چه کسی کاروان های اخلال گران را حمایت می کند؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۲۴    ۱۳۹۶/۶/۱۹ کد خبر: 138464 منبع: پرینت

کاروان هایی با افراد مسلح در جاده های پایتخت نظم شهر را در روز سالگرد احمد شاه مسعود به هم ریختند و در بسیاری از موارد سبب وحشت در میان پایتخت نشینان نیز شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،احمد ولی مسعود رییس بنیاد احمدشاه مسعود در برنامه «تحول» گفت: رفتارهای ناشیانه ای که در داخل کابل توسط بعضی از جوانان صورت می گیرد هیچ ارتباطی به اندیشه و فکر و اخلاق مسعود ندارد. شهید قطعا با این مسایل در تضاد بود. در زمانی که اینجا بود تحمل نداشت که کسی در جهاد فیر بی مورد بکند چه برسد به اینکه کاروان ها را ببندید و به نام مسعود باعث آزار و اذیت مردم شوید. این اصلا درست نیست.

وی افزود: اصلا در روز سوگ و ماتم داری این فیر کردن و این کاروان چه معنا دارد. چه کسانی است که اینها را حمایت می کند؟ مسوولیت این وضع به دست حکومت است. باید آنها را بشناسد و شناسایی کند. امکان دارد کسانی باشند که از اینها در مقابل اندیشه و افکار قهرمان ملی استفاده کنند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اخلال شهر
مسعود
نظرات بینندگان:

>>>   هیچ کس طرفدار دهشت ووحشت نیست نمایش از قدرت وموجودیت را نباید به حساب دهشت اورد مگر ولی کور تهدید های گانیزیون غنی را نشنیده بود که از پامال نمودن وزیر تابر و لگد مال کردن عزاداران رابار بار اعلان ودر تخویف وترهیب ملت عزیز می پرداخت این حرکت مردمی حد اقل به زور گو ها وقلدران نشان داد که که دیگر حادثه ای راندن موترهارا بالای نعش پاک جنبش روشنای نمیتوانند تکرار نمایند وغافل گر ساختن ملت مقاوم وقهرمان برای سگ شوی ها وظرف شو ها دوباره نا ممکن است این مردم اگر از سر ی بریده میترسید سه دهه در برابر بزرگترین ابر قدرت وقت وبعد ها لشکر سیاه به رهبری سیا را متحمل نمیشدند ولی که در طول ادوار جهاد ومقاومت در لندن جا خوش نموده بودفکر مینماید عکس العمل جوانهای برومند از منزلت او در درگاه متجاوزین میکاهد وشاید این حرکت را بنام او بحساب اورند ازینرو از وارخطای به یاوه گوی پرداخته ورزمندگان را به الفاظ نا مناسب خطاب کرده وهویت اصلی وضدیت خود با اسلام وجهاد ومقاومت را به نمایش گذاشته است وچهره ای اصلی خودرا نماین کرده است
بلی اخلاق وکردار مسعود عزیز متفاوت بودوبا بزدلی وخفاش صفتی ولی وامسالش هیچ مناسبتی نداشت واز همچو اشخاص نفرت داشت واینگونه بزدل هارا هرگز در صف خود راه نمیداد
لالی از ننگرهار

>>>   حکومت از ترس شما به ایشان مزاحمت نمیکند وشماحکومت را مقصر میدانید عجب شهر خربوزه است. اگر دولت در مقابل این چنین وضعیت کاری نمیکند حد اقل شما میتوانید کسانی را که سبب نام بدی شما و حزب شما میگردند جلو اش را بگیرد در غیر ان فهمیده میشود که شما ظاهراً مخالف این امر ودر خفا موافق به ان شمرده خواهید شد تا از ان به نفع خویش کار گیرید.
عاصم

>>>   متل ما داریم دزد میکویید خا نه را دزدی کن و صا حب خا نه را می کویید که خانه تان را نکاه کن . همین اوباش ها که در روز مسعود فیر ها را می کرد.تما می انها به دستور برادران مسعود- بسم الله خان - عبدالله کک وزیر خارجه ودیکر کا سه لیسان برای شان صلاع -موتر و پول تهیه نمود بودو این بدبخت ها اعما ل نشایسته را انجا م دادن و این ا شخا ص را از دوکان سک فروشی - ترکاری فروش - پچنرمین ویکتعداد ان بادی کارد ها ی این بد بخت ها بودن .

>>>   این شما هستید که چنین حر کات بی معنی را ساز ماندهی میکنید ورنه یاد از شهدا با فیر کردن واذیت مردم وراه بستن به تجلیل چی ربط دارد عمل شما همه سا له تکرار شده.

