والی بلخ: حکمتیار در پی انجام ماموریت خارجی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۲    ۱۳۹۶/۵/۳۱ کد خبر: 137535 منبع: پرینت

نباید در برابر اظهارات حکمتیار سکوت اختیار کرد.

عطا محمد نور، والی بلخ در واکنش به اظهارات حکمتیار با نشر بیانیه ای در صفحه فیس بوکش بیان کرده است که متاسفانه برخلاف انتظار، حکمتیار از بدو تسلیم‌شدن به حکومت ، یکسره در پی دامن ‌زدن به مسایل منطقوی، قومی، زبانی و اختلافات سلیقوی برآمده و دیده می‌شود در پی انجام یک ماموریت توسط بیگانگان است .

والی بلخ گفته است که تخریب فراوان حکمتیار را در نخست جدی نگرفتیم، چون نمی‌خواستیم در برابر کسیکه به نظامی که در آن سهیم هستیم تسلیم شده است، سخن بگوییم اما وی هرروز بیشتر از پیش به ارزش‌های مردم تاخت و سخنان اخیرش در مورد پنجشیر و تهمت به قهرمان ملی که خط قرمز پیروان و همرزمان وی است، نهایت درماند‌گی و ذلت است.

وی تاکید کرده است که تاختن بی‌محابا به ارزش‌ها و افتخارات مردم پنجشیر و قهرمان ملی نشانگر عقده و خبث درونی این چنین افراد است و برای ما خاموشی در این مورد گناه عظیم خواهد بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   والله همی نفر کرنگار جمیعتی ها را بسیار وارخطا ساخته، به نظر من ضروز نیست در مقابل حرف ها و گفتار یک اجیر، جاسوس ، خود فروخته شده و کسیکه از امت رسول الله نیست اینقدر عکس العمل شدید از جانب اعضای حزب جمعیت باشیم با واکنش ها و عکس العمل های این ها شاگرد کرنگار بیشتر مشهور و سر زبان ها مشیود.
با توجه به گذشته شاگرد کرنگار مردم افغانستان از سوابق اخلاقی و جرمی نفر کرنکار خبر دارند و پیش مردم حیثیت یک شخص معجول هویت نفرین شده و رانده شده از دین مبین اسلام و ازپیروان محدی بیش نیست.
محمود ایوبی
کابل افغانستان

>>>   زخـــم های کهنه را چرا تازه نمیسازد؟ خودش گفته بود گذشته هارا باید فراموش کرد ، حالا خودش کذشته هارا چرا تکرار میکند؟

>>>   کدام افتخار؟ چورچپاول ،ادم کشی ، دزدی غصب بیت المال واشخاص ، فروختن سلاح ها وتجهیزات ،ازبین بردن اردوی مجهز ، فروختن طیاره ها، پروتوکول با دشمن ، دامن زدن به تفرقه های قومی ، سمتی ،لسانی ، مذهبی ، گروهی ، کشتن ، زدن ، بستن ، بردن ، ویران کردن ، زندانهای شخصی ،از حالت مفلسی وگدائی رسیدن به میلیونری ، ریش ماندن باز انرا چپه تراش کردن کدام افتخار؟ کدامی تان نکردین کدامی تان صرفه کردین این دارائیها را ازکجاکردین چرا همراه لباس تان درچشم ما میدرآئید کدام افتخار بلی اگر این افتخارباشد این افتخاررا تمام مردم بشما تبریک میگوید وازشما جدی بازپرس خواهد کرد آماده پاسخ بمردم باشید درین افتخارات تان
اگرکشیدن روس راافتخارتان میگوئید آن افتخار راتمام مردم شریف افغانستان حاصل نموده که اولادهایشان امروز گدائی میکند نه یک ولسوالی ویا سه چهارنفرکه فعلا ملیاردرهستند وشما بان تاکید دارید ایا بع زعم شما این همه موارد فوق افتخاراست ؟ کدام افتخار ؟ کدام تان وابسته به خارجی ها نیستین ؟

