ایوب زاده: نگرانی های جدی پیش روی انتخابات است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۳۹۶/۴/۱۵ کد خبر: 135538 منبع: پرینت

چالش های امنیتی، تنش های سیاسی و نبود بودجه برگزاری انتخابات در سال آینده را با بحران روبرو می کند.

نعیم ایوب زاده، مسوول تیفا در یک کنفرانس مطبوعاتی درخصوص نگرانی ها از برگزاری انتخابات پارلمانی پیش رو می گوید که اگر از امروز برای رفع نگرانی ها تلاش نشود بسیار امیدوار نیستیم که در سال آینده یک انتخابات شفاف، عادلانه، سرتاسری و آزاد در افغانستان برگزار شود.

تیفا همچینن از ایجاد دو دستگی میان کمیشنران کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی و اعضای دارالانشاء ، ناهماهنگی و بی نظمی های جدی در داخل کمیسیون، عدم پذیرش تغییر و اصلاحات بنیادی در ادارات کمیسیون شکایات انتخاباتی علی رغم هدایت مستقیم رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی به این ادارات نگرانی جدی دارد.

این گفته ها درحالی است که اخیرا کمیسیون انتخابات تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی را 16 سرطان سال آینده تعیین کرده است و چند روز قبل ارگان های امنیتی بر تامین امنیت برگزاری انتخابات تعهد دادند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   اقایی ایوب زاده از کنجکاوی وعینک های زره بینی تان خسته شدیم لطفا اجازه بدهید کمیسیون ها وظایف شان را انجام بدهند
به نظر من در کمیسیون شکایات انتخاباتی هیچ ګونه اجراات اداری و فنی الی برګزاری انتخابات وجود ندارد هیچ مسله نیست که بالایی ان کمیشنران اختلاف نظر داشته باشند چون کار وجود ندارد هر زمانیکه بروسه اغاز شد شما قضاوت کنید صحبت های تان بسیار برای همه خسته کن شده لطفا لطفا
قیامب

>>>   لطف نموده وضایف وصلاحیت کمیسیون شکایات را در قانون ببینید بعد قضاوت کنید٬چرا دربین جامعه وملت به این شکل تفرقه میندازید.هنوز پیش از وقت است قضاوت تان لطفا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است