دختر ۱۷ساله‌ ولسوال طالبان با عشقش فرار کرد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۵    ۱۳۹۶/۵/۳ کد خبر: 136343 منبع: پرینت

دختر ۱۷ساله‌ی ملانعمت‌الله معاون ولسوال طالبان در ولسوالی برکه بغلان روز گذشته همراه با نورالله محافظ پدرش از قریه تنگی مرچ به سمت شهر پلخمری فرار کرده است.

نورالله که عضو گروه طالبان، محافظ ملانعمت‌الله و عاشق دختر فرمانده‌اش بود برای نجات زندگی خود و معشوقه‌اش صف طالبان را ترک کرده است.

نورالله و معشوقه‌اش توسط ماموران امنیتی ولسوالی برکه تعقیب می‌شوند که نورالله فرار می‌کند و دختر بدست نیروهای امنیتی می‌افتد.

دختر ملا نعمت‌الله به ماموران امنیتی گفته است که وی به قصد ازدواج با نورالله از محل تحت سلطه طالبان فرار کرده است.

متنفذین محل تلاش دارند دختر را از قید نیروهای امنیتی آزاد و به ملانعمت‌الله بسپارند.
منابع از محل می‌گویند که اگر نیروهای دولتی دختر را به ملا نعمت‌الله بسپارند، در یک محکمه صحرایی توسط پدرش اعدام خواهد شد.

مختار وفایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
دختر طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   نورالله چرا فرارکرد باید یکجا با دارلنگش به حکومت تسلیم وبعد نکاح میکرد ، براستی اگر او عقل میداشت چرا اشرار میشد!

>>>   دختر فرمانده طالب هم دل (قلب) دارد و عاشق می شود. اما طوریکه همه میدانیم، زندگی این دو بیچاره خیلی کوتاه خواهد بود. من برای هردوی آنها دعا می کنم که زنده بمانند.

>>>   اگر خبر حقیقت داشته باشد ! جان دخترک در خطر است افسوس 😢😢😢
حبیب الله یوسف زی

>>>   همین متنفذین هم کم از اشرار نیستند هم از حکومت میگیرند هم از اشرار ، اینها هم مانند قبایلی های آتطرف مرز هستند درمقابل پول هم پاکستانی هستند هم افغانی ، سابق ها گاهی انگریزی میشدند وگاهی پحتون ، هرکس پول زیاد تر میداد همان بودند

>>>   نیروهای امنیتی باید کومک کند تا دختر را بیدا نمایند تا باشد از طریق رسانه ها به نشر برسد که طالبان چیقدر ظالم استند

>>>   ههههههههههه
عجب کار های که میشود.
طالبان که خود در همچو موارد غرق اند

>>>   حکم اعدامش را صادر کنید

>>>   اگر این موضوع واقعیت داشته باشد نیروهای امنیتی به هیچ وجه دختر را به محکمه های صحرای نخواهند سپرد

>>>   كار اشتباه بوده مگر حالي اتفاق افتاده بايد نكاح كنند قتل كردن راهي منطقي نيس

>>>   افغانستان را که همین متنفذ ین قومی خراب کرده اینها اکثریت .....گنده استند به این ها کفر واسلام فرقی ندارد فقط پول مقام زور وزر چرا که تاریخ نشان داده به هیچ سراط مستقیم نبودند خداوند این نسل فرسوده راگم کند ت این وطن آباد شود

>>>   آیا طالبان آدم نیستند؟ آیا ازدواج نمی کند؟ آیا بچه دار نمیشد؟
این غریزه انسانی در همه موجودات زنده جهان جه انسان و چه حیوانات وجود دارد ، این هورمون های که در وجود همه انسان های کره زمین از شروع زندگی تا آخرین روز حیات همیشه در نوسانات بود و جریان دارد ،کسی منکرش نیست ، اما در کشور های مختلف و جامعه ان کشور ، کلچر های مختلف چجوری و نظر به دانش ان جامعه فرق دارد ، و در کلچر کشور های جهان سوم و اسلامی تحت قوانین خاص خودش بر نامه خاص خودش تبوع است یعنی ممنوع است ، از آقای یوسفزی که ماشالا کمی باسواد است و در سایت کمی نوشته هم دارد،تقاضا داریم که میانه جی شود که مانع کشتن این نو جوان بشه و ثواب آخرت را کسب کند .

>>>   اگر دختر ملا نعمت الله عضو گروه مزدور طالبان اله دست پاکستان را نیرو های مسلح کشور دوباره به پداش همان ملای ناملای بی غیرت تسلیم کند در حقیقت مرتکب خیانت بزرگ شده و حیثیت و وقار شانرا از دست میدهند نباید که دختر فراری به ان خبیث سپرده شود .

>>>   هرکس بر خلاف شرع مبین رفتار کوند باید کشته شود
احمد افغان

>>>   نیروهای امنیتی دخترک راتحویل مولوی نخواهد داد تا محاکمه صحرایی شود. بلکه خود نیروها دخترک را محاکمه غیرصحرایی میکنند.

>>>   دختر ناز پدرش بوده ناز نازی شده فرار کرده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است