مارشال فهیم زنده است !
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۱    ۱۳۸۹/۶/۱۵ کد خبر: 13965 منبع: پرینت

مارشال محمد قسیم فهیم معاون اول رییس جمهور که برای تداوی مریضی به برلین پایتخت آلمان سفر کرده بود ، بزودی به وطن بازخواهد گشت.
طی چند روز گذشته برخی سایت های اینترنتی خبر وفات معاون اول رییس جمهور را نشر کرده بودند.
وی امروز طی مصاحبه تلفنی با طلوع از سلامتی خود خبر داد.
همچنین محمد قسیم فهیم فرارسیدن عید سعید فطر را نیز به مردم مسلمان افغانستان تبریک گفت.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد مارشال فهيم

>>>   از سلامتی مارشال صاحب خوشحالیم .
اعلت این خبر دوغ شاید این باشد که خبر از شدت مریضی و عدم سلامت او در آینده نزدیک از طرف دوستان و اقوامش در المان بیان شده بود و گویا دکتران به او توسعه نموده بودند برای عملیات جراحی باید در برلین بماند و شکر او به شدت افزایش یافته واگر تحت کنترول قرار نگیرد بینائی خود را از دست خواهد داد.
به هرصورت این خلاف اصول خبری است که یک زنده را مرده بپندارند
میرویس از هامبورگ

>>>   سلام بر هم وطن

>>>   اګر براستی مار شال فهیم زنده است.پس سلام های من برای شا ن بر سا نید. خدا کند زود تر به وطن باز ګردد.و اګر مرده باشد تسلیت مرا برای فا میل شان بفرستید

>>>   این هم توطعه همین ....... قبیلوی است که اورا دیده نمیتوانند مرگ ار جانب پروردگار است هروقت زمانش فر رسید انسان را باخود میبرد . انسان چه خبر دارد که قبل از مارشال صاحب همین توطعه گران بمیرند .
با احترام حقجو پروانی

>>>   امروز نی فردا خیر باشد. مریضی وی آه مردم مظلوم افغانستان است.

>>>   اوووووووووووووووووووو هنوز زنده اس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   مارشال صاحب این مجاهخد نستوه که فعلا نان خوردن ندارد و به مصارف تکفین و تدفین خود در مانده است وقت است که بمیرد امید وارم زنده ماند تا پول مصارف ختم وخیرات و تکفین و تدفین را پیدا نماید تا باشد در اینده بازمانده گان او از شری قروض مراسم در امان باشند من نمیدانم که چرا این برادر از دیگران عقب مانده است امید وارم که مارشال صاحب دوکتورین نظامی و تیسز های چند گانه اش را بزودی اعلام دارد
با احترام
قشلاقی

>>>   سلام
قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری !!! . مارشال صاحب برای ما از زر و گوهر هم پرا ارزش تر است انشاالله همیشه سالم و صحت مند باشند تا خاری باشد به چشم دشمنان مجاهدین .

>>>   مارشال فهیم فوت نموده است که برای افشایی ان بخاطر این افشاء نشد که مرگ مسعود افشا میشود .

>>>   حالی دیگر آنروز ها را گاو خورد که قلت رجال باشد مارشال صاحب را خداوند عمر طولانی بدهد مرگ حق است باز حالی دیگر از برکت عسکر اسلام و ملت بیدار ما.......راه مسعود ادامه دارد هر خراسانی دیگر یک مسعود است و یک قهرمان
خراسانی

