ضارب حکمتیار را در هرات بشناسید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۲    ۱۳۹۶/۶/۳۱ کد خبر: 139037 منبع: پرینت

گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی که از روز سه شنبه در هرات بسر می برد، روز جمعه به مسجد جامع هرات رفته و خطیب جمعه مسجد جامع هرات که قبلا از اعضای حزب اسلامی بوده ، امامت جمعه نماز را به حکمتیار وا می گذارد.

در این میان یکتن از شهروندان هرات در یک حرکت اعتراضی بسوی حکمتیار کفش پرتاب می کند که مردم هراسان شده گمان می برند که حمله انتحاری است و فرار می کنند و نماز جمعه مختل می گردد.

در خبرها ذکر شده بود که ضارب کفش فرار کرده است اما ویدیویی که از صحنه به این شبکه رسیده حکایت دارد که ضارب کفش توسط محافظان حکمتیار دستگیر و تا سرحد مرگ مورد لت و کوب قرار گرفته تا حدی که از هوش رفته است.

فرد ضارب به نیروهای امنیت ملی هرات سپرده می شود و پس از گذشت چهار ساعت بهوش می آید و اذعان می دارد که از جانب هیچکسی تحریک نشده و یک خصومت شخصی با حکمتیار داشته است.

پس از بررسی مشخص شد که وی سید عبدالواحد دادشانی دانشجوی دانشگاه خواجه عبدالله انصاری است.
این فرد پسر سید جلیل دادشانی از فرماندهان سابق حزب اسلامی می از قریه دادشان هرات می باشد.
در سال های گذشته سید جلیل دادشانی در مخالفت با حکمتیار قرار می گیرد و توسط افراد حزب اسلامی به دستور شخص حکمتیار مورد لت و کوب قرار گرفته که از همان زمان قطع نخاع گردیده و در خانه بستری می باشد.

ضارب اذعان داشته است که از هیچ کشور و یا حزب و یا فرد خاصی دستور نگرفته و این اقدام وی یک تصمیم آنی بوده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   اگرمردم فرصت بیابند هزاران فرد با بوت یا راکت یابم به گلو حمله میکنند چون کسی نیست در افغانستان که از او متنفر نباشد

>>>   کار شایستهٔ کرده است.
این ....باید پیهم تحقیر و نابود شوند.

>>>   عمل زشتی را مرتکب شدند

>>>   مسلمان که همچو کار نه میکند!!!!!
جاوید

>>>   او برادر پنجشیری به لحاظ خدا از لنده غری دست بردارین اینجا هرات باستان است له لنده غر خانه شما
عبدالودود از هرات

>>>   ما هراتیان صاحب فرهنگ غنی هستیم
ضارب به هیچ وجه نماینده گی هرات باستان را نمی کند
به گمان اغلب عمل سقوی هاست
با احترام
حامد قاری زاده از هرات

>>>   شهر هریوا مثل همیشه گل درخشید و دوباره روی .....ترین موجود روی زمین یعنی گلبدین .....را سیاه ساخت.
هراتی های قهرمان نام و نشان حضرت خواجه عبدالله انصار، خوشروی و زیبا اندیشی خراسان زمین را همیشه نشان داده و پوز هر ظالم و مفسدی را بر خاک زده اند.
من جبین و دستان آن شهزاده بزرگ هریوا را که حکمتیار ...را با پرتاب کفش بر رویش استقبال کرد قلبأ میبوسم و برایش درود ها میفرستم.

>>>   طامحمد اميري‎.
عطا محمد اميري، رئيس پيشين شوراي ولايتي پنجشير در صفحه فيسبوكش نوشته است كه:
"بوت كه بر روي حكمتيار خورده مبلغ ٥ هزار دالر مي خرم"

>>>   سيد عبدالواحد قهرمان سال ١٣٩٦ شد قهرمانيت تبريك باشد نام شما در تاريخ افغانستان درجه شد

