سناتور آمریکایی خطاب به ترامپ: بزرگ شو
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۱    ۱۳۹۶/۶/۲۹ کد خبر: 138924 منبع: پرینت

سناتور آمریکایی تلاش مداوم ترامپ برای حمله به کلینتون را اقدامی کاملا ناشایست برای جایگاه رییس‌جمهوری این کشور توصیف کرد.

به گزارش ای‌بی‌سی‌نیوز، دیانا فاین‌اشتاین، سناتور دمکرات آمریکایی در واکنش به اقدام ترامپ در انتشار ویدیویی در تمسخر هیلاری کلینتون، خطاب به وی گفت: «بزرگ شو و به کارت برس».

در این ویدیوی مونتاژشده که روی صفحه شخصی ترامپ در توییتر منتشر شده است، ابتدا ترامپ با استفاده از چوب گلف، توپ گلفی را با ضربه‌ای محکم پرتاب می‌کند، در ادامه ویدیو نیز صحنه‌ای از هیلاری کلینتون هنگام سوار شدن به هواپیما و افتادنش به درون کف هواپیما الصاق شده است، با این تفاوت که توپ گلف (همانی که ترامپ پرتاب کرد) به‌صورت مونتاژشده به پشت کلینتون می‌خورد و این‌گونه وانمود می‌شود که کلینتون بر اثر برخورد ضربه توپ به کف هواپیما می‌افتد.

دیانا فاین‌اشتاین این توئیت را «مخوف و حال‌به‌هم‌زن» توصیف کرد. این سناتور منتخب از ایالت کالیفرنیا گفت که اقدام رییس جمهوری در انتشار «پیام‌های کینه‌توزانه و آشکارا خطرناک» موجب رنجش تمامی آمریکایی‌ها می‌شود. وی گفت که این پیام‌ها نه‌تنها کلینتون که تمامی زنان را تحقیر می‌کند.

این سناتور دمکرات در بیانیه خود آورده است که ترامپ «به‌صورت مکرر به حمله های علیه وی (کلینتون) ــ در راهپیمایی‌ها، با کلمات و هم‌اکنون از طریق شبکه‌های اجتماعی ــ ادامه می‌دهد، به‌شیوه‌ای که برای رییس جمهوری امریکا کاملا ناشایست است».

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است