56 کشته و زخمی در تیراندازی های آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۷    ۱۳۹۶/۵/۲ کد خبر: 136258 منبع: پرینت

در تیراندازی های 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف آمریکا 14 نفر کشته و 42 نفر زخمی شدند.

پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز،درتیراندازی در شهر نیورک یک نفر زخمی شد،در یک فقره تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی یک نفر کشته و 3 نفر زخمی شدند،تیراندازی در شهر چلمسفورت در ماساچوست یک زخمی برجاگذاشت.

در تیراندازی در شهر والترویل در جورجیا یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر فیلادلفیا در پنسیلوانیا یک نفر زخمی و یک نفر کشته برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر وست پالم بیچ در فلوریدا یک نفر زخمی شد.

تیراندازی در شهر هیوستون در تگزاس یک نفر زخمی برجاگذاشت. در 2 فقره تیراندازی در شهر شیکاگو یک نفر کشته و 2 نفر زخمی شدند. تیراندازی در شهر فیتویل در آرکانزاس دو نفر زخمی برجاگذاشت. در 5 فقره تیراندازی در شهر شیکاگو 6 نفر زخمی شدند.

در تیراندازی در شهر ناکسویل در تنسی یک نفر زخمی شد. تیراندازی در شهر بیکرزفیلد در کالیفرنیا یک نفر زخمی و یک نفر کشته برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر مونچی در ایندیانا یک نفر زخمی شد. تیراندازی در شهر لیتل راک در آرکانزاس 3 نفر زخمی شدند.

تیراندازی در شهر بالتیمور در مریلند یک زخمی برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر آتلانتا در جورجیا 2 نفر زخمی شدند. تیراندازی در شهر گرینوود در کارولینای جنوبی یک زخمی برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر لگزینگتون در کارولینای جنوبی یک نفر کشته شد.

تیراندازی در شهر آتلانتا در جورجیا یک کشته برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر سند اسپرینگز در اوکلاهما یک نفر زخمی شد. تیراندازی در شهر لانگ مانت در کلرادو یک کشته برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر آلبنی در نیویورک 2 نفر زخمی شدند.

تیراندازی در شهر پیتسبورگ در پنسیلوانیا یک زخمی برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر رالیگ در کارولینای شمالی 3 نفر زخمی شدند. در تیراندازی در شهر دالاس در تگزاس یک نفر کشته شد. تیراندازی در شهر نورث ایست در ایالت پنسیلوانیا 3 نفر کشته شدند.

تیراندازی در شهر لاگرانج در جورجیا یک نفر زخمی شد. در تیراندازی در شهر بیرمنگام در آلاباما یک نفر کشته شد. تیراندازی در شهر کلیولند در اوهایو یک نفر زخمی شد. در تیراندازی در شهر دکاتور در ایلینوی یک نفر زخمی شد.

در تیراندازی در شهر کانکاکی در ایلینوی یک نفر زخمی شد. تیراندازی در شهر نشویل در تنسی یک نفر کشته شد در تیراندازی در شهر میشیگان در ایندیانا یک نفر زخمی شد و در تیراندازی در شهر لوییزویل در کنتاکی یک نفر کشته شد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
تیراندازی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است