>>>   حقش بود که به گلبیدین چنین عمل صورت میگرفت گلبیدینهنوز هم از منافقت و نفاق افگنی و گرفتن دستور و عملی ان به نفع ای اس ای پستبردار نگردیده هر روز در پی نفاق افگنی منافقت و توهین وتحقیر مردم این کشور است اصلا نماز خواندن در پشت منافق که در قران منافق را بدتر از کافر دانسته و جایش را اخرین طبقه دوزخ یعنی سقر النهار گفته نماز خواندن درست نیست و جواز شرعی ندارد وباز کسیکه بر علاوه منافقت و درز اندازی بین مسلمانان قاتل هزاران انسان مسلمان بدون دخالت در جنگ با ان کاذب قدرت طلب انها را با راکت اندازی هایش به شهادت رساند است به ولایت هرات برای نفاق افگنی و درز اندازی وایجاد یک دفتر از از دفتر ای اس ای بنام دفتر سیاسی حزبش رفته است چرا دفتر سیاسی اشرا در جنوب باز نمیکند که انتخابو اولین سفراش ولایت هرات را نشانه گرفت و انتخاب کرده خود بخود ریگ در کفش گلبیدین حکمتیار را نشان میدهد .

>>>   هرکی را دردی رسد ناچار وای وای گوید این دانشجوی که کفش اش را بروی ....گلبدین قصاب کابل پرتاب کرده حق اش بوده که باید چنینمیکرد اگر من هم میبودم چنین کار را میکردم که توسط راکت های فرستاده گلبدین پدر و برادر و یک پسرم را در اثر اثابت راکت کور همین شخص در داخل خانه ما بشهادت رسیدند و قاتل سته تن از وابستگانم همین گلبیدین راکتیار است در حالیکه من و خانه وخانواده ما مربوط به هیچ گروه و تنظیمی وابست نبودیم راکت راکتیار بخانه ما اثابت کرد سه تن وجوم را از من گرفت و خودماز ناحیه پا مجروح شدم و هر لحظه ای که از ناحیه پایم رنج میبرم و یا بیادپدر و برادر و پسرم می افتم ده ها

>>>   آفرين به اين فرزند دلير كه با قدرت دست داشته بر طاغوت حمله آور شد، خداوند انتقام پدرش را از اين جاني أخذ نمايد، هزار ها جوان مبارز از دست اين ددمنش ريا كار در دسيسه هاي مختلف به شهادت رسيده،

>>>   هموطنان اگر کتاب های تاریخی وبا ارزش را مطالعه کرده باشید .اشخاص های با نفوذ سرشناس دانشمند و حتی سیاست مداران باارزش .چه از جهان اسلام بوده و یا از جهان سکولار بوده .این ها مرتکب اشتباهات شدن ویا کار های کردن که سبب دل شکستگی متضرر شدن مردم شده بود آدم های بود که ده ها حکمتیار به اندازه یک تار موی این ها مقایسه نمی شد آمدن به پیش گاه مردم اش از زیر دل وبا تمام وجود شان از مردم که برايشان ظلم شده بود معذرت خواهی و عذر خواهی کردند و مردم هم بخشیدن حالا قاتل کابل هنوز هم مغرور است که در دهه هفتاد آغاز گر جنگ های داخلی بود ای کاش که با کفر می جنگید با هموطنان خود اش جنگید شهر و خانه های هموطنان خود اش را ویران کرد
توريالي از پکتیا))

>>>   هر کس بوده کار بسیار خوبی را انجام داده چرا که هرات جای جامیان و جنایتکاران و قاتلان نیست.

>>>   تبرئة

>>>   اگر گلبدین واقعا مسلما ن می بود حا لا جها د علیه امریکا را تنها نمی گذاشت زیرا زما نیکه کفر در کشور ما حا کم باشد فرق بین روس و امریکا هچ نیست هر دو کشور تجاوز اکار نمو ده است در وطن ما مگر اینکه امریکا پو ل دالر برای حکمتیار داده است و وی به وی جهاد نمی کند کار دیگری است

>>>   آنچه سزاوارشان بود...درولایات دیگر هم شاید همین عمل تکرار شود زیرا ایشان برای آغاز یک جنگ قومی به دولت پیوسته تا ملیت های دیگررا با امکانات دولتی وسلاح امریکایی ازصحنه حذف وهم به نابودی فزیکی شان بپردازد.حلقات فاشیستی درون ارگ هم با ایشان همنوا وهم نظر اند.اما حالا دیگر نادر غدار ومحمد گل مهمند بابای فاشیسم مرده اند احیای سلطنت قبیله ناممکن میباشد.
بااحترام عبید الله .
کارته 4 کابل.

