دچار توطیه شبکه های استخباراتی برون مرزی هستیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۱    ۱۳۹۶/۵/۳۰ کد خبر: 137505 منبع: پرینت

با تاسف بسیار این طالبان و این جریان های جنگ از سوی استخبارات کشورهای بیگانه و غربی هدایت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمد عبدو، عضو مجلس نمایندگان در برنامه «فراخبر» رهبری جنگ های افغانستان را از خارج از مرزهای کشور می داند و می گوید: در این موارد باید گفت که ما دچار یک دسیسه و توطیه بزرگ شبکه های استخباراتی برون مرزی هستیم که در تلاش هستند هیبت و صلابت ملت و دولت افغانستان و قوای امنیتی افغانستان شکسته شود. آنها اهداف معین استخباراتی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی خود را در گرو تشدید جنگ ها در افغانستان می دانند و تلاش می کنند که جنگ در افغانستان گسترش پیدا کند و در کنار آن نگرانی را در بین مردم افغانستان خلق کنند که گویا طالبان دوباره مسلط می شوند.

وی افزود: من بارها گفته ام که طالبان توان تسلط بر شهرهای افغانستان را دیگر نخواهند داشت. آن طالبی که از یک مرکز اداره می شد آن طالب دیگر سوق اداره خود را ندارد و مردم افغانستان اگر پشت سردولت خود بایستند و اگر دولت حامی مردم افغانستان باشد و آنها را در کنار خود داشته باشد و از رهبرانی چون عطامحمد نور که علیه دشمنان مردم افغانستان می جنگند باشد، می توانند طالبان را به راحتی دفع کنند. اما با تاسف بسیار این طالبان و این جریان های جنگ از سوی استخبارات کشورهای بیگانه و غربی هدایت می شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   مثل مشهور است که ما را از خیر ات بکار نیست از شر و ضرر رسانی دست گیر بعوض اینکه ریس جمهور اقای عطامحمد نور والی بلخ را نبست ارامش ولایت بلخ و پیشرفت و ترقی گسترده نسبت به سایر ولایات انهم بدون کمک وهمکاری ارگ نشینان تقدیر و نوازش کنند بر خلاف هر روز در صدد توطعه جدید و بدنام کردن اقای نور است و یگانه گناه اش هم اینست که بلخ در امنیت است پیشرفت و ترقی خوب و بهتر کرده مردمش ارام است و درامنیت زندگی میکنند اما دو شیطان داخل ارگ و اکنون شیطان سوم در بیرون ارگ در خلق کردن بدبینی ها و دور ساختن والی بلخ مانند ظیطان رانده شده از جانب الله در پوست اشرف غنی احمدزی داخل شده که ان سه شیطان را در بد نامی عطامحمد نور همکار وهمگام باشد که متسفانه ریس جمهور هم بخواست انها لبیک گفته است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است