سخنرانی ترامپ در 7 متری کوریای شمالی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۵    ۱۳۹۶/۶/۲۷ کد خبر: 138818 منبع: پرینت

ترامپ در فاصله 7 متری از نمایندگان کوریای شمالی در نیویورک سخنرانی می کند.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، شمارش معکوس برای برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در روز دوشنبه در نیویورک مقر دایمی این سازمان آغاز شده است. تا 2 روز دیگر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از پشت تریبون سازمان ملل متحد برای اولین بار سخنرانی خواهد کرد. او همان کسی است که سخنان آتشین و تند علیه کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی بیان کرده است.

اما ترامپ اینبار از جایی این سخنان را مطرح می کند که در نزدیک ترین فاصله با هیات کوریای شمالی قرار خواهد داشت. در واقع، هیات کوریای شمالی در ردیف اول جایگاه مخاطبان در محل ساختمان سازمان ملل متحد خواهد نشست که فاصله آن تا تریبون سخنران فقط بیست فوت (حدود 7 متر) است.

البته سابقه این نوع تعامل مقام های کشورهای مختلف جهان با آمریکا در مجمع سازمان ملل متحد به سال های قبل بازمی گردد. در گذشته سخنرانی های به یادماندنی رهبران برخی از کشورها در این محل انجام شده است.

سخنرانی فیدل کاسترو یا معمر قذافی و پاره کردن منشور سازمان ملل متحد ازجمله این سخنرانی ها است. هوگو چاوز رییس جمهور سابق ونزویلا نیز وقتی پس از جرج بوش رییس جمهور پیشین آمریکا در جایگاه سخنران قرار گرفت و از این سخن گفت که اینجا هنوز بوی گوگرد (بوی مرگ) می دهد! این اشاره او به حضور جرج بوش در سخنرانی قبل از او بود.

یکی دیگر از سخنران های نشست امسال که برای اولین بار در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می کند امانویل مکرون رییس جمهور فرانسه است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کوریای شمالی
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است