>>>   تنها عبدالواحد داغدار از دست گلو و باندش نیست، بلکه هزاران افغان از دست این باند جنایت کار داغ دیده است

>>>   از بیوه های سربازان و افسرانی که در راه دفاع از وطن جان داده اند در بدل پرداخت تقاعدی شوهران شان استفاده جنسی می نمایند!
فکر نکنم که در میان زور مندان افغانستان ، اندک چیزی بنام شرف ، وجدان و حیثیت چیزی باقی مانده باشد ، از اینکه از این ها به نام انسان یاد کنیم بگذریم نام حیوان را هم بالای آن ها خطا است، چون هیج حیوان درنده مانند این ها نیستند، به هم نوعان خود رحم دارند، این ها نان سربازان و افسران را دزدی می کردند، پول دریشی و لباس آن ها را مکمل چور و چپاول می کردند، در بدل خون آن ها برای خود قصر ها ساختند و اکنون بالای ناموس هم کیشان و هم مسلکان خود تجاوز جنسی می کنند.
چه درد آور و چه شرم آور است که کسی هم به داد آن ها نمی رسد، اینبار گزارش ( سیگار ) اداره تفتیش ایالات متحده آمریکا گزارشی را به نشر رسانیده است که آتش به جان انسان می زند و حتی انسان را از انسان بودن پشیمان می کند ، و آن اینکه بیوه های سربازان و افسران شهید شده مجبور می گردند تا در بدل بدست آوردن پول تقاعدی شوهران شان باید تن خود را در خدمت زور مندان قرار دهند ، نفرین به این وجدان های کثیف و شاید نفرین هم کم باشد من دگر جمله را نیافتم که نثار آن ها کنم .
نویسنده: حسن علی

>>>   لطف نموده این حرکت سمبولیک داد خواهانه را به سطح موضوعات شخصی تنزل ندهید. عبدالواحد دادشانی یک قهرمان است ازتبار آزاده گانی چون عبدالخالق هزاره. آدم کشانی مانند حکمتیارباید بدانند که لحظه یی هم باید به این فکرنکند که حافظه تاریخی مردم پاک شده است. مردم جنایات نادرغدار را مگرفراموش کردند؟ گل بی دین خاین بداند که تصویراونزد نسل نو کهنه تصویر یک درنده بی غیرت است

>>>   کاری نیک کرده زیاد درد داشته در کشور که اعتراض مسالمت آمیز ارزش نداشته باشد باید فزیکی همرا هش برخود شود ولوکه از هر اقوام باشد

>>>   تا سرحد مرگ دروغ است بخاطریکه مردم فکر کردند که انتحاریست لت و کوب شده است

>>>   گلبیدین حکمتیار این جلاد خونخوار قصاب کابل جاسوس شناخته شده ای اس ای پاکستان نظر به اعمال خیانتکارانه و جنایتکارانه ظرف چهل سال گذشته اش سزاور چنین اهانت ها و تحقیر ها و بی ابرو سازی ها است باید بدتر ازین توهین و تحقیر و سرزنش گردد تباهی و بدبختی از زمان حکومت سردار داوود خان تا امروز مقصر اصلی ان همین شیاد قعصاب خدا ناترس خاین وطنفروش بیگانه پرست است بادیگار دان راکتیار قاتل اکثرا پاکستانی ها افراد ای اس ای اند که به حفاظت جان جاسوس شان هستند واگر گلبیدین واقعا مسلمان است پس چرا برای حفظ جانش پاکستانی ها را گرفته در حالیکه نظر به عقیده اسلامی برای حفاظت جان انسان خداوند دو ملک را تعین کرده و مرگ و زندگی از جانب الله متعال است گلبیدین پس چرا برای حفاظت جانش بادیگاردان پاکستانی را گرفته اینخود نماینگر عقیده ضعیفان از اسلام است .

