اختلاس بی سر وصدا از شرکت آریانا
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۶/۷/۵ کد خبر: 139245 منبع: پرینت

نصیر احمد حکیمی رییس شرکت هوایی آریانا از تعمیری که در اختیار این شرکت است مبلغ 20 هزار دالر ماهیانه کرایه دریافت می کند.
قبلا شایعه ای مطرح بود که این ساختمان با پول شرکت هوایی آریانا خریداری شده است اما منبع موثقی این خبر را تایید نکرد.

نصیراحمد حکیمی و مصطفی مستور دو فروند طیاره 310 A آریانا را به شرکت هوایی خصوصی تابان ایران داده اند که ماهیانه مبلغی از آن به شرکت هوایی آریانا واریز می شود. اما نکته قایل توجه اینجا است که این دو تن از این قراداد ماهیانه مبلغی را به عنوان کمیشن کاری شخصی به جساب خود می ریزند.

Ariana Nas برای هر یک نصیراحمد حکیمی + مصطفی مستور+ Moshrif از المان ...Basır barami + yamah karzaı + Cpt hamid Zhair +S.Salman AFG JET ماهانه مبلغ 50.000 دالر از بابت کمیشن ground handling و 3. 2 طیاره A320 ماهانه اخذ کمیشن؟

این در حالی است که نصیراحمد حکیمی رییس شرکت هوایی آریانا و مصطفی مستور از شروع کار خود تا کنون با شعار به قوم گرایی، لسان گرایی، چور و چپاول دارایی هایی آریانا، فراکسیون بازی، دسیسه سازی و ده ها همچون اعمال غیر ملی دیگر بیش از حد موجب رنج کارمندان شرکت هوایی آریانا گردیده اند.
وی فعلا مقیم در کاناداو با پولهای باد کرده زندگی ارامی دارد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آریانا
هواپیما
نظرات بینندگان:

>>>   اگر راست باشد خدا لعنت کند چون از این کلمه بهتر نیافتم که برای شان ارسال کنم

>>>   مصطفی مستور همه کارش از نظر ها مستور است صرف ع میداند وخدا کهاو چی کارهای کرده

>>>   سلام
افرادی که نزدیک به مقامات اند ایشان از پیگرد قانونی معاف اند!!

>>>   در مورد نصیر احمد حکیمی ریس اسبق شرکت آریانا هر آنچه گفته شود کم است این آقا در زمان که در اداره ARDS بود دزدی های کلان را نجام دادو فعلاٌ با این پول ها در یکی ازکوشه های دنیا مخفی است. وی درست است که به همکاری سایر دزدان به مقامات بلند دزدی میرسید و به همدستان خویش کمیشن میداد.

>>>   همه شایعات پخش میشود راست است بخاطر اینکه میگویند تا چیزی نباشد مردم نمی گویند چیزک ها کار رسانه ها است حقیقت پیدا کند وچهره این خاینین افشا نمایند دولت دولت دزدان دولت مفسدین است از ریس جمهور وریس اجرایه وکلا همه دزد اند کرزی خاین که میگفت ۱۲ هزار دالر سرمایه بنده است حالا گفته که ملیاردر افغانستان است و۲۴۵ میلون دالر سر مایه دارد
و من الله توفیق

>>>   حكيمي واقعا ....بود و مستواهم با او يك دست بودند
فايق

>>>   مصطفی مستور پساد میکند ومصطفی نورستانی مدال می آورد

>>>   اگر داکتر صاحب عبداللهد عبدالله ازین موضع آگاه شود فورا مصطفی مستور را ازرفتن به مجلس جهت اخذ رای منع میکند
V

>>>   شرکت نامدار هوای اریانا از دست دزدها و مافیاها تا بحال روزی خوشی را ندیده است. دزدی و فساد در مدیریت این شرکت باعش فرسوده شدن طیاره ها و همچنان باعش در لیست سیا قرار گرفتن بسیاری کشورها از جمله اتحادیه اروپا شده است. هیچ کس بعلت فرسوده بودن طیاره های اریانا جرات پرواز با این شرکت را ندارد.

>>>   اختلاس که بی سروصداباشد به نفع حکومت است

>>>   سهم عبدالله از طریق خواهر زاده اش مصطفی مستور چند است؟؟؟

>>>   بزرگترین فاسد خود غنی کوچی و داردسته اوغان های نزدیکش در ارگ هستند۰
دو کاکای ۹۰ ساله اش سفیر، پسر کاکایش مالک قرار داد تیل اردوی کشور، پسر کاکای دیگرش آمر گارنیزیون کشتار مردم کابل، نامزاد سابقه خانمش مالک قرارداد شهرک سازی، اطرافیانش در قدرت همه کوچی ها از یک قوم، پشتیبان های انتخاباتی اش خریدار زمین های دولتی به نرخ کاه، و در مقام های بزرگ دولتی (چون زاخیلوال دزد، پاروک وردک دزد، نورستانی خائن ملی، وغیره۰۰۰) حالا این دزد خبیث چشم سفید آمده دیگران را فاسد میخواند۰

>>>   در کنار نصیر حکیمی و مصطفی مستور یک چکره گگ دیگر نیز بود بنام اسحاق سروری که او هم پول های زیاد را اول از اونکس وند زد سپس از آریانا و حالا در آمریکا سرگردان می گردد

>>>   Saboor Raheel

مشکل اصلی ما فاشیزم است نه پاکستان!
پاکستان سوار بر فاشیزم می آید!

>>>   Paiez
روشن ترین ودقیققترین حرف همین است.
به تعبیر دیگر:
این که می گویند مشکل افغانستان، بسیار پیچده و چنین وچنان است؛ امریست ظاهری؛ مادر تمام مشکلات این کشور؛ ففط و فقط فاشیزم است... آنهم سیاسی نیست؛ بل، تاریخی، فرهنگی وهوییتی است...

>>>   Aziz Arianfar
دشواری در این است که همه تنها و تنها پاکستان را به باد نکوهش می گیرند. اما همیشه هنگامی که سخن از منابع تمویل تروریسم به میان می آید از امریکا گرفته تا انگلیس و کرزی و غنی و مجاهد و کشر و مشر و روشنفکر همه خاموش اند و حتا یک سخن هم نمی گویند. ناگفته پیداست که پاکستان بدون پشتیبانی مالی اعراب توان کشیدن بار جنگ در افغانستان را حتا برای یک ماه هم ندارد. چهل سال آزگار است که اداره اوقاف سعودی بیشترین بخش هزینه جنگ افغانستان را می گردازد. اما نه کسی آن را تحریم می کند و نه کسی می گوید که سر چشمت ابر است و ما هم سالانه سی هزار حاجی می فرستیم . اگر هر کدام 5 هزار دالر هزینه کنند، 150000000یعنی 150 میلیون دالر به کیسه شیوخ می پردازیم.

>>>   تاکه اوغان است فاشیزم هم است۰ اینها فکر میکنند مالکان این کشور هستند و بقیه مهاجر یا شهروند درجه دو یا درجه سه۰ همه غیر اوغانها متحد و یک پارچه شوید و محکم بر دهن این شئونیست های غول و بیفرهنگ بکوبید۰

>>>   اسحاق سروری تنها چکره اختلاس نبود در بین شان زیاد بودند که چنین کار ها را کردند یکی اش بنام محمد پشه ای بود . او هم تا حد توان وند خود را زد.
نادر آتش خو در ابتدا 40 ملیون دالر را وند زد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است