جان مکین راهبردش را برای افغانستان اعلام کرد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۱    ۱۳۹۶/۵/۲۰ کد خبر: 136980 منبع: پرینت

جان مکین، رییس کمیته خدمات تسلیحاتی سنای امریکا، راهبرد خودش را برای افغانستان اعلام کرد که در برگیرندۀ افزایش حمله های هوایی برطالبان و شبکه حقانی است.

به گزارش طلوع نیوز، به دنبال ادامۀ تأخیر در اعلام راهبرد جنگی حکومت تازۀ ایالات متحده، جان مکین از سناتوران پرنفوذ امریکایی راهبرد خودش را در بارۀ جنگ افغانستان اعلام کرد.
مکین که ریاست کمیتۀ خدمات تسلیحاتی سنای امریکا را نیز به دوش دارد، این گام را از بهر این برداشته است که ادارۀ ترمپ آن را نبرداشته است.

راهبرد مکین دربرگیرندۀ فرستادن سربازان بیشتر امریکایی برای مأموریت‎های ضد هراس افگنی، به شمول افزایش قدرت دفاعی نیروهای امریکایی در افغانستان، کمک به نیروهای افغان و دادن صلاحیت بیشتر به ارتش امریکا برای هدف قراردادن دشمنان نیروهای امریکایی به شمول طالبان، شبکه حقانی و شبکه القاعده و داعش است.

به گفتۀ مکین، ایالات متحده باید با واقعیت ها روبه رو شود، واقعیتی که به باور وی، امریکا درحال بازنده شدن در جنگ افغانستان است و اکنون زمان آن رسیده تا این وضعیت تغییر کند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جان مکین
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   جان مكين كثيف ترين سياستمدار أمريكا و پدر دايش است كه با ابو بكر البغدادي و امكارانش به كشتار مسلمانان اغاز كرد و اگر دايش مسلمان استند تا بحال چرا يك اسرايلي إز دست شان هيچ نوع آزار و اذيت نديده است .
و مسلمانان را در مساجد شفاخانه ها مكاتب و غيره جاها كشته و مي كشند .
اگر عكس جان مكين را نداشته باشيد كه با اعضاي دايش و بغدادي گرفته است برايتان إرسال نمايم .
م م سفارت أفغانستان در لندن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است