در مهمانی های نامزدوزیران قرآن که تلاوت نمی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۶/۷/۲۳ کد خبر: 139991 منبع: پرینت

چرا شماری از نمایندگان باید از هشدار رییس جمهور به نامزدوزیرانش عصبانی بشوند!

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر رمضان بشردوست، عضو مجلس نمایندگان در نشست روز شنبه 22 میزان 96 در واکنش به عصبانیت اعضای مجلس به هشدار رییس جمهور مبنی بر اینکه نامزدوزیران نباید با وکلا وارد معامله بشوند گفته است که غنی دقیق می داند که در مهمانی هایی که در هتل های کابل و خانه های وکیلان دایر شده بود، قرآن تلاوت نمی شد!

رییس جمهور به نامزدوزیران خود هشدار داده است که هر نامزدی که با نمایندگان مجلس وارد معامله شود، از لیست نامزدوزیران بیرون کشیده می شود.

این اخطار رییس جمهور درحالی است که شماری از نمایندگان پیشتر در هتل های کابل و خانه های شخصی خود برای نامزدوزیران مهمانی ترتیب داده بودند و گفته شد که از آنها در ازای رای پول طلب شده است.

بحث مهمانی ها تا جایی کشیده شد که رمضان بشردوست در یکی از نشست های مجلس افشا کرد که حتی رییس مجلس سنا نیز برای این نامزدوزیران مهمانی ترتیب داده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
نامزدوزیران غنی
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند چی وقت این مجلس بی ....ها را نابود گرداند.
اریانا

>>>   چطور قرآن خوانده نمیشود؟
بعد از آن که درین مهمانی ها، وکلا پول رشوت خود را از وزیران نامزد گرفتند و نان را شکم سیر نوش جان کردند، دست بالا میکنند و دعا میکنند و تشکری میکنند و برای نامزد وزیر آرزوی موفقعیت میکنند:
الهم سایه نامزد وزیر ها را از سر ما کم نکنید.
الهم به نامزد وزیر ها قدرت و صلاحیت بیشتر بدهی، تا به ما رسیدگی بهتر کنند.
الهم دسترخوان نامزد وزیران را همیشه هموار نگهداری که شکم ما سیر شود.
الهم محبت ما را در دل نامزد وزیران زیادکنی که هرکسی را که ما در هر مقامی گفتیم، آنها مقرر کنند.

>>>   خدا این ها را لهنت کند : لعنت هم کرده است زیرا در تمام افغانستان نه وزیر حرمت دارد نه وکیل همه با فساد گسترده اخلاق وفاساد مالی آغشته است ببخشید شاید چند وزیر ووکیل با وجدان هم باشد که انها خط شان جدا است که همیشه رنج میبرد ای بشر دوست ترا خداحفظ کند خاک بر سر این حکومت که از نظریات همچو اشخاص استفاده نمیکند

>>>   داد و گرفت اگر نبود شور بهر چیست

>>>   میگویند نصرت رئیس دارالانشا در مهمانی ترتیب شده از جانب ابراهیمی، در حالیکه پیشبند سفید بسته بود هم نقش آشپز باشی وهم نقش گارسون را بدوش داشت!!! آخر او بیچاره همینقدر ظرفیت دارد!!!!!!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است