>>>   حکمتیار یک شخص تسلیم شده است او دست پرورانده بیگانه گان در کشور استخدام شده است نه باید به چنین سخنان بیهوده او توجه کرد
فضلی

>>>   عطا چور چیزی که عیان است چی حاجت به بیان است بدون تاخت و تاز حکمتیار همه در مورد این لندغر های شیر فروش میداند که کی هستند و چی هسنتد و از یک شلغم ګنده شما قهرمان ساخته اید کدام قهرمان همان قهرمان چور کابل و دست درازی به ناموس مردم کابل. شما و مسعود هردو از سرای هستید مه پیشه تان کبک بازی وسګبازی است و حالا دم از قهرمانیت میزنید بز کابل شاید برای شما خط سرخ باشد برای مردم افغانستان. خط ګنده و بویناک زرد است.

>>>   السوال صاحب چار آسیاب باز چی گفته؟

>>>   ای گلبدین که دیگر ها را متهم میکند که برای خودشان قصر ها ساختند، خودش همین حالا در کجا زندگی میکند؟
آیا در کدام خانه گلی در فرق کوه زندگی میکند؟

>>>   اگر بینی نابینا و چاه است // اگر خاموش بنشینی گناه است
حکمتیار بی حکمت کوردل است
شبانه

>>>   ای ره بگو که گوش مرده که ره چراکندی
اینه می میمان نوازی توبود
اول جواب ای گپه بگو باز نظربتی

>>>   عطاءالله پیش از فکر گپ نزن که پسان از گپت پشیمان میشی بار ها ای گپه تجربه کدی. یا بالاخانه در کرایه است اعصاب که خراب شد عقل بند میشه. چطور؟

>>>   اقای نور والی بلخ شما ازکی گله میکنید کسیکه در خوردی خود را به صوفی کرنیکار فروخت ویک پیس های خود را نگاه کرده نتوانست و در جوانی به جاسوسی و وطنفروشی به پاکستان کرده و تا چند ماه قبل در دختر ای اس ای خاکروبی قاب چینی میکرد و امدن اش هم بدون دستور ای اس ای پاکستان نبوده و ماریتش از جانب استخبارات پاکستان در تفرقه اندازی جنگ ونفاق افگنی بین مردمان کشور و وارد کردن اتهامات بی مورد وبی اساس بدیگران و جاسوسی از داخل به پاکستان و رهنایی به ترورستان انتحاری های فرستاده از پاکستان به افغانستان یکی از وظایف سپرده شده به گلبیدین از جانب ای اس ای است الحمدالله که انقدر این غلام بچه پاکستانی بدنام ومنفور جامعه است که به سخنان ان ولو بهرشکلی که باشد مردم توجه نمیکنند و اعتبار هم به ان قایل نیستند چنانی که بخوداش اعتبار ندارند .

>>>   هرکسیکه چیز بیا ن میکند .باید از خدا ترس داشته با شد . سخن نکوید که بخاطر چند نفر دوس و دله سخن گفت .

>>>   در روز های که تازه وارد کابل شده بود در سخنان اش گفته بود که گذشته هارا باید فراموش کنیم اما گرچه مردم حکمتیار را بچشم یک مهره سوخته و تاریخ گذشته می نگرند وباز هم مردم به حرف های حکمتیار اعتماد کردن چون گفته بود گذشته را فراموش کنید و حالا حرف های که گفته خودش فراموش کرده حکمتیار نمیداند که مردم آن مردم قدیم نیستن که در مورد همه چیز بی تفاوت وخیلی چیزها را نادیده بگیرند‌ خصوصا نسلی فعلی همه چیز را در کنترول وزیر زرهبين خودشان دارند مسائل که مطرح می شود دقیقا پيگراش هستن
سال های قبل آقای حکمتیار در رادیو بی بی سی صحبت می کرد و حرف های خوب خوب میزد فردا که میشد برعکس گفتار اش عمل می کرد
(( مجاهد پشیمان))


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است