رییس جمهور غنی به قندهار رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۰    ۱۳۹۶/۷/۱۵ کد خبر: 139637 منبع: پرینت

دفتر مطبوعاتی مقام ولایت قندهار با نشر خبرنامه ای آورده است که رییس جمهور غنی قبل از ظهر امروز شنبه 15 میزان 96 به میدان هوایی قندهار رسیده است.

گفته می‌شود رییس جمهور به هدف اشتراک در مراسم واگذاری چرخبال‌های بلک هاک امریکایی به نیروهای هوایی کشور به ولایت قندهار سفر می‌کند.

تا هنوز ریاست جمهوری در این باره چیزی نگفته است.

نزدیک به دو هفته قبل چهار فروند چرخبال بلک هاک امریکایی به قندهار منتقل شد و پنتاگون تعهد سپرده تا 4 سال آینده 150 فروند چرخبال بلک هاک را در اختیار نیروی هوایی قرار دهد.

محمداشرف غنی در جریان این سفر به قندهار با مقام‌های ارشد امنیتی و دفاعی ولایت قندهار نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
قندهار
نظرات بینندگان:

>>>   رفتن به قندهار هم دل و گرده میخواهد.

>>>   Turk
از پشتون جای گیله نیست ملاهای شان سری دختر های خرد سال که درس میکه تجاوز میکنه و جوان های شان مردمان خبیس لباس زنان پوشیده انفجار میده و زنان شان کشت مواد مخدر میکنه همیش پشتون دانه سرطان در افغانسنان شده

>>>   Kamali
مردم عجب در احساس و عواطف کنک بند مانده اند. گناه شان هم نیست یک کشور عقب مانده فقیر باید همینطور خیالبافی نماید. آنچه عملا" دیده میشود همانا ذلت و بی عزتی کشور های اسلامی میباشد. افغانستان سنگ مسلمان بودن را از همه بیشتر به سینه کوبیدو با لاخره در زیر پای کافران کعصف الماکول گردید. همین حالا افغانستان را نه ایران کمک مینماید و نه عربستان سعودی. فقط افغانستان بکمک مسیحی ها که نه به حدیث باور دارند و نه به پیغمبر نان و روزی داده میشود. شصت و دوفیصد از بودجه دولت افغانستان از پول خیرات کافران تامین میشود. رئیس جمهور افغانستان توسط کافران مقرر میشود. و این برادر ما بعیوض اینکه چشم های خودرا باز کند و به واقعیت های زندگی متوجه شود، در فکر های عجیب و غریب دیگری میباشد. خداوند متعال این برادر مارا بسوی روشنی و کار گرفتن از سنجش و حساب و عقل رهنمائی کند.

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک International
میدان هوایی کابل تعطیل، جاده های کابل تعطیل بخاطری که یک بی سواد دیکتاتور بنام متفکر دوم جهان از قندهار با کابل می آید. حال و روز مردم از این هم بد تر میشود؟

>>>   اصلا این شخص یهو دی است و بنام اسلا م مردم را بازی داده است وی یک غلام حلقه به گوش امریکا است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است