اخراج هموطنان از شهر کولن آلمان متوقف شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۳    ۱۳۹۶/۵/۱۴ کد خبر: 136756 منبع: پرینت

پس از سپری شدن ماه ها تلاش، مظاهره های پی در پی و تدویر جلسات مختلف انجمن مهاجران افغانستانی با موضوع "افغانستان امن نیست" و همچنان حمایت و پشتیبانی سازمان های حامی پناهجویان و آلمانی ها، توانستیم شورای شهر و شهرداری شهر کولن را قانع کنیم که "افغانستان امن نیست" و نباید هیچ مهاجری به افغانستان دیپورت شود.
این تلاشها و زحمات ما به ثمر نشست و شورای شهر اعلام کرد که جریان دیپورت مهاجرین افغانستانی از شهر کولن به افغانستان متوقف می شود.

ناگفته نماند که در این میان ما نیز وظیفه داریم که تلاشهای مان برای ادغام در جامعه میزبان را بیشتر کرده تا پاسخ قناعت بخشی در مقابل اعتماد مسوولین شهر کولن داشته باشیم.

ضمنا بدست آوردن این خواسته، بدان معنا نیست که وظیفه خود در برابر دیگر هموطنان مان در شهر های دیگر آلمان را به فراموشی بسپاریم و از حمایت آنها دست بکشیم. ما همچنان به مبارزات خود ادامه می دهیم تا روزی که خواسته عمومی ما مبنی بر توقف اخراج مهاجرین افغان در سراسر آلمان محقق شود.

البته قابل ذکر است که عدم اخراج پناهجویان به افغانستان به این معنی نیست که اداره مهاجرت به هیچ مهاجری جواب رد یا منفی نمی دهد بلکه ممکن است اداره مهاجرت جواب منفی هم به مهاجرین بدهند اما شورای شهر کولن اجازه اخراج آنها را نمی دهد.

در پایان از همراهی همه مهاجران افغانستانی در شهر کولن که همیشه ما را در انجمن حمایت کردند، تشکر و قدردانی می کنیم.

حسن فکرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجرت
کولن
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند شماافغانها را در سگ شویی و تشناب شوئی و حمایت و نگهداری از کهن سالان در کشور آلمان توان خدمت بیشتری داده و موفقیت شما را تا زمان مردن در این وظیفه مقدس از بارگاه ایزد منان آرزو مندم .
ا-ر

>>>   گشور الما ن باید همه افغا ن ها اخراج نمایند زیرا حا لا در وطن ما امنیت امده است

>>>   خوبست تا در امان باشید چرا که در آلمان نه مرگ هست و نه گرسنگی!!!!!

>>>   به نظر دهنده اول!
کار در کشور آلمان عیب نیست، بلکه گدایی عیب است. شما به گدایی به هیچ جایی نمیرسید، و لو که صد ها ملیارد دالر کمک جهانی به شما برسد( مثل افغانستان)، اما توسط کار میتوانید در ظرف ده سال تخریبات یک جنگ جهانی را در کشور تان از بین ببرید و منحیث یک ابر اقتصاد جهانی، در جهان پا بگذارید( مثل آلمان).
برای معلومات بیشتر شما باید خدمت تان عرض کنم که یک خانم که قبلأ نماینده یکی از احزاب سیاسی آلمان در پارلمان بود، بعد از ختم دوره وکالت پارلمان اش، فعلأ بطور رسمی در یکی از ادارات منحیث کارگر تنظیفات مشغول پاک کاری تشناب های این اداره است.
بعد ازین که یک کار گر تنظیفات روی یک تشناب را پاک میکند و آنجا هنوز تر است و خشک نشده است، اگر صدر اعظم آلمان هم بخواهد به تشناب برود، به او اجازه نمیدهد و میگوید منتظر باش که سطح تشناب خشک شود، بعدأ داخل شو.
اما از نگاه فهم و عقل و درایت و وظیفه شناسی، همین کارگر تنظیف تشناب هاو یا سگ شو ها، از رییس جمهور شما که خود را خوبترین گدایگر در جهان معرفی میکند، فهم و دانش بیشتر و وظیفه شناس خوبتر است.
امید وارم نشر شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است