>>>   بلی، هراتیان فرهنگ همه پذیری دارند ولی از جنایتکاران و ددمنشان خوش شان نمی آید۰

>>>   کفشی که به سوی حکمتیار پرتاپ شده را 1000 یورو خریدارم.
ادرس ایمیل>
rozeba_kamal@yahoo.com
مصطفی ساکن اتریش

>>>   لطیف پدرام:
"اگرنتوانستیم هموطن خوب باشیم، می توانیم همسایه ی خوب باشیم"!

فردا 25 سپتمبر 2017، روز همه پرسی خلق قهرمان کرد برای تعیین سرنوشت، استقلال و آزادی میباشد. کرد ها، نزدیک به یک سده کوله بار سنگین و دردناک سرکوب، شکنجه،زندان اعدام ،و مهاجرت را بر شانه های زخمی خود حمل کردند. فردا روز مهم و مبارک برای مردم کرد است.فردا نقطه ی عطفی در تاریخ اقلیم کردستان است. آن چه فردا اتفاق می افتد باید درسی باشد برای همه ی تمرکزگرایان، انحصار گران و سلطه طلبان در منطقه و جهان ما. و نیز الگویی باشد برای همه ی مردمان و اقوام آزادی خواه.- یک مردم مصمم و با اراده و آگاه در سخت ترین وضعیت تاریخی می توانند سرنوشت خود را آن گونه که میخواهند رقم بزنند. به همه ی تمامیت خواهان توصیه می کنم این جمله ی زیبا و پر معنی"مسعود بارزانی" را با دقت بخوانند و در باره ی آن اندیشه کنند: اگر نتوانستیم هموطن خوب باشیم،می توانیم همسایه ی خوب باشیم.
برای مردم قهرمان کرد پیشاپیش تبریک می گویم.

>>>   Noorulhaq Noor
درست است !
و اگر بازهم خوشباوران یا خودفرشان(معامله‌گران) تبارهای ستمکشیده، فریاد واهی "وحدت ملی" سر دهند، بازهم ستمگری یک تبار را بالای مردمان بومی این سرزمین و نسلهای پس از خود به ارث می گذارند !
که چنین مباد ؛
اگر هوشیارانه بتوانیم راه کردها را برای رهایی خود از بند جهل اجتماعی در پیش گیریم، بهتر ؛
و اگر نتوانیم، راه پیشنهادی آقای دوکتور عبداللطیف پدرام "فدرالیسم" گزینه بهتر خواهد بود.

>>>   فدا محمد تورانیان
فاطمه زردادی و زهرا زاهد دو بانوی که پس اصابت کفش به پوز راکتیار ، به صاحب و پرتاب کننده ی کفش(دادشانی) از طریق شبکه ی اجتماعی رخنامه پیشنهاد ازدواج کرده اند . حالی همی دخترا نگفتن که مه کی ره با کفش بزنم

>>>   Ariaie
دولتى كه معترض مدنى را بخاطر اعتراض به حضور يك جنايتكار در جايگاه رسول خدا شكنجه و محاكمه مى كند، يك رژيم ضد مردمى ، حامى جرم و جنايت، و مخالف إزادى بيان است

>>>   این بوت باید در موزیم ملی نگهداری گردیده و برای دیدار از این بوت که
به دهن ستمکار کوبیده شده تکت گزاف پرداخته شود تا در ذخاین دولت اضافه گردیده به کسانیکه توسط این قاتل خونخوار به شهادت رسیده مصرف گردد مزن به دروازه کس به انگشت تا نخوری به دروازه ات با مشت . رحمت خداوند به دستان که ستمگر را به دهانش میکوبد سرفراز باد جنین اندیشه ها همیشه باد چنین انسان ها افتخار بشریت
زنده باد هرات و هراتیان

>>>   سال ها راکت یار مردم رابه راکت زد کشت هیج کس پرسانش نمی کند از کسی که با بوت زده پرسان میشود این است عدالت دلسوز

>>>   والا چقدر مسخره است که بعضی از این عمل شرمگین دفاع میکند وخود. را صاحبان علم ومعرفت میدانند ،این عمل ناشایسته ناجایز ودور از عفت انسانی است ،خداوندا مردم افغانستان را هدایت نیکی واخلاق نیکو آراسته بساز .
فکر کنم این پسر پدر خویش را هم باید چند. بار لت وکوب نموده باشد.
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است