دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۹    ۱۳۹۶/۴/۲ کد خبر: 134933 منبع: پرینت

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ وفّر حظّی فیهِ من النّوافِلِ واکْرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ وقَرّبِ فیهِ وسیلتی الیکَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشْغَلُهُ الحاحُ المُلِحّین.

خدایا زیاد کن بهره مرا در آن از اقدام به مستحبات و گرامى دار در آن به حاضر کردن و یا داشتن مسایل و نزدیک گردان در آن وسیله ام به سویت از میـان وسیله ها اى آنکه سرگرمش نکند اصرار و سماجت اصرار کنندگان.


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دعای رمضان
نظرات بینندگان:

>>>   نمی ایستیم تا به ایتسگاه رستاخیز نرسیم!
رستاخیز تغییر با داعیه های مشخص وارد عرصه های عدالت خواهی و مبارزه شد که درین راستا بیشتر از ۵۰ تن شان شهید و زخمی شدند و شمار از آنها به بند کشیده شد و برای نخستین بار حکومت مستبد و انحصارگر از واهمه این موج بزرگ دست و پاچه شد و بر عکس روش های هراس افگنی قبلی شان با استفاده از اسم های مستعار تروریستی اینبار بصورت مستقیم جنایت آشکار و نا بخشودنی را مرتکب شدند.
حکومت که مشروعیت مردمی اش را از دست داده بود و به تجرید و انزوای تمام اقوام پرداخته بود و حتی به هم تباری ها و مخالفین دیدگاه تمامیت خواهی اش کنار نیامد و دور شان زد. جنایت او در برابر موج بزرگ مردم عدالت خواه که فاجعه آنها را به جاده کشانیده بود آخرین تیشه ای بود که بر مشروعیت این حکومت بی ریشه شان کوبیدند.
خون شهدای ما تا هنوز از جاده ها نرفته و خوب بیاد داریم که چگونه بر ما ستم روا داشتن و معرکه خلق کردند و کربلا های چهار راهی زنبق و شیر پور را به نمایش گذاشتند.
حکومت کور خوانده که با استبداد و اختناق سد عدالت خواهی می گردد و جلو رستاخیز تغییر می ایستد. با این جنایت ها مغز متعفن و کانون توطئه ما را با انگیزه تر و مصمیم تر ساخت و چتر اهداف و برنامه هایمانرا بلند تر و پهن تر زدیم.
ایستگاه رستاخیز تغییر همانا رسیدن به تغییر و برکناری و محاکمه عناصر نامطلوب و مزدور در نظام بوده که این عناصر ع و ع و سران امنیتی و در راس مسوول کانون توطئه هستند.
اسم رستاخیز تغییر با خیمه و خیابان گره خورده و عنقریب با قوت تر و با برنامه تر حضور می یابیم و زندگی را بر مستبدین زهر خواهیم ساخت و هنوز ندانسته اند که با جمع آگاه و عدالت خواه طرف هستند.
دسیسه گران حکومتی خیلی تلاش دارند صف را کوچک بسازند و احتمال معامله گری را تلقین نماید، باید بگویم که توان معامله بر سر این داعیه را کسی ندارد و این لقمه آنقدر بزرگ است که از گلوی معامله گر تیر نخواهد شد و اگر فرد و یا جماعتی این جسارت را کنند از گلو دار شان خواهیم زد تا هرگز کسی بر ذهنش و برای ابد معامله خطور نکند.
Azizurahman Sakhizada

>>>   کوچی این حرف ها را نمیداند و به زور تفنگ و پول امریکا خواب دیکتاتوری قبیلوی خودش را دیده. این هم میگذرد و این ره که این گوسفندان میروند به ترکستان است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است