ترامپ به پولیس لندن حمله کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۴    ۱۳۹۶/۶/۲۶ کد خبر: 138761 منبع: پرینت

رییس جمهور آمریکا ساعاتی پس از حادثه تروریستی در ایستگاه مترو پارسونز گرین لندن در سخنانی جنجالی گفت که پولیس لندن از این حادثه آگاهی داشته است؛ این سخنان ترامپ با واکنش تند مشاور سابق ترزا می روبر شد.

دونالد ترامپ در واکنش به حمله تروریستی روز جمعه در ایستگاه مترو شهر لندن گفت که پولیس لندن از وقوع این حادثه تروریستی کاملا آگاهی داشته‌ است.

رییس‌جمهور آمریکا در توییتر نوشت: حمله ترویستی دیگری از سوی یک تروریست شکست‌خورده، این افراد مریض و دیوانه هستند و اسکاتلندیارد (پولیس لندن) آنها را تحت نظر دارد، پولیس باید فعال‌تر باشد.

بنا به گزارش «دیلی‌میل» این اظهارات مداخله‌جویانه دونالد ترامپ به سرعت با واکنش «نیک تیموثی» مشاور سابق «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس روبرو شد.

«نیک تیموثی» در توییتر خطاب به دونالد ترامپ نوشت: نمی‌دانم پولیس از وقوع این حادثه مطلع بوده‌ است یا نه اما مطمئنم که رییس‌جمهور آمریکا نمی‌داند چه می‌گوید هنگامی که می‌نویسد پولیس انگلیس نتوانسته مانع وقوع این حادثه تروریستی شود.

وی همچنین افزود: چنین اظهاراتی از سوی رییس‌جمهور و شریک اطلاعاتی متحد ما هیچ کمکی در پی ندارد.

«دیلی‌میل» در ادامه با بیان اینکه هنوز منبع اصلی دونالد ترامپ در خصوص چنین اتهاماتی علیه پولیس انگلیس مشخص نشده‌ است تاکید کرد: این گونه اظهار نظرها موجب تنش سیاسی بین آمریکا و انگلیس در خصوص افشای اطلاعات حساس پولیس خواهد شد.

روز جمعه در پی انفجار بمب ساعتی دست‌سازی در مخزن سفیدرنگی در ایستگاه مترو «پارسونز گرین» لندن دست‌کم 22 نفر زخمی شدند که بیشتر از ناحیه صورت دچار سوختگی شده بودند؛ پولیس لندن این حادثه را حمله‌ای تروریستی اعلام کرد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
لندن
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است