کشف دو پناهجوی هموطن از یخچال یک موتر
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۰    ۱۳۹۶/۷/۴ کد خبر: 139186 منبع: پرینت

دو پناهجو هموطن در مسیر فرانسه بسوی ایرلند از یخچال یک موتر پیدا شدند.

به نقل از یک، روزنامه دیلی میل انگلیس در خبری آورده است که شام یکشنبه 2 میزان 96، دو فرد افغانستانی که قصد داشتند بگونه غیرقانونی از فرانسه به سوی ایرلند بروند توسط محافظ کشتی از داخل یخچال یک موتر پیدا شدند و پس از 13 ساعت بیهوشی با چرخبال به شفاخانه ای در انگلیس منتقل شدند.

بگفته پولیس بریتانیا این دو پناهجو پس از صحت یابی به بازداشتگاه منتقل شده اند.

هزاران پناهجوی افغانستان، سوریه و سایر کشورهای جنگ‌زده هم اکنون در مرزهای فرانسه و برخی دیگر کشورهای اروپایی بخاطر ورود به انگلیس در انتظار فرصت مناسب هستند و تلاش های مکرر را انجام می دهند اما انگلیس قوانین سختگیرانه برای پناهجویان خود وضع کرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پناهجویان
غیرقانونی
نظرات بینندگان:

>>>   چه کارایی که نمیکنیم..!!!!

>>>   مهاجرین ازراههای خود را به کشورهای اروپائی بخصوص در مسیر یونان به ایتالیا میرسانند که باعث تعجب همه میشود، مثلا بدون اطلاع رانندگان کامیون خود شان را در زیر کامیون جاسازی میکنند، که حتی24 ساعت نیز بدون آب ونان آنجا میمانند، وبعض شان از جایش می افتند، که یک موردش فردی میخواسته خود را اززیر کامیون خارج کند، اما یک پایش گیرکرده وکامیون نیزحرکت کرده وصدها کیلومتر اورا باخود کشیده بود تا اینکه دریک ایستگاه بازرسی میرسد وپولیس متوجه آن میشود، و شاهدان عینی میگفتند که تمام گوشت بدنش دراثر کشیده شدن روی جاده ازبین رفته بود، واصلا قابل شناسایی نبود.
جوان

>>>   بسیاری از این پناهجویان ازیونان توسط کشتی به فرانسه میروند، ومهاجرین را درداخل قایق های کوچک میخوابانند وقایق هارا روی هم دسته بندی کرده داخل کشی بار میکنند. بسیاری ازین مهاجرین دروسط راه بخاطر نبود اکسیژن کافی خفه شده می میرند، وبعض شان بیهوش وبعضی هم نیمه جان به فرانسه میرسند.
عبدالله

>>>   خواستند تا هوای خنک بگیرند زیادی گرفتند بیچاره ها
اریا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است