>>>   یکی ازعوامل پخش دروغ فوت مارشال فیهم بی تفاوتی مسؤول سفارت میباشد
یکی ازعوامل پخش دروغ پراکنی فوت مارشال فهیم قسیم معاون اول ریس جمهور افغانستان درآلمان در بعضی از سانه های مغرض ، بی توجهی و بی تفاوتی مسؤول سفارت افغانستان دربرلین آلمان میباشد .
درهفته اویل ماه اگوست مارشال فهیم به علت بیماری وافزایش شکر به یکی ازبیمارستان های شهربرلین بستری گردید ودرتمام این مدت شخص مسؤول سفارت افغانستان دربرلین مهمان دار ایشان بوده ، واز وضعیت جسمی شان در جریان بوده است .
اگر سرپرست سفارت افغانستان در برلین پس از ختم معاینات پزشکی مارشال صاحب کفرانس خبری درحضور خبرنگارن فارسی زبان و احتما خبرنگاران خارجی در محل سفارت یا جای دیگر از بهبود وضعیت صحیی مارشال خبر میداد چنین خبرهای دروغین در سطح افغانستان و جهان منعکس نمیشد .
اگر محترم آقای عابد نجیب سرپرست سفارت افغانستان دربرلین معاون ریس جمهور افغانستان را از خبرنگارن دور نگاه نمیداشت و امکان آنرا فراهم مینمود تا با او مصباحه نمایند واز وضعیت جسمی او گزارش بدهند دقیقا این اخبار دورغ پخش نمیشد .
مسوول سفارت افغانستان دربرلین و مسوولین سابق نیز مهمانان رسمی افغانستان را ازخبرنگارن و سایرافغانهای شهر برلین دور نگاه میداشتند این باعث میشود که هیچ انعکاسی درباره مسافرت رسمی اعضای ارشد دولت افغانستان به آلمان و دست آورد های که با این مسافرت همراه بوده است اشکار نگردد .
در چند ماه گذشته جنرال مراد علی مراد قوماندان زون شمل و آقای نواندیش شاروال کابل در مسافرت های رسمی به برلین آمده بود که هیچ انعکاسی از حضور ایشان در مطبوعات فارسی زبان و خارجی صورت نگرفت
حالا اگر این مسافرت ها محرمانه است موضوع جداگانه میباشد .
دور نگاه داشتن مسارفت های رسمی مقامات افغان به المان از رسانه ها خصوصا که خبرنکاران رادیو های فارسی زبان همگی در برلین حضور دارند از طرف مقام سفارت افغانستان کار درستی نیست .
به عقیده آگاهان رسانه ای سرپرست سفارت افغانستان و مسؤل هر نمایندگی سیاسی افغانستان در خارج از کشور باید ادرس ایمیل و نمره تلفون خبرنگاران داخلی و خارجی را داشته باشند تا در صورت لازوم ازآنان برای کنفرانس خبری وگزارشی دعوت بعمل آید تا ازیک طرف حضور مقامات ارشد افغان در خارج ازکشور انعکاس یافته واز طرف دیگر چنین دروغ پراکنی ها و شایعات منتشر نگردد .

>>>   خبر خوش نیست............

>>>   روزي 100 پشتون كشته ميشود اگر پشتون ها در موردن مارشال خوش ميشويد و ما
هم كه روزي 100 از شما كشته ميشوند خوشالي كنيم ؟ نخير ما هيچ وقت خود را
به شما برابر نميكنيم چرا اگر شما ها به خدا عقيده داريد مرگ فقعد از جانب
خداوند است هيچ انساني روي زمن نميداند كه كي چي وقت إز اين دنيا ميرود
مارشال من تو همه موردني استيم ولي وقت أش را بجز الله پاك كسي ديگر
نميداند
سليم!!!!

>>>   پروردگارا شکر
خــــــــــداوندا مارشال صاحب را در حفظ و پناه خود داشته باش
محصلین افغانی مقیم مصر

>>>   خداوند ج مارشال افغانستان را صحتمند داشته باشد تا باشد خاري جشمي براي افغان ملتي ها

>>>   خداوندزنده بدارداگربه سودافغانستان باشد

>>>   برادر های محترم سلام :
چرا باز هم مثل گذشته توطعه ها را در بین اقوام افغانستان به وجود میاورد که این پشتون شد و این تاجک یکبار به سالهای بیش فکر کنید بس است دیگر تا هنوز هم قربانی خارجی ها هستیم بس است دیگر ، مسلمان برادر مسلمان است و نباید به مرگ برادر مسلمان خود خوشخال شود

>>>   اميد دارم حالا واقعأ در خدمت تاجك ها شود و ببيند كه تاجك ها در جه وضيعت دارند خصوصأ يك توجه ئي بسوي تاجك هاي غزني كند كه در غزني تاجك كشي شروع شده و از اين حالت جلوكيري كند _ _
اميد الله غزنوي

>>>   افسوس که این .... کابل زنده است راستی این چگونه مجاهد بود که تمام کابل ره خرید از بول کجا مجاهد خوب پول نداره. خدا زده ره خدا زده د او دنیا بدرت اش میخوره این بول و دارای مردم بی چاره.
جعفر از کابل

>>>   بقول سرپرست سفارت افغانستان در برلین خداوند به مارشال سلامتی بدهد در غیر آن وظیفه خود را در برلین از دست خواهم داد.
وظیفه شناس

>>>   فهیم هم مانند سایر انسان ها یک انسان است چه فرق میکند که وی مرده باشد و یا زنده زمانی که وی صحت مند بود، کدام کار خارق العاده نموده بود که اکنون بخاطر مرده اش شیون و فریاد کنیم، .....
حقیر

>>>   ازخداوندج ميخواهم كه تمام مريض هاي مسلمانان راصحت كامل بدهد.بازمارشال صاحب فهيم خان راصحت بدهد.اكراين مجايدن نباشن امريكاهابسياركارخراب راشروع ميكن.ترس مجايدن است درافغانستان.كامياب باشي مارشال صاحب.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است