انتقاد شدید دوباره ترامپ از رسانه های آمریکایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۲    ۱۳۹۶/۷/۲۲ کد خبر: 139921 منبع: پرینت

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز جمعه شبکه ان بی سی نیوز و دیگر شبکه های تلویزیونی منتقد وی را تحت عنوان انتشار دهنده اخبار جعلی مورد انتقاد شدید قرار داد.

ترامپ در توییت کوتاه خود با اشاره به انتشار اخبار نادرست و جعلی از سوی این شبکه آمریکایی، یادآور شد: مردم اکنون در حال درک این حقیقت هستند که تا چه اندازه شبکه ان بی سی نیوز تنفربرانگیز و دروغگو است.

رییس جمهوری آمریکا که حضوری بسیار فعال در توییتر دارد، در بخش دیگری از توییت خود، بار دیگر به شبکه آمریکایی سی ان ان حمله کرد و نوشت: همه بینندگان این شبکه آگاه هستند. این شبکه (ان بی سی نیوز) شاید از سی ان ان هم بدتر باشد.

ترامپ پیشتر در توییتی ضمن انتقاد شدید از نحوه اطلاع رسانی شبکه تلویزیونی سی ان ان نوشت: شما فاجعه هستید و پایان کار شما نزدیک است.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا که از زمان رقابت های انتخاباتی همچنان با برخی رسانه های مخالف درگیری لفظی داشته، در ادامه این جدال ها شبکه خبری سی ان ان را متقلب خوانده بود و در پیامی توییتری با متهم کردن سی ان ان به تلاش برای متقاعد کردن جمهوری خواهان برای جلوگیری از حضورش در رسانه های اجتماعی، این شبکه را 'رسانه متقلب سی ان ان' نام نهاد.

شبکه خبری ان بی سی نیوز روز چهارشنبه گزارش داد که رییس جمهوری آمریکا در جلسه بیستم جولای (29 سرطان) به مقام های امنیت ملی این کشور گفته که خواستار افزایش زرادخانه هسته ای امریکا است.

بر اساس این گزارش، از قرار معلوم این درخواست، مشاوران ترامپ و رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا را شگفت زده کرده و مقام های امنیت ملی این کشور به ترامپ در مورد تبعات عملی و حقوقی افزایش زرادخانه هسته ای آمریکا هشدار داده اند.

این موضوع تا جایی پیش رفته که مقام های پنتاگون شنیده اند تیلرسون، ترامپ را احمق خوانده است. ان بی سی نیوز هفته گذشته سخنان تیلرسون در مورد ترامپ را منتشر کرد. به گزارش این شبکه، وزیر خارجه همچنین در ماه جولای تهدید کرد از سمت خود کناره گیری می کند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است