افزایش چشمگیر شکایت پناهجویان در دادگاه‌های آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۰    ۱۳۹۶/۶/۲۸ کد خبر: 138874 منبع: پرینت

روزنامه آلمانی با استناد به پاسخ وزارت داخله آلمان به حزب چپ این کشور از افزایش شمار پرونده‌های شکایت پناهندگان در آلمان از اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی این کشور خبر داد.

به گزارش هفته نامه "اشپیگل"، عواقب بحران پناهندگان همچنان دادگاه‌های آلمان را به خود مشغول کرده است. بر اساس آمار وزارت کشور آلمان تنها در 5 ماهه ابتدایی سال جاری میلادی 146 هزار شکایت جدید از طرف پناهجویان وجود داشته است.

بر این اساس شمار شکایت های پناهجویان در دادگاه‌های اداری آلمان در نیمه ابتدایی سال جاری میلادی به صورت چشمگیری افزایش داشته است.

به گزارش روزنامه "زوددویچه سایتونگ"، در اواسط ماه جولای بیش از 283 هزار پرونده در این ارتباط در دادگاه های آلمان وجود داشته است که 2 برابر تعداد این پرونده ها در اواخر سال 2016 بوده است.

این روزنامه آلمانی با استناد به پاسخ وزارت داخله آلمان به یک درخواست حزب چپ این خبر را منتشر کرده و نوشت در حالی که در سال 2016 در مجموع 175 هزار پناهجو علیه تصمیمات اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی آلمان به دادگاه ها شکایت کردند، در 5 ماهه ابتدایی سال جاری میلادی تعداد این شکایت ها 146 هزار مورد بوده است. قضات دادگاه ها بین ژانویه تا ماه می سال جاری میلادی به حدود 39 هزار مورد از این پرونده ها رسیدگی کرده اند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پناهجویان
آلمان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است