوته کوکنار کاشته نشد!!!
ولی فرامین غنی "متفکر دوم" را در خود دفترش باندازه گ...ر اهمیت نمیدهند!!!

>>>   چندي پيش حاجي اشرف غني به تهران رفته بود و سفير آن كشور در فرودگاه اورا بدرقه كرده بود. تعداد از هموطنان مان برآشفته شده بودند كه به «رئيس جمهور» افغانستان توهين صورت گرفته و بايد رئيس جمهور ايران ازو پذيرايي مي كرد. من اما همان وقت گفته بودم ايران مطابق ظرفيت اشرف غني برخورد كرده و تعجب هم نداشت.
امروز شام وزير خارجه امريكا به فرودگاه بگرام حضور يافت و مسوولين درجه يك حكومت وحدت ملي به سر كرده گي غني و عبدالله فورا به ديدن او به پايگاه هوايي بگرام شتافتند. تملق و چاپلوسي آمدمك هاي حكومت وحدت ملي را وقتي در پاي وزير خارجه امريكا در بگرام ديدم، به جاي آنها عرق شرم بر جبين من موج زد. اين ها چقدر رهبران كوچك و بي غرور اند. مسوولين حكومت كابل به جاي اينكه وزير خارجه امريكا را در مقر وزارت خارجه اي كشور مطابق پروتوكول ديپلوماسي با صلابت و سر بلند ملاقات كنند، متاسفانه غني با تنبان و پيراهن، قديقفه بر جنوب شرق شانه اش با دار و دسته اش به ديدار وزير خارجه امريكا به بگرام مي رود، انگار «پادشاه جهان» را زيارت مي كنند.
هارون معترف

>>>   14 سال قره قلی و جیلک کرزی مارا دیوانه و شرمسار ساخت، و اینک سه سال است از چادر سر شانه غنی رنج میبریم!!
شما را بخدا ای رقم رئیس جمهور مسخره و احمق را دیده اید که با نشان دادن دویدن خود به ورزشکاران پای خود را بشکند و ماهها لنگ باشد!!!!!!!!!!

>>>   عمرت بسر آمد و بسامان نشدی===
دردت به لب آمد و به درمان نشدی==
قاضی خطیب و پارسا ومفتی ==
این جمله شدی ولی مسلمان نشدی==
این جمله شدی ولی انسان نشدی==
شرمی تان با آن امارات آدم کشی امارات وهابی شراب

>>>   به اون هزاره که کفته بود افغانستان جزءی از مغولستان است باید یاد آور شوم که شما هزاره ها از بی هویتی خودتان را به همه میچسبانید یک روز آریایی ها یک روز کوروش کبیر و حالا به ترک ها ترک تبار دیگر چیست چیزی به نام ترک و ترک تبار وجود ندارد ایرانیان به مردم آسیای میانه ترک میگفتند و اصلا اصطلاح نژادی نبوده
عباس از ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است