واکنش ریاست جمهوری به شورای تفاهم احزاب
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۲    ۱۳۹۶/۷/۱۶ کد خبر: 139684 منبع: پرینت

اعضای کمیسیون انتخابات به کار خود ادامه می دهند.

شاه حسین مرتضوی، سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری می گوید که اعضای کمیسیون انتخابات و کمیسیون شکایات انتخاباتی براساس قانون و در مطابقت با یک مکانیزم مشخص برگزیده شده اند و بکار خود ادامه می دهند.

بگفته مرتضوی، شخصیت ها و جریان هایی که نسبت به کار کمیسیون انتخابات اعتراض دارند دیدگاه های اصلاحی خود را شریک کنند تا با همکاری هم پروسه را به شکل سالم و شفاف مدیریت کنیم.

گفتنی است که روز شنبه 15 میزان 96 شورای تفاهم احزاب و جریان های سیاسی درباره انتخابات در بیانیه ای خواستار عزل فوری کمیشنران و روسای کمیسیون های انتخاباتی شدند.

اعضای شورای تفاهم احزاب سیاسی به اتفاق بیان کردند که هر نوع اجراییات از آدرس کمیسیون انتخابات از همین اکنون قابل پذیرش نیست و کمیشنران و روسای کمیسیون های انتخاباتی باید در اسرع وقت عزل و بجای آنها اعضای واجد شرایط دیگر تعیین شوند

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای تفاهم احزاب سیاسی
ریاست جمهوری
نظرات بینندگان:

>>>   ضرورت به این همه هیاهو و سرگردانی نیست.
همه مدعیان رسیدن به قدرت لطف کنند و از پول عامه سفری به قصر سفید انجام بدهند و از آقای ترامپ بخواهند که تاج را بر سر یکی شان بگذارد و بعد کابینه و ارکان دولتی را هم از ذوات حاضر مجلس انتخاب کند و همراه با بودجه 5ساله همه راواپس فرستد . در غیر آن پوست خربوزه خورده میشود مگر خاک آلوده.

>>>   تمام داعیه و ماموریت پشتونیزم تکنوکرات، مجاهد و طالب را تداوم خشونت، انتحار، ویرانگری و امتیاز طلبی قبیلوی در سایه ماشین نظامی، مالی و حمایت سیاسی نیروهای خارجی تشکیل می دهد.

>>>   نظر شورای تفاهم تائید است ازین اشتک بازاری چیزی جور نمیشود

>>>   تشکیل این همه شوراهاباعث خرابی عدم توانی دولت میگردد بهتر خواهد. بود. که دولت تقویه شود ورنه همه شما یک قماش هستید هیچ برتری بهتری از یک دیگر ندارید ،غنی در مقایسه با گرزی شاید بهتر خواهد. بود و دلیل اش همه مردم میدانند .
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است