>>>   تمام اینها جز پنجشیری و افراد شما دیگه کسی نیست حکومت می تواند جلو همچو افراد لند غر و دزد هارا بگیرد ولی بعد از این عمل فغان شما می براید
شغنانی
کابل

>>>   احمدولی مسعود با این اظهار نظرش خواسته است با یک تیر دو نشان را هدف بگیرد، یکی آنکه اینهمه اوباش را سازماندهی نموده تا حکومت را به تمسخر بگیرد و دوم اینکه خواسته است احمدشاه مسعود را کانی از شرافت و فرهنگ پنداشته و قلدری های روز به اصطلاح شهادت احمد شاه مسعود را بدون اراتباط با این روز تلقی نماید اما حقیقت این است که همانگونه که قلدری بخشی از فرهنگ این جهادگران بوده و است، پنجشیری ها قافله سالار این قلدری ها اند!
آقای احمدولی مسعود خوب میدانند که در همین روز تمام وحشی های پنجشیر قراء و قصبات شان را رها نموده و برای تمسخر نظام به مرکز آمده اند< البته فرمایش ایشان هم همین بوده است! قلدران پنجشیری باید یکبار بر سر جای شان شانده شوند در غیر آن به هر بهانه ای با عث رنج و عذاب ملت میگردند.
نخبه گان و چیزفهم های پنجشیری باید بخود بیایند که عظمت اوشان نیز تحت سایه همین قلدران مکتوم گردیده است، از خود تکان بخورند و اگر بتوانند به این قلدری جوانان خون گرم شان پایان دهمند در غیر آن ایندۀ این بزرگان نیز از روی حرکات همین قلدران به قضاوت گرفته خواهد شد. هرچند ما میدانیم که جنگل شغال هم دارد.
میهن زرغون

>>>   خودت جناب احمدولی و همقطاران شما تماما .....چهره های تاریخ معاصر کشور هستید. این همه بی نظمی ها از طرف شمابوده و شما همین ولگردان را حمایت مالی و جانی میکنید. شرم ندارید و بخدا از انسانیت دور سخن میگوئید.

>>>   خود دولت مسؤل است.
اگر گلبدین را با وسایط مسلح و راکت انداز ها در شهر کابل نمی آورد، چنین روزی صورت نمیگرفت.
همانطوری که از طرف مخربین این عمل ها صورت میگیرد. شما نیز میتوانید هنگام رفت و آمد گلبدین با موتر های مسلح و راکت انداز، در آخر قطار موتر هایش، یک موتر مسلح را همرایش گد بسازید و با فیر های هوایی و زمینی چند نفر را زخمی کنید، تا گلبدین نیز از مسلح گشتن با موتر های راکت انداز دار جلوگیری کند.
در مقابل تخریب باید تخریب صورت بگیرد.
اگر در محافل تان انفجار صورت میگیرد و یا در مساجد تان، شما نیز در محافل شان و مساجد شان انفجار صورت بدهید، تا دست ازین کار ها بردارند.
اینها نه کار داعش و نه کار طالبان است. فقط از طرف دولت و گلبدین برضد شماست. شما نیز باید عمل باالمثل انجام دهید.

>>>   این .....ها فکر میکنند که با بچه ترسانی های خود ملت را زیر تاثیر میگیرند غافل از اینکه تمام لندغر های شان یکروز جواب سخت خواهد گرفت.

>>>   احمد ولی شاید راست بگوید که گویا خودش و یا نزدیکانش درین نمایشات مسخره دست نه دارند، لیکن شورای نظار که یک دست نیست، باد قانونی، باند عبدالله، باند احمد شیا، باند بسم الله .....
شهاب

>>>   در روز تجلیل ازشهدا بخاطر ازدست دادن آنان باید غمگین وباخانواده های آنان غمشریک باشیم، نه شاد وفیرهای تفنگ وشادی وگشت زنی درخیابان های کابل، آن روز مانند عید جشن بود نه مصیبت وغم ازدست دادن شهدا.
سیف الدین

>>>   جوانان چنان احساساتی شدندکه بین جشن تولد شهدا ومراسم سالروزعزاداری ومصیبت شهدا فرق نگذاشتند، یعنی بجای مصیبت داری وغمگینی، شادی وجشن وفیرهوایی کردند، بعضی هم فیرزمینی ویعضی هم مردم عادی رانشانه گرفتند که به شکم شان اصابت کرد.
جویا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است