مردم متناسب با توانایی دولت در بغلان جرم کنند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۴    ۱۳۹۶/۴/۲۲ کد خبر: 135825 منبع: پرینت

خاین ترین افراد بحیث فرمانده و پولیس به بغلان تحمیل شده اند و از آنان توقع نمی رود امنیت را تامین کنند.

عبدالحی نعمتی، والی بغلان در همایش هفته بسیج ملی مبارزه با مواد مخدر در این ولایت می‌گوید، حکومت با تمام قدرتش نمی‌تواند افراد معتاد به مواد مخدر را اداره کند. سطح جرایم نیز در این ولایت بلند است و مردم میزان جرایم شان را متناسب با توانایی دولت بسازند.

والی بغلان با ابراز نگرانی می‌گوید که "به هر منطقه‌ ای که می‌روید ولسوال و فرمانده از خانه بیرون شده نمی‌توانند خاین‌ترین آدم‌ها را به نام فرمانده و پولیس و این و آن تحمیل کرده اند و متأسفانه کسانی نیستند که ما از آنان توقع داشته باشیم و کسانی بهتر را هم نمی‌توانیم بیاوریم."

مولوی ربانی، خطیب مسجد جامع شهر پلخمری مرکز بغلان در این برنامه گفته است که اگر حکومت توانایی اداره و درمان معتادان مواد مخدر را ندارد، بهتر است آنان را به دریا بیاندازد تا جامعه از شرشان رهایی یابد.

وی افزوده است که افرادی با لباس ارتش و پولیس و موترهای شیشه سیاه مواد مخدر را در دسترس معتادان این ولایت قرار می دهد که دولت باید جلوی آنان را بگیرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بغلان
پولیس
نظرات بینندگان:

>>>   با این منطق والی بغلان که" مردم میزان جرایم شان را متناسب با توانایی دولت بسازند" آنقدر به آواز بلند خندیدم، که شاید صدای خندۀ مرا همسایه ها شنیده باشند.
به معنی دیگر، یک قاچاقبر مواد مخدر باید طوری قاچاق خود را از یک جای به جای دیگر انتقال دهد، که پولیس یا امنیت ملی توان گرفتاری قاچاقبر را داشته باشد. مثلاّ او می تواند، قبلاّ به امنیت ملی خبر دهد که چه مقدار مواد مخدر را در چه نوع موتر و از کدام شهراه و به کجا انتقال می دهد. تا پولیس توانائی مصادره و گرفتاری او را داشته باشد. به همین منوال مجرمین دیگر مانند دزد ها، آدمکش ها و غیره مجرمین باید لااقل دو روز در هفته جرمی را مرتکب نشوند، تا پولیس بیچاره هم تعطیلی آخر هفته را با آرامی با فامیلش بگذراند.

>>>   جنگ شمال از كجا آب مى خورد؟
جنرال سادات فرمانده پوليس بلخ: كسانى از جنوب به بهانه نيشتر ترياك به بلخ آمده بودند، مسلح بودند و با نیروهای دولتی می جنگیدند.
#مسلم_شيرزاد

>>>   بگذارید پولیس خدمت کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است