7 کودک و یک مادر در حمله ایتلاف جان باختند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۶/۵/۱۴ کد خبر: 136724 منبع: پرینت

حمله بامداد جمعه جنگنده های ایتلاف بین المللی ضد داعش به سرکردگی آمریکا به شهر رقه در شرق سوریه، جان 8 غیرنظامی از جمله یک مادر و 7 کودک از یک خانواده را گرفت.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، فعالان سوری روز جمعه گزارش کردند که این 8 سوری در حمله های جنگنده های ایتلاف بین المللی داعش به مناطقی از شهر رقه - پایگاه اصلی داعش- جان باختند.

فعالان سوری در ادامه تصریح کردند که ایتلاف در 48 ساعت گذشته، 44 نوبت شهر رقه را بمباران کردند که طی آن کوی «امام نووی»، کوی «البدو»، و کوی «پادگان» هدف قرار گرفت.

جنگنده های ایتلاف 7 اسد نیز درحمله ای خونین به منازل مسکونی روستای الطیبه در حومه شهر المیادین در شرق سوریه، 7 تن از جمله پنج کودک از اعضای یک خانواده کشته شدند.

در همین حال، فعالان سوری روز پنجشنبه گزارش کردند: دستکم 189 غیرنظامی سوری طی ماه جولای (سرطان/ اسد 96) در حمله های هوایی ایتلاف بین المللی ضدداعش به رقه سوریه کشته شدند.

این ایتلاف خودخوانده که از آغاز فعالیتش در سال 2014 تا تاریخ 28 فوریه (10 حوت) بالغ بر 18 هزار و 666 حمله هوایی در سوریه و عراق انجام داده، تاکنون کمترین اثرگذاری در مهار تروریست ها نداشته است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف
داعش
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است