افتضاح شرم آور وزارت دفاع درباره بیوه های ارتش
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۶/۷/۳ کد خبر: 139152 منبع: پرینت

ارگ نتوانست سوء استفاده جنسی از زنان بیوه سربازان ارتش را رد کند.

شاه حسین مرتضوی، سخنگوی سرپرست دفتر ریاست جمهوری در نشست خبری روز یکشنبه 2 میزان 96 درخصوص گزارش سیگار از استفاده جنسی از خانواده های سربازان ارتش گفته است که مشکلات بصورت وحشتناک در برخی از ادارات وجود دارد.

سیگار یا اداره بازرس ویژه آمریکا برای بازسازی افغانستان در تازه ترین گزارش خود آورد که مقام های وزارت دفاع افغانستان از بیوه های برخی از سربازانی که جانشان را در جنگ از دست داده اند، استفاده جنسی کرده است. این بیوه ها در بدل دریافت معاش و تقاعد شوهرانشان که در جنگ کشته شده اند مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته اند.

هرچند وزارت دفاع مدعی شد که به بیوه های سربازان و افسران این وزارت ارج می گذارد اما تعلل ارگ در رد یا تصدیق این موضوع حقیقت داشتن گزارش سیگار را به واقعیت نزدیک می کند. افتضاحی که بسیار سنگین تر از فسادهای مالی، سربازان و پوسته های خیالی و معامله ها و واگذاری های مناطق خواهد بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت دفاع
بیوه های ارتش
سیگار
نظرات بینندگان:

>>>   خدایا با مغز متفکر دوم این حالت است ما را از مغز متفکر اول در پناه خود نگهدار.
آمین

>>>   گزراش سیگر کاملاً‌درست است اکثراً‌در وزارت دفاع وداخله وپارلمان در فساد غرق هستند
خداوند به سیگر قوت بیشتر بدهد
مهدی تقی

>>>   پیمان افغان>
باور کنید که شنیدن این خبر و طعنه دیروز طالبان که به حکومت افغان امریکایی داده است جای بسا خجالت به معاش خوران و دولت مردان این حکومت نجس میباشد.
... به این بی ضمیران و بی ناموسان که از مجبوریت زن های بیچاره افغان استفاده کرده اند.

>>>   بدتر از همه اینکه سخنگوی ریاست جمهوری درمقابل سوال خرنگار رسانه خارجی تائید میکند که بلی درست است !
خوب اگر درست است چرا حکومت تاحال باوجودی که خبرداشته اقدام نکرده؟
برعکس وزارت داخله رد میکند ووزارت دفاع محکوم میکند ،
ر

>>>   wow ، هیچ حرفی نمی توانم بنوسم ، کلمات همه در حال فرار اند ، مغز ها خالی از عطوفت انسانی ، وجدان ها خفه و خواب ، ناموس ها به هراج ، ملت خواب ، دزدان بیدار ، فقر داد می زند ،حیا بازاری ندارد ، راستی ، صداقت دیگر پوچه ، طمع داد می زند ، ای وای انسانیت تو مرده ای ؟ اگه مرده ای ، از بوی گند تو است دنیا به این حالت رسیده .

>>>   وزارت دفاع، یاوزارت تجاوز ؟
نتیجه حکومت پشتونیزم همین هست، ازطرفی مخالف آمریکا، وازطرف دیگر جنایت های بدترازآمریکا درحق ناموس شهدای نظامی کشور میکنند. بی ناموس بی ناموسی میکنند، مردم دل شان خوشست که وزارت دفاع داریم که دربرابر دشمنان مان برای حفظ ناموس میجنگند، اما غافل ازاینکه اینها گرگی در پوست میش با آبروی بهترین نوامیس کشور مان که شوهرشان جانش رافدای ناموس ماکرده اینگونه بازی کرده واهانت نمایند، آنهم دربرابر تحویل معاش خانواده شهدا.
لازم به ذکراست همانگونه که افراد خائن ممکن است درهر وزارتخانه ی وجود داشته باشند، افراد خادم و با ایمان ومتعهد نیز بسیارند، ما نمیخواهیم خیانت این افراد رابحساب دیکر افراد متعهد وخدمتگذار کشورمان دروزارتخانه بگذاریم، یقینا افراد متعهد کشورمان دروزارت دفاع مثل همه مردم ازین خیانت ناراحتند، وخواهان رسیدگی به این جرم شرم آور ازسوی مقامات عدلیه هستند.
این روسیاهی شرم آور ممکن است موجی درکشورایجاد کرده وافراد نادان وجاهل جامعه ممکن است ازین خیانت وجنایت واقع شده علیه خانواده های شهدا بعنوان طعنه استفاده کرده و تمام این خانواده های عزیز را در وضعیت روحی روانی بدی قرارداده واین عزیزان احساس سرخوردگی نمایند.
احسان غزنوی

>>>   اوه . باورم نمیشود فساد تا این حد وجود داشته باشد. ولی باخواندن این خبر گیج شدم ، باید باور کنیم که چه دولت .....داریم، که ازبودش نبودنش بهتراست، تا این خبرهای رنج آور را هم نخوانیم ونشنویم. سوء استفاده ازچه کسانی، ودربرابر چه چیزی؟؟؟؟
نعمت الله هروی

>>>   انسانیت، وجدان، غیرت ناموسی، حیا، رحم ومروت، قناعت وصداقت، تعهد، میهن دوستی، وهرآنچه یک انسان دوپا حداقل آن را داشته باشد، در وزارت دفاع یاداخله وجود نداشته وهمه اینها دروجود شان مرده، وجای آنرا خوی حیوانی ودرندگی ووحشیگری گرفته است. کاری که حتی حیوان نیز بازبان بی زبانی خود وتمام سنگ ودرخت ومجودات زنده وغیر زنده افغانستان وحتی تمام جهان این جنایت وخیانت وخباثت را محکوم وازوقوع آن متٲثرباشند. آیا با زنان شهدای یک کشور !!!!! بخدا این واقعه روز مصیبت بزرگ، بلکه روز مرگ مان می بود بهتربود، تا این خیررا نمی شنیدیم!
عبدالله روشندوست

>>>   اگر این افسران خیرت داشته باشد دیگر خو ن شرین خود را برای ع وغ از دست نخو اهد داد و اگر بدهد او شخص بی غیرت است

>>>   یکی از نتایج (....) بی خدایان۰ هنوز کجاست قهر پروردگار بر کسانی که از توبه دور اند و در جهالت غرق۰
سرشک

>>>   ب کجا بریم شکایت وطنی ک سر ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است