ارتش آمریکا هدف هکرهای کوریای شمالی
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۲    ۱۳۹۶/۵/۲۶ کد خبر: 137284 منبع: پرینت

نتایج یک گزارش نشان می‌دهد که هکرهای وابسته به کوریای شمالی در حال هدف قراردادن پیمانکاران ارتش آمریکا هستند.

به گزارش پایگاه خبری کنگره، نتایج گزارش شبکه موسوم به "پالو آلتو" نشان می دهد که هکرهای وابسته به کره شمالی در حال هدف قراردادن پیمانکاران نظامی آمریکا از جمله شرکت هایی هستند که در زمینه استقرار سامانه های دفاع موشکی کوریای جنوبی، فعالیت می کنند.

این گزارش در شرایطی منتشر شده است که تنش در روابط آمریکا و کوریای شمالی به شدت بالا گرفته و رهبران 2 کشور همدیگر را تهدید کرده اند.

بر اساس این گزارش، شبکه پالو آلتو به اسنادی دست یافته است که نشان می دهد هکرها با استفاده از همان زیرساخت ها و ابزارهایی که پیش از این گروه هکری "لازاروس" به کار برده اند، استفاده کرده اند. گروه لازاروس ظاهرا از سوی کره شمالی حمایت می شود و به خاطر حمله هکری به شرکت سونی پیکچرز معروف شد.

هکرهای وابسته به کوریای شمالی با ارسال فایل های آلوده به بدافزار برای کارکنان شرکت های پیمانکاری ارتش آمریکا، سعی دارند برنامه های این شرکت ها را هدف قرار دهند. یکی از شرکت هایی هدف حمله های هکری قرار گرفته است، در زمینه سامانه های دفاع موشکی تاد فعالیت دارد، همان سامانه ای که آمریکا برای مقابله با تهدیدات موشکی کوریای شمالی در کوریای جنوبی مستقر کرده است.

آزمایش موشکی 28 جولای کوریای شمالی نشان می دهد که پیونگ یانگ اکنون به موشک های بسیار قدرتمندی دست یافته است که می تواند خاک آمریکا را هدف قرار دهد. شورای امنیت سازمان ملل به تازگی هشتمین قطعنامه علیه کوریای شمالی را تصویب کرده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
کوریای شمالی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است