موانع آهنی مانع رسیدن بموقع وسایط آتشنشانی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۶/۵/۴ کد خبر: 136379 منبع: پرینت

آتش‌سوزی روز سه شنبه 3 اسد 96، در مارکیت سبزی‌فروشی در ناحیه چهارم شهر کابل، بیش از 10 میلیون افغانی به بازرگانان خسارت وارد کرد.

نذیر، رییس شورای شهر کابل گفته است که در این آتش سوزی بیش از 15 دکان آتش گرفتند و معلومات اولیه نشان می دهد که بیش از 10 میلیون افغانی به بازرگانان خسارت وارد شده است.

علت آتش سوزی اتصالات برقی گفته شده است و دکانداران از حکومت می خواهند که با توجه به سابقه داشتن اینگونه آتش سوزی ها، نقاط آسیب پذیر را شناسایی کند و جلوی این اتفاقات را بگیرد.

درهمین حال شماری از شهروندان و باشندگان کابل گفته اند که وجود دروازه های آهنی در پایتخت مانع رسیدن وسایط آتش نشانی به محل مارکیت میوه کابل و افزایش خسارات شده است و برای نیروهای آتش نشانی موجب مزاحمت شده اند. پولیس کابل نیز دراین خصوص اظهارنظری نکرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مارکیت میوه کابل
آتش سوزی
نظرات بینندگان:

>>>   تانک های اردوی ملی بند مانده بود

>>>   اینطور رئیس جمهور .....دیگر یافت نمی شود .
خاکسار

>>>   این مغز متفکر اولی اش درکجا است ولی دومی اش درخاک افغانستان بخاطر همچو اختراعات آورده شده که چهارطرف کوتی خودرا قبلا توسط موانع سمتی مثل دیوار چین که قدامت 240سال قبل ازمیلاد را داردساخته شده است توسط این متضررفکر احاطه گردید ناگهان درشب هنگام متفکر صاحب درعالم تخیلات میباشد وخسته از 16ساعت درشبانه روزکاربه فکردروازه های فلزی درعصر حاضر میگردد فورآ دستور کار رامیدهد وازطرف شب ساخته میشود وبعدآ درشب بعد به فکراین میشود اگر کوتی مراآتش بگیرد چطورمهارگردد ازاین دروازه فلزی اطفایه عبور کرده نمی تواند .
آبشاری"***

>>>   زمانیکه مارکیت زدران آتش گرفت هچ موانع وجود نداشت. ناکاری مسولین خود را با دلیل های بی مورد پوش نکنید. جناب امیری لیاقت یک حوزه را ندارد چه رسد به اتفایه به همین شکل وزیر دفاع . داخله و امنیت هم جندان لیاقت ندارند تا وزبر شوند ولی زاغ در سر شان شیشته است
بدخش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است