فشار کنگره آمریکا برای اخراج 3 مشاور ارشد ترامپ
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۱    ۱۳۹۶/۵/۲۵ کد خبر: 137228 منبع: پرینت

چهار تن از رهبران اقلیت‌های قومی و نژادی حاضر در مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه‌ای به رییس جمهوری این کشور خواهان اخراج 3 تن از مشاوران وی شدند.

به گزارش آسوشیتدپرس، 4 تن از رهبران اقلیت‌های حاضر در مجلس نمایندگان آمریکا با نوشتن نامه‌ای به دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا از وی خواستند تا 3 تن از دستیاران اش در کاخ سفید شامل استیو بنون، استفان میلر و سباستین گورکا را برکنار کند.

این 4 تن که رهبری اعضای سیاه‌پوست، اسپانیایی‌تبار، آسیایی‌تبار و جناح پیشروان نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا را برعهده دارند، این نامه را همزمان با خشونت‌ها و راه‌پیمایی‌های نژادی شهر شارلوتزویل، در ایالت ویرجینیای آمریکا را برای ترامپ ارسال کرده‌اند. در این نامه تاکید شده است که تداوم حضور این 3 تن (استیو بنون، استفان میلر و سباستین گورکا) در کاخ سفید موجب تشویق احیای جنبش «سفیدبرترپندار» در آمریکا می‌شود.

در این نامه 4 عضو ارشد مجلس نمایندگان آمریکا آمده است که «آمریکایی‌ها لیاقت این را دارند که بدانند ملی‌گراهای سفیدپوست، سفیدبرترپندارها، و نیونازی‌ها در موقعیتی قرار ندارند که بتوانند بر سیاست امریکا تاثیری بگذارند. در این زمانه پرالتهاب در کشورمان، آمریکایی‌ها لیاقت داشتن رهبری را دارند که همگی ما را در کنار یکدیگر قرار دهد و آنهایی را که به دنبال جدا کردن‌مان هستند، محکوم کند».

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است