انتقاد بوش از ترامپ و حزب جمهوریخواه آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۸    ۱۳۹۶/۵/۲ کد خبر: 136257 منبع: پرینت

«جب بوش»، برادر رییس‌جمهور اسبق آمریکا و نامزد ناکام جمهوریخواه انتخابات 2016 با اشاره به جنجال‌ها درباره «تبانی با روسیه»، از این حزب به دلیل عدم انتقاد از دونالد ترامپ انتقاد کرد.

در حالی که جنجال‌ها درباره «تبانی» کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه ادامه دارد، پسر جورج بوش چهل و یکمین رییس‌جمهور آمریکا و برادر چهل و سومین رییس‌جمهور آمریکا (جورج بوش پسر) از حزب جمهوریخواه و مواضعش در قبال دونالد ترامپ انتقاد کرد.

«جب بوش»، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات سال 2016 ریاست جمهوری آمریکا بود اما در دور مقدماتی رقابت جمهوریخواهان عملکرد ضعیفی داشت و در نهایت دونالد ترامپ توانست نامزد این حزب شود و سرانجام رییس‌جمهور شود.

وی که فرماندار اسبق فلوریدا هم بوده، ‌روز شنبه در اظهاراتی از مواضع حزب جمهوریخواه در قبال مساله «تبانی» کارزار انتخاباتی ترامپ با روسیه انتقاد کرد.

بوش که در مراسمی در نیویورک صحبت می‌کرد، ضمن انتقاد از مواضع باراک اوباما در قبال دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، از مواضع حزب جمهوریخواه در قبال نحوه تعامل ترامپ با روسیه هم انتقاد کرد.

او با اشاره به مواضع حزب جمهوریخواه در قبال موضوع ترامپ و روسیه گفت: «اگر مخالفان شما کاری می‌کنند که سرتان سوت می‌کشد، در آن صورت وقتی که فرد مدنظر شما همان کار را بکند، آن حرارت و اشتیاق را برای منتقد بودن نشان دهید».

نامزد ناکام انتخابات 2016 که بارها در مبارزات درون حزبی با ترامپ درگیری‌های لفظی شدیدی داشت، گفت: «اکنون، توانمندی و توانایی شما با این ملاک که چطور افراد را مورد اهانت قرار می‌دهید، مورد سنجش قرار می‌گیرد».

بوش حتی یک بار در مناظرات نامزدهای جمهوریخواه به ترامپ گفته بود که «تو نمی‌توانی با اهانت مسیرت را برای ریاست جمهوری هموار کنی».

وی حالا در نیویورک خطاب به حزب جمهوریخواه و دیگران تاکید کرده که باید اهانت کنار گذاشته شود «چرا که ما هرگز با این روش قادر به حل مشکلات نیستیم».

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
روسیه
نظرات بینندگان:

>>>   آفرین براین انسانهای آگاه خدمتگذار به کشورش. چقدربه اصول انسانی واجتماعی پای بند هستند، ایکاش نیم ازاین معرفت به مسلمانان بود!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است