بررسی قتل زن افغانستانی مسیحی در آلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۶    ۱۳۹۶/۴/۲۴ کد خبر: 135877 منبع: پرینت

پولیس آلمان قضیه قتل زن افغانستانی را که عیسوی شده بود، بررسی می‌کند.

پولیس آلمان می‌خواهد که مشخص کند؛ آیا قتل زن 38 ساله که جنوب کشور رخ داده است، رنگ و بوی مذهبی دارد یا خیر.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های آلمانی، پس از آنکه یک مهاجر 28 ساله افغانستانی با استفاده از یک چاقو بالای زن 38 ساله در مقابل مغازه حمله ور شد، این زن به دلیل زخم هایی که برداشته بود، از بین رفت.

در نخست، پولیس اعلام کرد که انگیزه این حمله معلوم نیست و حمله کننده در شفاخانه روانی بسر می‌برد. بعداً پولیس آلمان از قصد شان برای تشخیص اینکه که آیا این قتل انگیزه مذهبی دارد یا خیر، خبر داد. چون پس از تحقیقات دریافتند که زن کشته شده در سال 2011 از افغانستان به آلمان آمده بود و همچنان از اسلام به عیسویت رو آورده بود.

منجمزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زن افغان
المان
نظرات بینندگان:

>>>   الله اکبر الله اکبر
جوان 28 ساله کاری نیکی انجام داده

>>>   اگر جوان 28 ساله را میدیدم از او پرسان میکردم که نماز رابلد هست یانه؟؟ اکثر جاهلین جنایت کار بوی از اسلام نبرده اند
ر

>>>   در دین خدا هیچ اجباری نیست ؛ هر کسی دوست داشت میتواند مسلمان باشد و هر کس دوست دارد میتواند به دین دیگری برود. گناه هر شخص به پای خود نوشته می شود و با کلام الله اکبر چیزی حل نمی شود و ان شخص چقدر نادان و احمق خواهد بود که برای کشتن یک انسان بی گناه بجای کلمه تاسف و افسوس از کلام الله اکبر استفاده کند . یک انسان که خود را مسلمان میداند چرا اینقدر احمق و نادان است که برای هر اتفاق ناگواری که دل میلیون ها انسان را داغ دار می کند کلام الله اکبر استفاده می کند . چرا احکام دین را به درستی یاد نمی گیرد .
حبیب الله یوسف زی

>>>   جهاد اش نیک و مبارک باد.

>>>   چرا جنایتکاران جهادی را که عامل اصلی این حالت هستند نمی کشند؟؟؟

>>>   جزای قوروت اب گرم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است