انتخابات آینده عادلانه نبوده نخواهد بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۳۹۶/۶/۲۸ کد خبر: 138897 منبع: پرینت

اتهامات فساد در کمیسیون انتخابات اعتبار آن را تضعیف می کند.

اکسین یا شبکه جامعه مدنی برای انتخابات افغانستان با ابراز نگرانی از فساد در کمیسیون انتخابات اعلام می کند که موجودیت فساد به این معنا است که انتخابات آینده عادلانه نبوده و اشتراک مردم نیز در آن کمرنگ خواهد بود.

مسلم ایزدیار، معاون اول مجلس سنا در جلسه روز یکشنبه 26 سنبله 96 این مجلس گفته بود که تجهیزات انتخاباتی کمک شده از سوی اتحادیه اروپا به کمیسیون انتخابات از سوی یکی از روسای دارالانشای کمیسیون مورد دستبرد قرار گرفته است.

اعضای مجلس سنا خواستار پیگیری و رسیدگی عاجل به این مساله شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اکسین
کمیسیون انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   لطیف پدرام

فرض کنیم سند اداره امور افشا نشده بود عقل ما نمیرسید که بفهمیم در چه وضعیتی قرار داریم؟ آیا اتفاقات مهم تر از این سند در برابر چشمان ما شکل نگرفتند؟ سرود ملی به پشتو تغییر کرد، با درج نام قهرمان ملی در قانون اساسی مخالفت کردند، قانون ثبت احوال نفوس را بعد از تصویب و توشیح ملغی کردند، قانون تحصیلات عالی را به دلیل واژه ی دانشگاه معلق گذاشتند. فرودگاه کابل را به نام یک مزدور(کرزی) نام گذاردند، نمایندگان شان در مجلس تهدید کردند که غیر پشتون ها را از افغانستان اخراج میکنیم چرا که مهاجر هستند، سران برجسته ی ما را به قتل رساندند، قدرت را به زور غصب کردند، کرسی های امتیازی برای خود در مجلس نمایندگان گرفتند و…
چرا این تعدی ها وستمگری های آشکار را ندیدید، چرا سکوت کردید و فراتر از آن جوانان و نیرو های مبارز ما را به نام دروغین وحدت ملی اغفال کردید یا به باد نفرین گرفتید؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است