سنای آمریکا سفیر جدید در کابل را تایید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۱    ۱۳۹۶/۶/۲۹ کد خبر: 138962 منبع: پرینت

کمیته‌ روابط خارجی مجلس سنا امریکا جان بس را بعنوان سفیر جدید این کشور در افغانستان تصویب کرد.

اعضای این کمیته روز سه شنبه 28 سنبله 96 در نتیجه‌ یک رای‌گیری شفاهی سمت جدید جان بس را تصویب کردند.

وی پیش از این بعنوان سفیر امریکا در ترکیه ایفای وظیفه می کرد و پیشتر نیز بحیث دبیر اجرایی وزارت خارجه‌ امریکا از سال 2012 تا 2014 و سفیر این کشور در گرجستان از سال 2009 تا 2012 وظیفه انجام داده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفیرآمریکا
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   دکتر لطیف پدرام
به هر حال. فرض کنیم این سند افشا نشده بود عقل ما نمیرسید که بفهمیم در چه وضعیتی قرار داریم؟ آیا اتفاقات مهم تر از این سند در برابر چشمان ما شکل نگرفتند؟ سرود ملی به پشتو تغییر کرد، با درج نام قهرمان ملی در قانون اساسی مخالفت کردند، قانون ثبت احوال نفوس را بعد از تصویب و توشیح ملغی کردند، قانون تحصیلات عالی را به دلیل واژه ی دانشگاه معلق گذاشتند. فرودگاه کابل را به نام یک مزدور(کرزی) نام گذاردند، نمایندگان شان در مجلس تهدید کردند که غیر پشتون ها را از افغانستان اخراج میکنیم چرا که مهاجر هستند، سران برجسته ی ما را به قتل رساندند، قدرت را به زور غصب کردند، کرسی های امتیازی برای خود در مجلس نمایندگان گرفتند و…
چرا این تعدی ها وستمگری های آشکار را ندیدید، چرا سکوت کردید و فراتر از آن جوانان و نیرو های مبارز ما را به نام دروغین وحدت ملی اغفال کردید یا به باد نفرین گرفتید؟
حالا هم که، شوونیزم چهار نعل اسپ خود را میتازد وقصد و نیت خود را آفتابی کرده است باز با وقاحت تمام دستگاه ریاست جمهوری را میخواهید نصیحت کنید. فکر میکنید آنها بچه های کم سن و سالی هستند که اشتباها این متن ها را نوشته اند، انگار مشق خط میکردند. مگر امر سیاسی با نصیحت درست میشود یا قانون و میکانیزم برای تحقق عدالت نیاز است؟. هنوز هم راست نمیگویبد باز میخواهید فریب بدهید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است