این مرد زیر مشت و لگد پولیس جان داد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۶    ۱۳۹۶/۳/۲۸ کد خبر: 134719 منبع: پرینت

گفته می‌شود این مرد در کوته سنگی به خاطر لت و کوب پولیس فوت شده‌است.
من خودم چندین بار شاهد بودم که پولیس مردم را لت و کوب کرده‌است. از جمله سه سال پیش در همین کوته سنگی پولیس یک دست فروش را لت و کوب کرد. من محترمانه با پولیس صحبت کردم که این کار را نکن. اما کار ما نیز به تندگوی و دشنام رسید. به پولیس گفتم من سردبیر روزنامه هستم به خاطر این کار از تو شکایت کرده و به رسانه‌ها معرفی می‌کنم. اما چند پولیس دیگر آمد و پا در میانی کرده او را از صحنه خارج کردند.
امیدوارم مسوولین به موضوع قتل فعلی و به سایر خشونت‌های پولیس توجه کنند. با این کارها مردم اعتمادشان را نسبت به نیروهای امنیتی که تنها تکیه‌گاه شان است نیز از دست خواهند داد.
چند ماه پیش در هند نیز شاهد خشونت پولیس با یک دست فروش بودم. من داخل موتر بودم و در کنار سرک یک پولیس چند تربز (هندوانه) یک دست فروش غریب را گرفته به زمین زد و پاره پاره شد. دشنام های زشت و زیادی را نثار اش کرد. دلم به حال دست فروش زیاد سوخت. با خودم فکر کردم اگر او بی‌چاره یک هفته دیگر دست فروشی کند قیمت این تربزهای پاره پاره شده‌اش را پیدا نمی‌تواند. بعدا متوجه شدم که اشتباه کرده‌ام و چرا با مبایل از صحنه فیلم گرفته و به آدرس کدام رسانه هند نفرستاده‌ام. امیدوارم اگر در آینده با چنین حوادث مواجه شدیم از صحنه فیلم گرفته و آن را همگانی کنیم. تا با این کار از کسانی دفاع کنیم که توان دفاع کردن از خودشان را ندارند.
عظیم بشرمل


پولیس این مرد را کشت

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پولیس
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   مکن برزیردستان ستم که دستیست بالای دست تو هم

>>>   پولیس ظلم نکند که خداوند ایشانرا دچار طایفه وحشی داغش واشرار نسازد

>>>   دولت،طالب وداعش همگی ظالسم

>>>   آفرین به انسانیت شما

>>>   عالی جناب غنی احمدزی در ارگ ریاست مشغول نابودی اقوام کشور است وقت رسیدگی به این قتلها ندارد

>>>   چند وقت قبل در ساحه کوتل خیر خانه بطرف خانه میرفتم یک موتر کماندو اردو به پیش ما راه میرود واز پیش تر یک موتر سراچه که دو نفر سوار است به راه ادامه میدهد.
درین وقت صدای زیاد هارن موتر اردو بسیار شد ازدهام بسیار است دیگر روز است خو بلاخره موتر اردو پیش شد از سراچه ودر پیشرو سراچه ایستاده شد موتروان را پاین کرد بسیار بیرحمانه لت وکوب کرد که چرا راه نمیدهی موتروان ضعف کرد.
شاهد رویداد بودم این اخلاق نظامیان ما چطور ملت فاصله نگیرد
احمد یاسر صاحب زاده کابل

>>>   چیزی در کشور ما فراوان است آدم کشتن است. هر کسی به راحتی می تواند آدم بکشد. دلیل این فراوانی آدم کشی هم بی بازخواستی و نا کار آمدی دولت استو خود دولت آدم های بیگناه به راحتی می کشد اما جنایت کاران از دولت هیچ ترسی ندارند.

>>>   گناه پولیس است.
پولیس باید بفهمد که در ماه رمضان مردم گرسنه و تشنه هستند و ضعیف هستند و به یک مشت به دربار الهی فرستاده میشوند. بنأ باید در لت و کوپ از احتیاط کار بگیرد.

>>>   بخاطریکه پولیس خدمتگارمردم است حق دارد بزند وبکوشد

>>>   شرم بر این بی کفایتی که شهروندان را چنین خفیف و خوار میکنند. و مردم را شهید می کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است