داماد ترامپ: من با هیچ دولت خارجی تبانی نکردم
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۴    ۱۳۹۶/۵/۳ کد خبر: 136312 منبع: پرینت

'جرد کوشنر' داماد دونالد ترامپ که متهم به ارتباط داشتن با روسیه درجریان کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وهمچنین پس از پیروزی ترامپ است، پیش از حضور درجلسه شهادت امروز در کمیته 'سنا' بیانیه ای صادرو در آن اعلام کرد: من با هیچ دولت خارجی تبانی نکردم.

شبکه تلویزیوی 'سی ان ان' درخبری فوری اعلام کرد که کوشنر پیش از حضور در جلسه امروز کمیته سنا، بیانیه ای یازده صفحه ای صادر کرد.

بنابراین گزارش در بیانیه داماد دونالد ترامپ که این رسانه آمریکایی بخشی از آنرا منتشر کرد، آمده است: نه من و نه هیچ فردی دیگری که در ستاد انتخاباتی می شناختم با هیچ دولت خارجی تبانی نکرده است، هیچ تماس نابجایی نداشته ام.

این بیانیه در ادامه می افزاید : من برای فعالیت های تجاری خود در بخش خصوصی متکی به سرمایه روس ها نبودم و سعی کرده ام در پر کردن فرم SF-86 (پرسشنامه مناصب امنیت ملی ) بیش از آنچه که خواسته شده عمل کنم.

«جرد کوشنر» داماد «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا قرار است در روزهای دوشنبه و سه ‌شنبه برای ادای شهادت، در نشست محرمانه کمیته های اطلاعاتی دو مجلس نمایندگان و سنای آمریکا حاضر شود.

وی قرار است پاسخگوی برخی ابهام‌های پیش آمده درباره دیدارهایش با سفیر مسکو در آمریکا، رییس یک بانک بزرگ روسیه و همچنین یک وکیل روسی در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است